Zou ik ook niet van onder de indruk raken. Mensen die denken dat ze op de kermis bij de botsauto's zitten...quote:Op woensdag 1 april 2015 14:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een bedrijfswagen die bij 130 op hield zo'n mafklapper gehad. 3x toe wegrijden als je naast hem zit. 4x zat ie niet op te letten, heb ik hem echt klem gereden achter een vrachtwagen en daar ook doodleuk even blijven hangen totdat ie vol in de ankers hing. Ging ie me alsof rammen...
Kunst, jij rijdt met een tigtonner.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet van onder de indruk raken. Mensen die denken dat ze op de kermis bij de botsauto's zitten...Try me.
Het soort volk raakt iig bijzonder geirriteerd als ze klem komen te zitten en jij je aan de maximum snelheid houdt ondanks hun gebumperkleef op een tweestrooks wegquote:Op woensdag 1 april 2015 13:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Ik vind het altijd een prachtig gezicht.
En ze dan stiekem een beetje klemrijden.
Het caravan seizoen is alweer begonnen hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Inhalen doe ik trouwens zelden. Niet veel vrachtauto's rijden langzamer dan 80.
Hoe werkt dat? Ik zie voor me dat er op de rechterbaan een vrachtwagen rijdt, links in de 'dode hoek' van de vrachtwagen rijd jij, en rechts achter de vrachtwagen zit die kerel?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het soort volk raakt iig bijzonder geirriteerd als ze klem komen te zitten en jij je aan de maximum snelheid houdt ondanks hun gebumperkleef op een tweestrooks weg
Maar ik hield hem dan ook iets van 10KM vast op zijn plek ondanks hele stukken leeg
Lichtsensor! Dan hoef je zelf niet meer na te denken....... :-\quote:Op donderdag 2 april 2015 09:05 schreef skrn het volgende:
Nog iets.
Geen licht aanhebben tijdens regenbuien! Ik snap dat echt niet.
Wat een onzin weer.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:32 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Lichtsensor! Dan hoef je zelf niet meer na te denken....... :-\
Hetzelfde geldt voor mist overdag, ochtendschemer en avondschemer
Vrachtwagen haal je normaal maar niet belachelijk snel in, blijf links rijden omdat de je de volgende ook in kunt halen met deze snelheid. En die patser gaat dan lopen drammen, terwijl je al de max rijdt. Heb je veel ruimte, dan rij je vlotjes door tot volgende knelpunt, zit rechts vol blijf je op de max met een klein beetje erbovenop rijden ondanks de frustie in je spiegel.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:17 schreef hcwp het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik zie voor me dat er op de rechterbaan een vrachtwagen rijdt, links in de 'dode hoek' van de vrachtwagen rijd jij, en rechts achter de vrachtwagen zit die kerel?
Veel tekst terwijl je ook gewoon standaard je licht aan kunt zetten.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.Een lichtsensor meet de hoeveelheid licht. Wanneer dat er weinig is, gaan de lichten aan.
Bij heftige regen en schemer raakt er ook minder licht de sensor. Het is gewoon donkerder. Immers, in tegenstelling tot een zomerse dag wordt er veel zonlicht tegen gehouden Door de wolken / is de zon al weg. Dus gaan je lichten aan.
Bij mist moet je inderdaad je mistlampen aanzetten. Door de lichten van auto af te halen, op het dimlicht te zetten, en dan idd je mistlampen aan te zetten. Om die reden staat er een hele clausule dat je zelf verantwoordelijk bent voor het gebruik van je lichten en ruitenwissers enzo.
Maar dat een auto parkeer sensors heeft betekend toch ook niet dat je niet meer om je heen kijkt? Dat een auto airbags heeft niet dat je voor de lol botst? Het is een hulpmiddel, geen andere bestuurder.
Alles wat nieuwe is is niet slecht. De kans dat mensen in een auto met lichtsensor hij lichten vergeten is kleiner dan de kans dat ze dat doen in een auto zonder lichtsensor.
Zit niet op mijn auto.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:32 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Lichtsensor! Dan hoef je zelf niet meer na te denken....... :-\
Hetzelfde geldt voor mist overdag, ochtendschemer en avondschemer
het zit diep.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:33 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkeerslicht naar links is rood wanneer verkeerlicht rechtdoor groen wordt. Pas na een aantal seconden wordt linksaf ook groen. Ergo: rechtdoor kan doorrijden en linksaf moet stoppen.
MOORDNEIGINGEN.
Je hebt geen idee... Op zulke momenten wil ik op de gas trappen en die auto voor mij uit mijn weg forceren.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
het zit diep.
Maar wel terechte klacht.
Foto?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:26 schreef S95Sedan het volgende:
Hier bij het kanaal hebben we ook zon mooi punt, al een kilometer voordat het opsplitst gaan mensen links kleven omdat ze bang zijn er niet tussen te kunnen
https://www.google.nl/map(...)OyojjA5UJzmcFRxA!2e0quote:
Doe ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel tekst terwijl je ook gewoon standaard je licht aan kunt zetten.
he?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef NieuweNier het volgende:
Wel weer een terechte klacht trouwens even.
Ik reed weg van de uni. Een sport verstrooide professor type, recht opstaand haar, en zo'n oud grijs pak, reed idiot met een 205 GTI.
Ik reed 80 op een weg waar je 50 mag. Voor me waren fietsers aan het oversteken.
Hij haalde me aan de andere kant van de weg in. Halverwege kwam zo'n stoepje dat je echt rechts moest blijven.
Die fietsers moesten als een malle wegspringen.
Ik was benieuwd hoe hard hij ging rijden dus ik bleef achter hen toen er een stukje kwam waar heen fietsers konden komen. Uiteindelijk 120 waar je 50 mag. Ook echt spastisch van baan veranderen en mensen wegdrukken enzo.
Het had ook echt geen enkele zin. Ik deed dat niet en was even snel
TLDR: verwarde professor rijdt 120 in de bebouwde kom, fietsers mmoeten wegspringen, en in een 205 gti uit alle auto'squote:
En van die luid ie jou dan gaan lopen schoolmeesteren door tot zo'n verdrijvingsvlak links te blijven hangen als het daarna weer naar 1 rijstrook gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:24 schreef zarGon het volgende:
Hetzelfde bij bestuurders die (enorm) traag optrekken en alsnog de linkerrijstrook nemen. GRMBL. Wil in zulke gevallen op de gas trappen, mijn neus tegen zijn kont beuken en met geweld sneller laten rijden. Verdomme zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |