Wij hadden bij de eerste ook via geboortepost. Dat ging prima, de kwaliteit is goed genoeg voor de prijs.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef DJMO het volgende:
Na lang wikken en wegen, toch maar voor een online kaartje gegaan, weliswaar niet bij kaartje2go, maar bij geboortepost.nl . Heb zojuist een (gratis) proefdruk besteld, ben benieuwd naar het resultaat.
Hoezo na je verlof weer werkloos Stoel??
fijn dat alles er goed uitzag Faptist!
Gevalletje: als je volgende week toch hier in de buurt bent, zorg dan dat je eind van de week gaat, dan kun je hier op kraamvisite komen
thnx; heb je er nog iets mee gedaan dat ze zo scheef waren??quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wij hadden bij de eerste ook via geboortepost. Dat ging prima, de kwaliteit is goed genoeg voor de prijs.
Deze keer was het heel erg scheef gevouwen.
je moet niet durven, maar doen werd mij vroeger altijd gezegd... al is dat in sommige gevallen wel heel erg moeilijk ..quote:
Wat heftig! Ik weet niet wat er bij jou speelt natuurlijk. Bang voor het onbekende, wat als...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef Malteser het volgende:
Verlof, daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik hoop op stoppen 4 weken van tevoren, zodat ik nadien meer weken met baby heb. Heb een kantoorbaan dus zou moeten kunnen.
Maar ik loop momenteel nogal op mijn tandvlees. Ik spuug me een slag in de rondte, er zijn wat trubbels op het werk die niet met mij te maken hebben maar waar ik wel veel last van heb en de zwangerschap doet meer met me dan ik dacht (psychisch). Voor de duidelijkheid, we zijn dolblij en het is onze grootste wens. Maar ik kamp met wat onverwerkte zaken uit het verleden die nu nogal opspelen. Ik kan en durf er niet teveel over te zeggen maar heb een goede therapeut die me vorige week letterlijk vroeg hoe lang ik nog voorbij ga aan mijn eigen gevoelens en emoties. Het werd tijd om te stoppen met verstoppertje spelen.
Maar ik durf niet...
Is dat echt zo ja? Ik werk ook op oproepbasis, maar heb gewoon zwangerschaps- en bevalverlof uitgekeerd gekregen van het UWV.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef pinquit het volgende:
Ik weet ook niet wanneer ik stop. Ik werk op oproepbasis en word alleen betaald voor het werk wat ik doe. Verlof betekent dus no moneyz..
Scheelt wel dat ik thuis werk, en alles zelf kan inplannen. Hoelang ik door werk ligt denk ik een beetje aan hoelang ik nog kan zitten
Ik krijg gewoon echt alleen betaald als ik werk (dus ook als er geen werk is krijg ik niks).quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef WupWup het volgende:
[..]
Is dat echt zo ja? Ik werk ook op oproepbasis, maar heb gewoon zwangerschaps- en bevalverlof uitgekeerd gekregen van het UWV.
Ik werk via het uitzendbureau dus alleen inkomen bij werk. Maar toen ik zwanger was wel geld via het uwv. Ze berekenen dat een gemiddelde aantal uren van het afgelopen jaar. Ik ging de ziekte wet in nav de zwangerschap en daarna verlof en had dus wel inkomen. Zou het inderdaad even nakijken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon echt alleen betaald als ik werk (dus ook als er geen werk is krijg ik niks).
Ah oké, vroeg me al af hoe ze dat doen dan! Dan krijg ik misschien toch wat. Snel eens naar kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:23 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik werk via het uitzendbureau dus alleen inkomen bij werk. Maar toen ik zwanger was wel geld via het uwv. Ze berekenen dat een gemiddelde aantal uren van het afgelopen jaar. Ik ging de ziekte wet in nav de zwangerschap en daarna verlof en had dus wel inkomen. Zou het inderdaad even nakijken.
Jep, andere aanbieder uitgekozen om het echt op te laten drukkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
thnx; heb je er nog iets mee gedaan dat ze zo scheef waren??
als het binnen een dag herdrukt kan worden, heb ik er niet zo'n moeite mee als er iets fout mocht gaan. Hoef toch niet op dag 2 al kraambezoek aan m'n bed te hebben bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:18 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jep, andere aanbieder uitgekozen om het echt op te laten drukken. Ging al mis bij de proefdruk nl.
