abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150303447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef Rica het volgende:

[..]

Dank je. Ik vermoed echter dat het na vandaag een beetje klaar is en er geen nieuwe zaken boven water (pun intended) zullen komen.

Wel prachtig materiaal voor een boek of een docu/film.
Jouw scherpe geest zou uitkomst kunnen bieden...

Nieuwe zaken komen boven water, zeker... Er komt nog een unieke expeditie... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150303494
RTL late night is online:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)81-a846-ae8958b3474f
Het is het eerste onderwerp.
Make my day!
pi_150303517
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Of ze nemen er door gebrek aan beter wel genoegen mee?
Er staat hier een ploeg klaar om daarnaartoe af te reizen en de nachtlokatie op te sporen. Geef ze ff de coördinaten door van waar ze ongeveer moeten zijn en wacht op de foto's en video's van de exacte plek.
pi_150303540
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:20 schreef agter het volgende:
pi_150303569
Hans: vorige week vrijdag hebben ze gehoord van het NFI dat de resten die uit Panama gekomen zijn, van Kris zijn.
Ze hebben op deze bevestiging gewacht met het naar buiten brengen van de onderzoeksresultaten van januari. Daarom deze timing.
Make my day!
pi_150303609
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Of ze nemen er door gebrek aan beter wel genoegen mee?
Ik denk het zelf wel.

Er is in een jaar heel wat geroepen door diverse personen in de media. Er zijn ook veel tegenstrijdige berichten geweest met info waar we vervolgens niets meer over hebben gehoord.
Bijvoorbeeld dat de advocaat A. van de familie Kremers OM van Panama nog wilde uitdagen i.v.m. onzorgvuldigheid (staat volgens mij in de OP), er was nog die forensisch onderzoeker die opperde dat het verstandig was om vegetatie etc. nog nader te onderzoeken (had Dominivoor een keer artikel over gepost) n.a.v. verhoogd fosfor op rib van Kris, de gevonden vingerafdrukken en een zogenaamde match in de database....
Hier hebben we niets meer over gehoord, dus denk dat dit acties werden afgewezen voor nader onderzoek en/of actie. Het kan natuurlijk ook wel achter gesloten deuren plaats hebben gevonden en vervolgens niet in de media gelekt.

Vermoed zelf dat veel vragen onbeantwoord zijn gebleven, omdat er geen toestemming werd gegeven voor nader onderzoek. Bijvoorbeeld omdat in de ogen van P. er bijvoorbeeld gaan aanleiding was naar een misdrijf. Je kan dan er vervolgens tegen aan schoppen en roepen, maar als er geen vervolgens geen leads op tafel komen of ander mogelijk bewijs dat er eens sprake van zou kunnen zijn van een verdwaling of misdrijf... tsja.

Op een gegeven moment zit de zaak dan behoorlijk vast en zit er niet anders op dan het af te sluiten met het meest mogelijke scenario n.a.v. extra laatste onderzoek in januari.
pi_150303642
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef agter het volgende:
Hans: vorige week vrijdag hebben ze gehoord van het NFI dat de resten die uit Panama gekomen zijn, van Kris zijn.
Ze hebben op deze bevestiging gewacht met het naar buiten brengen van de onderzoeksresultaten van januari. Daarom deze timing.
Legit.

Maar kan ook een smoesje zijn (tja BNW he)
pi_150303653
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef agter het volgende:
Welke resten eigenlijk? Is dit pas die officiële bevestiging waar de ouders zo lang op hebben gewacht?
pi_150303756
Meerdere taxichauffeurs hebben gemeld dat ze de dames vervoerd hebben.
Van de 19 verklaringen komt er maar een overeen qua tijd.
Make my day!
pi_150303759
Hij verspreekt zich? "Er is nog een foto waarop je een rivierbedding kan zien. Ja deze foto (542). Je kijkt zeg maar van onderen naar boven toe."
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:37:06 #111
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150303765
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:20 schreef agter het volgende:
Bedankt voor de link. Het verhaal kon me geen moment overtuigen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150303769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:30 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Welke resten eigenlijk? Is dit pas die officiële bevestiging waar de ouders zo lang op hebben gewacht?
Ik denk niet dat wij alle vondsten kennen.
Make my day!
pi_150303796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:37 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Bedankt voor de link. Het verhaal kon me geen moment overtuigen.
Wat precies niet? Hans? Of dat dit het meest waarschijnlijke scenario is?
Make my day!
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:39:36 #114
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150303816
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:38 schreef agter het volgende:

[..]

Wat precies niet? Hans? Of dat dit het meest waarschijnlijke scenario is?
Vooral het verhaal van Van der G. Tenenkrommend dun.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150303836
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:36 schreef agter het volgende:
Meerdere taxichauffeurs hebben gemeld dat ze de dames vervoerd hebben.
Van de 19 verklaringen komt er maar een overeen qua tijd.
Ja, dan had ik het wel goed begrepen.

Ongelooflijk...zoveel "valse" getuigenverklaringen. Niet gek dan dat de tijdlijn op basis van getuigenverklaringen er zo naast heeft gezeten.

En kunnen inderdaad andere vondsten zijn die niet bekend zijn gemaakt.
pi_150303867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:40 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, dan had ik het wel goed begrepen.

Ongelooflijk...zoveel "valse" getuigenverklaringen. Niet gek dan dat de tijdlijn op basis van getuigenverklaringen er zo naast heeft gezeten.
Is wel een lesje (ook voor mij) over hoe onbetrouwbaar getuigenverklaringen zijn. Dat wist ik wel, maar dat wordt hier nog eens goed ingepeperd.
Make my day!
pi_150303878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Dat is de held van Ootje, als ik me niet vergis. :D
Make my day!
pi_150303933
Goed, ik ga daten met een leuke Colombiaanse, jullie redden het verder wel hier... :P
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150303958
Als op 542 een rivierbedding staat, is die dus naar beneden en niet omhoog gemaakt. En dan klopt alles gelukkig toch met de zon en de zwaartekracht.

Telefoongegevens die het zoekgebied kleiner maken? Aan welke gegevens moet ik dan aan denken zonder verbinding?
pi_150303959
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:45 schreef El_Matador het volgende:
Goed, ik ga daten met een leuke Colombiaanse, jullie redden het verder wel hier... :P
Have fun!
Make my day!
pi_150303968
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:47 schreef agter het volgende:

[..]

Have fun!
Een andere dan die je kent... :D

pi_150303980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:47 schreef 11en30 het volgende:
Als op 542 een rivierbedding staat, is die dus naar beneden en niet omhoog gemaakt. En dan klopt alles gelukkig toch met de zon en de zwaartekracht.

Telefoongegevens die het zoekgebied kleiner maken? Aan welke gegevens moet ik dan aan denken zonder verbinding?
De eerste noodoproep-tijden icm de laatste normale foto. Dat denk ik.
Make my day!
pi_150303990
quote:
12s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een andere dan die je kent... :D
Dat had ik al begrepen. *)
Make my day!
pi_150304029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ja, ik vond zijn communicatiestijl en uitstraling niet overtuigend. Maar goed, dat is zijn werk ook niet. Hij herhaalde ook veel dingen die hij al eerder had gezegd in nieuwsartikelen.

Ben trouwens nog wel benieuwd naar de reacties van Peter R. en Hendrik Jan gaat vast ook wel weer even bloggen ;)
pi_150304047
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:51 schreef 11en30 het volgende:
Ik vond het een plausibel verhaal tot ik hoorde dat ze de nachtlokatie helemaal niet gezien hebben en dat volgens hun 542 omhoog gefotografeerd is vanuit de diepte. Dan nog afgronden van 60 meter met watervallen bij een zijrivier? En daar niet gevonden worden? Vage shit. Verder vraag ik me af waarom deze info niet na de zoektochten wereldkundig gemaakt is en pas nu ineens met spoed naar buiten komt met die vreemde overlijdensomstandigheden van de taxichauffeur.
Met spoed? Je hebt een hoge pet op van de snelheid en daadkracht waarmee "ze" zoiets kunnen regelen. Compleet met commerciële omroep, familie in een uitzending enz. En om welke reden zouden "ze" zoiets doen (ik noem ze maar "ze", omdat ik niemand kan bedenken die het zou willen en kunnen). Nog niet als Obama belt met Rutte, en dreigt de aan Nederland te leveren JSF's van Fyra onderdelen te voorzien, en van Windows als OS voor de boordcomputers.

Deze complotgedachte, ook wel spookverhaal genoemd, en dan vooral het gekakel erover, is natuurlijk wel een manier om de dood van die taxichauffeur mythische proporties te geven. Het lijkschouwingsrapport hoeft ook niet meer afgewacht te worden: als daar niet in staat dat de man vermoord is, is dat eens te meer bewijs hoe machtig de tentakels van de doofpot-functionarissen zijn.

Over foto 542 heb ik een paar keer getwijfeld: naar beneden gefotografeerd, of naar boven. Het vaakst dacht ik: naar beneden. Dit vanwege de planten die al vrij donker op de foto staan omdat ze wat verder weg zijn. Dat er mensen uitvoerig naar gekeken hebben, en het omgekeerde zeggen, maakt het een blijvend twijfelgeval. En dus keek ik vaker, en nu uiteraard weer. Voor omhoog gezien pleiten de planten op de voorgrond: als het idd met de lens omlaag gericht geschoten is, zijn daar een heel stel bij, die er nogal raar uitzien. Een paar kunnen dan eigenlijk alleen maar zo staan, als er kort daarvoor iemand op gestaan heeft. Of (iemand of iets) is er overheen naar beneden gegleden, maar hoe dan ook zijn ze fysiek omver geduwd. En perspectief is slechter te zien naarmate iets verder van de lens is.
Hoe dan ook, kreten als "dat ziet elke padvinder" geven aan, hoe slecht de betreffende kretoloog zich kan (of wil) verplaatsen in anderen, of die zelfs maar serieus kan nemen. Tenzij die de foto heeft voorgelegd een groot aantal padvinders, betekent "elke padvinder" hier "ik" (degene die het zegt). Als het echt zo duidelijk was, kan alleen een enorm complot ervoor zorgen dat vader K., en een stel onderzoekers iets anders zeggen dan die virtuele jamboree zo eensluidend zou roepen.

Hetzelfde geldt trouwens voor de snelheid waarmee een val/glijpartij van twee personen "er niet in wil" bij een flink aantal hier. Ze hoeven niet beide op dezelfde manier beneden gekomen te zijn. Één kan bijv. geprobeerd hebben om gecontroleerd af te dalen naar de ander. Vastpakken is al genoemd als mogelijkheid. En natuurlijk kan tegelijk een verraderlijke rand passeren wel degelijk. Als je niet heel goed oplet, en niet voetje voor voetje schuifelt, maar met elkaar praat en een normaal tempo hebt, waarom zou het dan niet kunnen? Weer eens teveel gedacht vanuit de wetenschap dat daar zo'n verraderlijke rand kan zijn. Tja, dan was die niet verraderlijk.

Maar ik ga zo naar de herhaling kijken van die RTL uitzending.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')