goed nieuws! Geen ziekenhuis voor nu dus. Je ud is bijna toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef Cholula het volgende:
Beterschap Skoap!
Verder niet bij gelezen.
Ik ben vanochtend bij de vk geweest, urine is schoon en mijn bloeddruk blijft stabiel. Maandag mag ik me weer melden, maar als ik eerder klachten krijg moet ik aan de bel trekken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:45 schreef coccinelle het volgende:
[..]
ach who cares, ik vertel het gewoon![]()
Mag er een jongen achter mijn naam?
ik herinner me dat ik met een week of 15-16 hier heel teleurgesteld postte dat het nog steeds voelde alsof de wereld in een waas aan me voorbijtrok door de allesoverheersende vermoeidheid, maar bij mij ging het toch nog over zo vlak voor de 20 weken zo'n beetje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had gehoopt dat de vermoeidheid wel weg zou trekken na 13 weken zwangerschap, en hoewel ik niet meer zo lamlendig ben ben ik nog steeds erg moe. Ik slaap ook nog steeds niet zo goed, droom heel veel en slaap erg licht.
Verder hebben wij veel reisplannen rond 22-25 weken zwanger, met de trein rond Nederland en Duitsland naar bruiloften, en willen we nog verhuizen naar een ander land rond de 29, 30 weken. Ik hoop maar dat ik me gewoon goed blijf voelen. Doe ik nu ook, behalve die stomme vermoeidheid...
Hou hoop! Bij mij werd het pas echt een stuk beter rond 15 wekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had gehoopt dat de vermoeidheid wel weg zou trekken na 13 weken zwangerschap, en hoewel ik niet meer zo lamlendig ben ben ik nog steeds erg moe. Ik slaap ook nog steeds niet zo goed, droom heel veel en slaap erg licht.
Verder hebben wij veel reisplannen rond 22-25 weken zwanger, met de trein rond Nederland en Duitsland naar bruiloften, en willen we nog verhuizen naar een ander land rond de 29, 30 weken. Ik hoop maar dat ik me gewoon goed blijf voelen. Doe ik nu ook, behalve die stomme vermoeidheid...
Wat tof! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoi! Ik kom zachtjes binnenschuifelen hier. Vandaag getest dus nog keipril. Hopelijk is het ons weer gegund om hier nog eens een hoop weken mee te posten .
Nice!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoi! Ik kom zachtjes binnenschuifelen hier. Vandaag getest dus nog keipril. Hopelijk is het ons weer gegund om hier nog eens een hoop weken mee te posten .
Gefeliciteerd! Welkom!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Kuukske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |