abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:42:36 #151
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150348772
Klinkt niet fijn Skoap, Beterschap!

Rusi ga nu eindelijk eens bevallen! Lekker met dat mooie weer naar buiten met de nieuwe baby. :)

Even een jompel voor mezelf:
*O* *O* Vandaag 20 weken!!!! *O* *O*

Over vakanties: Ik zou het over 3 tot 5 weken nog wel zien zitten om op vakantie te gaan hoor.
Maar ik voel me dan ook best goed. Energie weer terug en misselijkheid over. Dus niks in de weg zou ik zeggen. :s) (Dat klop ik wel even af nu.)

Ik hoop ook mijn verlof te beginnen 4 weken van tevoren. Ik doe ook kantoorwerk en het is de eerste. Dus zo veel mogelijk weken na mijn verlof om van de minion te genieten.
Maar even aankijken of ik het red. Is wel 40 uur per week. Maar gelukkig ook veel verlof wat ik van tevoren tussendoor al op kan nemen en veel gratis vrije dagen die er aan komen met pasen enzo. ^O^
Oost west, mij best.
pi_150349358
Zo eindelijk even een beetje tijd om bij te lezen. Na de echo woensdag ben ik amper nog thuis geweest. En dat hakt er goed in.

Maar goed, woensdag een hele mooie echo gehad en intake bij de klinisch verloskundige. Ik ben weer vooruit gezet. De vastgestelde UD is nu 29 september in plaats van 3 oktober. Ons eigenwijs spruitje bewoog al lekker en verstopte zich heerlijk in een hoekje!
Verder besloten geen combinatietest te laten doen.
En voor de rest het gewoonlijke bloedprikken, geen idee trouwens hoe dat gaat met die uitslag. Krijg je dat nog te horen?

Wel was de bloeddruk wat te hoog. Tenminste waarschijnlijk, want ze konden hem niet goed horen.
Dus de medicatie opgehoogd naar 3 x 500mg ipv 250mg.
En dat merk ik al goed. Nog moeier... En daar baal ik ontzettend van! Maar ja, we moeten het er mee doen!

Verder hebben we het nieuws aan iedereen verteld, en ook de bom gedropt op facebook. Allemaal leuke reacties. Heel leuk!

Verlof: hier geen keuze, vanaf ongeveer 32 weken zwangerschap ben ik Toos Werkloos. Dus die keuze is wel gemaakt voor mij. Wil binnenkort wel kijken waar ik recht op heb qua uitkering!

Verder las ik dat Risu nog steeds niet aan het babyknuffelen is. Selvaria een goede echo heeft gehad. Malteser en Skoap een :* kunnen gebruiken. En dan nog even een algemene *O* voor de dames die sinds kort meldplicht hebben en de wekenwissels!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150349496
Beterschap Skoap!

Verder niet bij gelezen.
Ik ben vanochtend bij de vk geweest, urine is schoon en mijn bloeddruk blijft stabiel. Maandag mag ik me weer melden, maar als ik eerder klachten krijg moet ik aan de bel trekken.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:12:10 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150349556
Bij wat voor klachten moet je bellen dan Cho?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:19:20 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150349773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef Cholula het volgende:
Beterschap Skoap!

Verder niet bij gelezen.
Ik ben vanochtend bij de vk geweest, urine is schoon en mijn bloeddruk blijft stabiel. Maandag mag ik me weer melden, maar als ik eerder klachten krijg moet ik aan de bel trekken.
goed nieuws! Geen ziekenhuis voor nu dus. Je ud is bijna toch?

Risu nog niet bevallen. Kind vind het wel erg prettig bij jou ;)

En goed echo nieuws *O*
pi_150349907
Heel goed nieuws! Mijn UD is volgende week en ik hoop heel erg dat ik thuis kan bevallen.

Pinq als ik hoofdpijn krijg of een bandgevoel om mijn buik heb dan moet ik bellen. Prima, daar heb ik tot nog toe geen last van gehad dus dat zal nu vast ook wel weg blijven.
pi_150350410
Ik had gehoopt dat de vermoeidheid wel weg zou trekken na 13 weken zwangerschap, en hoewel ik niet meer zo lamlendig ben ben ik nog steeds erg moe. Ik slaap ook nog steeds niet zo goed, droom heel veel en slaap erg licht.

Verder hebben wij veel reisplannen rond 22-25 weken zwanger, met de trein rond Nederland en Duitsland naar bruiloften, en willen we nog verhuizen naar een ander land rond de 29, 30 weken. Ik hoop maar dat ik me gewoon goed blijf voelen. Doe ik nu ook, behalve die stomme vermoeidheid...
pi_150350447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:44 schreef L-E het volgende:
Deel 1526! *O*
ach who cares, ik vertel het gewoon :D

Mag er een jongen achter mijn naam? O+
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:54:51 #159
259886 pessie
pi_150350754
Gefeliciteerd coccinelle!!!

Jagar, het kan langzamerhand minder worden vanaf een week of 13, wellicht voel je je over 3 weken weer een stuk fitter!

Ik ben bij de eerste met 27 weken naar Gran Canaria gevlogen. Hadden we geboekt voordat ik bekkenklachten kreeg. Ik wil nooit meer in een vliegtuig zitten, ik voel de pijn nog... Maar de vakantie was heerlijk, 30 graden! Dat was precies wat ik nodig had! En verder gewoon rustig aan, maar daarom hadden we Gran Canaria gedaan, daar gaat het om mooi weer en strand hangen.
Moraal van het verhaal, het is precies hoe jij je voelt wat kan en wat niet kan.
pi_150350906
Jagar, bij mij kwam de energie weer volledig terug rond de 17 weken, hoop dat dat voor jou ook geldt. :*
pi_150351171
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:45 schreef coccinelle het volgende:

[..]

ach who cares, ik vertel het gewoon :D

Mag er een jongen achter mijn naam? O+
O+ hoera nog een jongen! O+
Schudden voor gebruik
pi_150351272
Goede echo voor Selvaria *O*

Jongen voor Coccinelle *G*
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:20:57 #163
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150351632
Vakantie:
Ik ben nu 36 weken en zou nog prima op vakantie kunnen. Het is dat ik er geen geld voor heb, maar anders ...

selvaria,
Fijn dat de echo goed was.
Groeiecho gaat nog zo veel wisselen.
Ik werd steeds gewaarschuwd voor een kind met een veel te groot hoofd en iets te kleine buik. Gister kreeg ik te horen dat het hoofd normaal was maar de buik te dik.
Geen peil op te trekken.

Hmm. Is het pijl of peil?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:28:02 #164
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150351912
Jongensgolf! Leuk, cocci!

Fijn dat de echo goed was, Selvaria!

Qua energie... Ik was niet moe, zelfs niet toen ik in het begin erg slecht sliep. Helaas heeft het sinds week 17 ofzo alsnog toegeslagen. Na 22:00 ben ik sowieso niet meer aanspreekbaar doordat ik dan in een soort van slaapcoma ben weggezakt. :') Gisteren was ik uit eten, en de gangen konden me niet snel genoeg op tafel staan, wilde alleen maar naar huis om te slapen. En van die stoel af, want ik kreeg er ontzettende last van mijn rug van.
Maak me wel een beetje zorgen om volgende week New York, kan namelijk daar ook niet tussendoor even slapen omdat we bij familie zitten die een half uur met de trein + dan nog taxi van downtown NYC zitten. Maar een zonvakantie lijkt me heerlijk! Zo lang je je maar op instelt dat je geen wilde plannen moet hebben. En moet uitkijken met de zon i.v.m. zwangerschapsmasker (of is dat een fabel? )
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:38:14 #165
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150352367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had gehoopt dat de vermoeidheid wel weg zou trekken na 13 weken zwangerschap, en hoewel ik niet meer zo lamlendig ben ben ik nog steeds erg moe. Ik slaap ook nog steeds niet zo goed, droom heel veel en slaap erg licht.

Verder hebben wij veel reisplannen rond 22-25 weken zwanger, met de trein rond Nederland en Duitsland naar bruiloften, en willen we nog verhuizen naar een ander land rond de 29, 30 weken. Ik hoop maar dat ik me gewoon goed blijf voelen. Doe ik nu ook, behalve die stomme vermoeidheid...
ik herinner me dat ik met een week of 15-16 hier heel teleurgesteld postte dat het nog steeds voelde alsof de wereld in een waas aan me voorbijtrok door de allesoverheersende vermoeidheid, maar bij mij ging het toch nog over zo vlak voor de 20 weken zo'n beetje. :Y ik duim voor je!
Kwak
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:42:42 #166
259886 pessie
pi_150352573
Mariposas, zwangerschapsmasker is zeker geen fabel, maar gelukkig doet factor 30 de truc!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:58:35 #167
259886 pessie
pi_150353218
Net toch even de verloskundige gebeld. Nadat ze gisteren had gevoeld hoe de kleine lag en geconstateerd had dat dit vast in het bekken was heb ik bizar veel harde buiken gehad. Gelukkig had ze vandaag dienst, ze vertelde dat ze dit wel vaker hoorde en dat de baarmoeder wat geprikkeld kan zijn door het voelen. Niets om me zorgen over te maken. Ze vond het goed dat ik belde (maar ik heb dan ook nog nooit gehoord van iemand met een vk die zei dat het stom zou zijn om te bellen... ;) )
pi_150353702
Mijn sproeten zijn wel zichtbaarder dan anders nu tijdens de zwangerschap. Niet dat ze erg opvallen, en ik zit ook niet onder, maar nu zijn ze iig zichtbaar.
Verder zou ik me sowieso goed insmeren, zwanger of niet.

Vermoeidheid had ik trouwens ook, maar geen idee meer wanneer. En het ging vanzelf ook over na een paar weken.
pi_150353863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:

Hou hoop! Bij mij werd het pas echt een stuk beter rond 15 weken
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150354491
Hoi! Ik kom zachtjes binnenschuifelen hier. Vandaag getest dus nog keipril. Hopelijk is het ons weer gegund om hier nog eens een hoop weken mee te posten .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150354708
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoi! Ik kom zachtjes binnenschuifelen hier. Vandaag getest dus nog keipril. Hopelijk is het ons weer gegund om hier nog eens een hoop weken mee te posten .
Wat tof! Gefeliciteerd!! *O*
Venus in pocketformaat
Š loveli
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:41:20 #172
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150354749
Gefeliciteerd Kuukske! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150354790
quote:
Nice! *O* Gefeliciteerd!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:43:11 #174
259886 pessie
pi_150354822
quote:
Gefeliciteerd! Welkom!
pi_150355156
Gefeliciteerd Kuukske!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')