Je merkt ook wel echt het verschil in papier etc, maar bij de eerste waren de kosten belangrijker. Er zaten toen ook misdrukken bij in de vorm van witte stippen op de druk bij trouwens.
Hebben ze toen heel netjes opgelost en gratis herdrukt in een dag.
Daar valt echt niks zinnigs over te zeggen.... de 1 kan met 18 weken al bijna niks meer en de ander loopt nog n marathon met 35 weken (bij wijze van)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:21 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben ook van plan om tot 4 weken voor de UD te werken, maar dat moet wel lukken. Ik heb geen fysiek zwaar werk, mentaal is dat het wel.
Ik heb overigens maanden terug mijn zomervakantie al geboekt. Als alles goed mag gaan (afkloppen) ben ik dan 23 weken zwanger. 'T is een vliegreis: we gaan 2 weken. Dus met 23 weken heen, met 25 terug. Volgens mij mag je dan gewoon nog vliegen toch? En ik heb geen idee hoe ik me dan zal voelen natuurlijk, maar is vakantie met die termijn nog wel te doen of voel je je dan al te zwanger?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik bedacht mij vannachtKan "je" de (voor)weeën ook al op de schaal van RISU indelen?
Ik voelde me met 23/25 weken beter dan ooit en (mits wc in de buurtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:21 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben ook van plan om tot 4 weken voor de UD te werken, maar dat moet wel lukken. Ik heb geen fysiek zwaar werk, mentaal is dat het wel.
Ik heb overigens maanden terug mijn zomervakantie al geboekt. Als alles goed mag gaan (afkloppen) ben ik dan 23 weken zwanger. 'T is een vliegreis: we gaan 2 weken. Dus met 23 weken heen, met 25 terug. Volgens mij mag je dan gewoon nog vliegen toch? En ik heb geen idee hoe ik me dan zal voelen natuurlijk, maar is vakantie met die termijn nog wel te doen of voel je je dan al te zwanger?
"straks" kan je de schaal van RISU met terugwerkende kracht indelenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:39 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Zou geinig zijn, maar ik kan er geen pijl op trekken.
Vannacht maar drie keer wakker geweest. Eerste keer schrok ik gewoon dat het al half 3 was. Gewoon bijna 5 uur achter elkaar geslapen. Ok, wel een pijnlijke wee in mijn droom verwerkt, maar niet echt wakker van geworden. Tweede keer om 5 uur was minder, ik werd wakker omdat ik blijkbaar was gestopt met ademen. Was heel erg boos in mijn droom, en een verstopte neus helpt dan toch al niet. Man schrok z'n eigen kapot toen ik ineens zat te hijgen. Maar lichaam lost het zelf op blijkbaar, want ik werd dus gewoon wakker. Daarna om 8 uur want man ging naar z'n werk. Telt dat nog als nacht? Ik tel hem wel, want ik draai me zo nog even om. Heerlijk, die nachtrust.
Dit weekend wordt mooi weer, dus dan wil ik wel met baby in de tuin gaan zitten.
Vraag me niet hoe, maar ik zag 'kamer' over het hoofd in bovenstaande zin, en dacht even geschrokken: whaaattttt? Why?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:57 schreef Krisvc het volgende:
Mijn babykamer wordt vandaag geverfd. Happy hormones.
Ik ben met 27 weken naar New York gevlogen en met 35 weken nog twee weken naar Zwitserland geweest, ging allebei zonder problemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:21 schreef silliegirl het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:50 schreef Minarosa het volgende:
Alternatieve 'wisseldag': nog 100 dagen tot aan de UD voor Lijnloos en mij! Zegt mijn app, ik streep niet af in mijn agenda
dat kan niet! Jij postte toch ook pas net mee in WOHTS?of haal ik iemand nu door elkaarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:07 schreef Selvaria het volgende:
[..]Ik rij als ik naar mijn werk ga elke dag langs de Grolsch fabriek in Enschede en daar tellen ze af naar '400 jaar Grolsch'. Vandaag is dat nog 66 dagen, dus tot mijn UD nog 69.. zou grappig zijn als baby besluit precies op het moment dat het aftellen is afgelopen te komen.
Ik vond het wel even een heftig moment toen die teller onder de 100 kwam.
Ik heb in september heel even meegepost in WOHTS, 2 of 3 dagen nadat ik me daar gemeld had had ik ineens een positieve test in handen. Maar het voelt idd nog niet als zo heel lang geleden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat kan niet! Jij postte toch ook pas net mee in WOHTS?of haal ik iemand nu door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |