haha exactquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, vooral het elke keer verlagen van mn standaarden en dan weer kijken of het me nu wel bevalt wat er in de koelkast ligt
Meer wat Buuf net zei.... je standaarden verlagen en weer kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik onthou het meestal wel wat er in ligt.
Ik stop het er zelf in en haal het er zelf weer uit
Ja, toen smolt ik. Tot je ging snurken, toen was dat ook weer over.quote:
Misschien begrijp ik 'm verkeerd. Als je opzoek bent naar iets lekkers?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Meer wat Buuf net zei.... je standaarden verlagen en weer kijken
Ja, dat je in de kastjes op zoek gaat naar koekjes maar die niet vindt en dan denkt 'laat maar' tot je een half uur later bedenkt dat je nog steeds ergens zin in hebt en dan nog een keer gaat kijken en dan genoegen neemt met de soepstengelsquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik 'm verkeerd. Als je opzoek bent naar iets lekkers?
Dit jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat je in de kastjes op zoek gaat naar koekjes maar die niet vindt en dan denkt 'laat maar' tot je een half uur later bedenkt dat je nog steeds ergens zin in hebt en dan nog een keer gaat kijken en dan genoegen neemt met de soepstengels
Oooooow ja dat doe ik ook, dacht al; standaarden verlagen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat je in de kastjes op zoek gaat naar koekjes maar die niet vindt en dan denkt 'laat maar' tot je een half uur later bedenkt dat je nog steeds ergens zin in hebt en dan nog een keer gaat kijken en dan genoegen neemt met de soepstengels
Schop 'mquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:08 schreef FrauMilena het volgende:
Trein die net voor m'n neus wegrijdt.
Als 'ie net voor je neus wegrijdt heb je vast nog wel een paar seconden om de trein te schoppenquote:
herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Guilty of all of them
Wil je deze voor mij meenemen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
Zometeen even naar de Action, dingen kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
iphone lader 1.50quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
Zometeen even naar de Action, dingen kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
Ik ben leuk gezelschap. geloof me nou gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
schattig slaap? Misschien waren ze blij dat je toen even stil was, klein verschil...
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, toen smolt ik. Tot je ging snurken, toen was dat ook weer over.
crackers ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oooooow ja dat doe ik ook, dacht al; standaarden verlagen?![]()
Uiteindelijk vind ik dan wel iets ja
Mwa, echt Amsterdams zou ik eerder zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben leuk gezelschap. geloof me nou gewoon
[..]![]()
Sure, die dingen zijn echt lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je deze voor mij meenemen?
Ga zelden naar de Action maar als ik ga zitten deze altijd in mn winkelmandje![]()
[ afbeelding ]
En hoelang gaan die mee? Twee dagen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |