lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes op een bord:
[ afbeelding ]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes die ik gegeten heb...
[ afbeelding ]
zijn je punten en komma's op?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?
O ja zo heb ik hem ook een keer gehad, lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes die ik gegeten heb...
[ afbeelding ]
Ik 2 keerquote:
Geen idee, ik heb 'm niet gekocht, wel helpen opeten...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?
O ja die ook, en vergeet kreeft niet danquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes op een bord:
[ afbeelding ]
7 uur draaien ofzo, of langer. We hadden wel een biologisch varkentjequote:
Ja, hele dag gedraaid, werd er dol van.quote:
geen synthetisch varkentjequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
7 uur draaien ofzo, of langer. We hadden wel een biologisch varkentje
Die stempels haal je er dan toch af ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hele dag gedraaid, werd er dol van.
Zitten allemaal van die keurmerkstempels op.
Nee, maar daar heb ik geen eigen foto's van...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die ook, en vergeet kreeft niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |