Jij blijkbaar ook, anders wist je niet dat ik er altijd was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
Mensen op FB die komen zeggen: "Jij bent ook altijd online".
Wat moet je daarop antwoorden?
Scherp!quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, anders wist je niet dat ik er altijd was.
stalker much? Ga iemand anders in de gaten houdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
Mensen op FB die komen zeggen: "Jij bent ook altijd online".
Wat moet je daarop antwoorden?
Even geteld...65quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow gaat goed
Kwam er nog 1 bij toch of had je die al gehad?
Dat kan. Of promotie. Daarom vraag ik het hemquote:
Goeie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, anders wist je niet dat ik er altijd was.
Zelfde baan maar bij een beter bedrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan. Of promotie. Daarom vraag ik het hem
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2015 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfde baan maar bij een beter bedrijf.
en beter betaald hopelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfde baan maar bij een beter bedrijf.
Dat sowieso ja. Een normaler salaris.quote:
Thanks, ik wou het net zeggen ja. Eerst dat gesprek nog maar eens doorkomen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NiceSucces dan volgende week
Betaal je dan ook invoerkosten/rechten of is de aanschafwaarde te laag? (of geven ze een te laag bedrag op?)quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even geteld...65Maar een paar onderweg en paar in preorder
hier ook schuldig aan allesquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Guilty of all of them
Alleen de koelkast sla ik overquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Guilty of all of them
De koelkast is het ergst...... *deurtje open* nee nog steeds leegquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen de koelkast sla ik over, de rest is herkenbaar
Nou, vooral het elke keer verlagen van mn standaarden en dan weer kijken of het me nu wel bevalt wat er in de koelkast ligtquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
De koelkast is het ergst...... *deurtje open* nee nog steeds leeg
half uur later weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |