• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:06 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)nancieel-beleid.html
lekker voor je tiesje
Ties, kun jij mij uitleggen waarom Twente de beloften de nek omdraait juist nu ze weten dat je komende jaren niet op grote investeringen hoeft te rekenen in spelers van buiten de club? Dat is toch volkomen achterlijk beleid, of mis ik iets?quote:
Ze halen ze uit de JL, de nek omdraaien is iets anders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, kun jij mij uitleggen waarom Twente de beloften de nek omdraait juist nu ze weten dat je komende jaren niet op grote investeringen hoeft te rekenen in spelers van buiten de club? Dat is toch volkomen achterlijk beleid, of mis ik iets?
Noodzaak, aha. Wat zou zo'n beloftenteam kosten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze halen ze uit de JL, de nek omdraaien is iets anders.
Maar inderdaad, dat is een van de maatregelen die misschien niet heel verstandig is. Ik zie ook erg graag doorstroom van eigen Twentse jongens.. Maar goed het is nu noodzaak, de wens is wel om terug te keren.
Geen idee, maar je moet toch ergens beginnen met saneren. Alvast gaan rekenen op lucratieve verkopen deze zomer gaan we niet meer doen hoop ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noodzaak, aha. Wat zou zo'n beloftenteam kosten?
Als ik het goed begrijp leveren lucratieve verkopen de club ook nauwelijks geld op. Juist daarom snap ik niet dat er bezuinigd wordt op het enige onderdeel dat Twente er weer bovenop kan helpen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je moet toch ergens beginnen met saneren. Alvast gaan rekenen op lucratieve verkopen deze zomer gaan we niet meer doen hoop ik.
Dat eerste is zo omdat er de afgelopen jaren verkeerd is omgegaan met die transferbedragen, niet in de aflossing/schulden gestopt of in het stadion maar nieuwe dure spelers blijven kopen. En dat tweede weet je nooit, hangt af van de jeugd zelf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp leveren lucratieve verkopen de club ook nauwelijks geld op. Juist daarom snap ik niet dat er bezuinigd wordt op het enige onderdeel dat Twente er weer bovenop kan helpen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wil je een lars of een extra lars?
Ik dacht een stichting maar dit is inderdaad iets waar supporters ook aan denken, zou het wel tof vindenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef Yreal het volgende:
Geen idee wat de rechtsvorm van Twente is, maar kunnen ze niet wat aandelen ofzo uitgeven? Genoeg fans die graag op die manier hun club steunen lijkt me.
zo doet Ajax het geloof ik ook. De aandelen op de beurs zijn dacht ik voor 70% eigendom van de vereniging, de rest van het publiek.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht een stichting maar dit is inderdaad iets waar supporters ook aan denken, zou het wel tof vinden
De Speld is voor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:16 schreef Yreal het volgende:
Geen idee wat de rechtsvorm van Twente is, maar kunnen ze niet wat aandelen ofzo uitgeven? Genoeg fans die graag op die manier hun club steunen lijkt me.
Karmaquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zo misselijk als de pest, nam ik even een paracetamolletje, nu is m'n wc vies.
Goedemiddag.
inb4 tmi
ik mis de link misselijk paracetamol..quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zo misselijk als de pest, nam ik even een paracetamolletje, nu is m'n wc vies.
Goedemiddag.
inb4 tmi
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Yreal het volgende:
Zo voor het eerst fietsen in Amsterdam. Wish me luck
Wat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Yreal het volgende:
Zo voor het eerst fietsen in Amsterdam. Wish me luck
Ook hoofdpijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik mis de link misselijk paracetamol..
Ties, dat bericht van VI dat overal geciteerd wordt dat Twente failliet zou zijn als alle schuldeisers nu hun geld zouden opeisen is echtquote:
Hoop van niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Als Twente de beker wint is het hele seizoen weer goed
Zou me niet veel verbazen als die Groningen kloppen, om eerlijk te zijn. Spelen prima voetbal en verslappen weinig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
Eigenlijk is Excelsior momenteel de enige ploeg in vorm
Twente staat nu op -2 uit de laatste vijf wedstrijdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vorm over de laatste vijf wedstrijden![]()
Ja, dat zou zomaar mis kunnen gaan. En Botteghin ontbreekt bij die wedstrijd, is echt een goede speler.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou me niet veel verbazen als die Groningen kloppen, om eerlijk te zijn. Spelen prima voetbal en verslappen weinig.
Denk dat de finale Twente - Excelsior wordt. Flopshow zou Ties zeggen als hij niet voor Twente was.
Hebben ze een negatief eigen vermogen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, dat bericht van VI dat overal geciteerd wordt dat Twente failliet zou zijn als alle schuldeisers nu hun geld zouden opeisen is echt![]()
Staat zelfs in de Metro als bijzonder nieuwsfeitje zie ik net.
Nee. Vier miljoen positief, twaalf miljoen aan kortlopend schulden en hypotheek op het stadion van 20-30 miljoen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hebben ze een negatief eigen vermogen?
Aldus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Vier miljoen positief, twaalf miljoen aan kortlopend schulden en hypotheek op het stadion van 20-30 miljoen.
Duidelijk: Excelsior - Zwolle als finale en de kralingers pakken de beker want zijn als enige in goede vormquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vorm over de laatste vijf wedstrijden![]()
Volgens de accountant is sprake van een negatief eigen vermogen:quote:
Dus Munsterman zit glashard te liegen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens de accountant is sprake van een negatief eigen vermogen:
http://www.accountant.nl/(...)enenlening+FC+T.aspx
Dat laatste klopt inderdaad, maar positief of negatief is nogal een extreem verschil.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:36 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Munsterman creatief zit te rekenen. Meen dat dit ook bij VI was en dus niet meer dan een bierviltjesberekening.
Dit dus.quote:Hoezo druk van de andere commissarissen? Het gaat toch top? En hup, daar slaat Joop aan het rekenen: 28 miljoen hypotheek, 12 miljoen kortlopende schulden, 4 miljoen eigen vermogen, delen door een heleboel kortlopend gelul en langlopend gezeik en voor je het weet, heb je al je toehoorders het bos in gestuurd. Ook ik liet me vorige week in Voetbal International door deze Teleac-cursus boekhouden van Munsterman inpakken.
En als dat stadion dus voor 75 miljoen op de balans staat terwijl - zoals we bij DSB zagen - alleen de grond wat waard is - dan kan er zo nog even een afslag van 60 miljoen op genomen worden. Tel daarbij het - volgens BDO - negatieve eigen vermogen bij op en die curieuze constructie met betrekking tot de spelersrechten en ik denk dat die tent inderdaad op het randje van failissement verkeert.quote:Vooral dat laatste lijkt zorgwekkend. Maar Arjan Hoop, financieel adviseur van de raad van commissarissen, nuanceert de rode cijfers. ,,Dit is de situatie van 30 juni vorig jaar'', zegt hij. ,,Feitelijk gezien klopte dat op dat moment, maar inmiddels zijn er veel veranderingen opgetreden. Op dit moment hebben we een hypotheekschuld van zo'n 34 miljoen euro op een stadion dat 75 miljoen euro heeft gekost, de verplichtingen op de spelersgroep bedragen na dit seizoen zo'n 11 miljoen euro en verder hebben we kortlopende schulden zoals overbruggingsleningen van zo'n 12 miljoen euro. Al met al heeft FC Twente op dit moment sec een schuld van zo'n 60 miljoen.''
De verkoop van spelersrechten aan Doyen heeft toch geen direct gevolg voor de financiële positie van Twente? Zorgt er alleen voor dat ze nauwelijks nog verdienen aan transfers.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
En als dat stadion dus voor 75 miljoen op de balans staat terwijl - zoals we bij DSB zagen - alleen de grond wat waard is - dan kan er zo nog even een afslag van 60 miljoen op genomen worden. Tel daarbij het - volgens BDO - negatieve eigen vermogen bij op en die curieuze constructie met betrekking tot de spelersrechten en ik denk dat die tent inderdaad op het randje van failissement verkeert.
Met 4 ton cash over is dat dus vragen om problemen. Maargoed, het zal wel losopen allemaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
De verkoop van spelersrechten aan Doyen heeft toch geen direct gevolg voor de financiële positie van Twente? Zorgt er alleen voor dat ze nauwelijks nog verdienen aan transfers.
Precies. Faillissement is het gevolg van een liquiditeitsprobleem. EV kan best (ruim) positief zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef Maharbal het volgende:
Je hoeft natuurlijk ook geen negatief eigen vermogen te hebben om op het randje van faillissement te verkeren. Als je door je liquiditeit(sratio) schiet, kun je ook best de pisang zijn.
Rooie Jaap?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:16 schreef Mshauri het volgende:
Godskolere drie keer raaien wie ik tegenkom op de poort
Dat snap ik. Maar een bericht dat stelt dat Twente failliet zou zijn als alle schuldeisers hun geld kwamen halen is toch onzin?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef Maharbal het volgende:
Je hoeft natuurlijk ook geen negatief eigen vermogen te hebben om op het randje van faillissement te verkeren. Als je door je liquiditeit(sratio) schiet, kun je ook best de pisang zijn.
Die loopt best vaak op de Universiteitsgebouwen rond volgens mij. Ben hem al twee keer tegengekomen en het is nou niet zo dat ik op de faculteit woon.quote:
Het is moeilijk om er iets over te zeggen. Hangt ook volledig af van de gesloten contracten. Vele contracten (en vooral leningdocumentatie) kennen een breed scala aan bepalingen die zien op vervroegde opeisbaarheid ('Acceleration clauses') als bepaalde gebeurtenissen (zogenaamde 'Events of Default') zich voordoen (of, in het geval van financieringsdocumentatie, je door bepaalde ratio's heen schiet, wat vaak ook een Event of Default is). Je kunt dus niet puur en alleen kijken naar de aflosdatum zoals die oorspronkelijk is bepaald.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar een bericht dat stelt dat Twente failliet zou zijn als alle schuldeisers hun geld kwamen halen is toch onzin?Faillissement hangt net zo goed af van wanneer vorderingen opeisbaar zijn als van hun hoogte.
ik wandel meestal van cs naar de poort en terug...quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had in mijn eerste collegeweek al een fiets.
Je doet toch wel meer in Amsterdam dan van en naar college gaan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wandel meestal van cs naar de poort en terug...
Ja heb ik gister ook al ge'emogifdquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, dat bericht van VI dat overal geciteerd wordt dat Twente failliet zou zijn als alle schuldeisers nu hun geld zouden opeisen is echt![]()
Staat zelfs in de Metro als bijzonder nieuwsfeitje zie ik net.
ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik in Amsterdam iets heb gedaan buiten college om...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je doet toch wel meer in Amsterdam dan van en naar college gaan?
Jeetje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:39 schreef Tchock het volgende:
Nu ook docenten in opstand op de UvA.
http://rethinkuva.nl/category/letter-humanities/
Héééél veel namen.
Geen idee. Ik ben wel voorstander van de dingen die ze voorstellen (zoals elke student haast lijkt me).quote:
't is zeker niet was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik in Amsterdam iets heb gedaan buiten college om...
En als ik dat deed gingen we meestal met de snorfiets...
Edit : Dat is ook niet was eigenlijk. Het meeste wat ik in Amsterdam doe is gewoon vlakbij een station
Is Dibi een student?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die loopt best vaak op de Universiteitsgebouwen rond volgens mij. Ben hem al twee keer tegengekomen en het is nou niet zo dat ik op de faculteit woon.
Nouja, als je die actiepunten leest is het ofwel een open deur of een soort technocratische kritiek. Ik ben het spoor bijster.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben wel voorstander van de dingen die ze voorstellen (zoals elke student haast lijkt me).
ik zou ze bellen. Dat soort administratieve dingetjes gaat ze daar niet best af...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:09 schreef Etsu het volgende:
Oh, Erik, nu je toch hier bent.
Ik ben dus penningmeester van een stichting, maar ik heb een klein foutje (te laat betalen van aangifte) gemaakt waardoor we ¤50,- aan boete moeten betalen aan de belastingdienst.
Toen ik achterkwam dat ik het vergeten was, heb ik gauw het geld overgemaakt. Nu heb ik een brief dat die boete erbij komt, dus of ik even dat en die aangifte wil betalen. Maar de aangifte heb ik al gedaan, zou het kwaad kunnen als ik nu enkel ¤50,- overmaak dmv die acceptgiro ipv ¤82,-?
Ja, dacht ik ook al, maar was toch een ideetje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou ze bellen. Dat soort administratieve dingetjes gaat ze daar niet best af...
boehoe, dat doe ik zo nu en dan in een dag...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
Dan heb ik in een werkweek in de 4 grootste plaatsen van Nederland gewandeld.
Over welke steden heb ik het dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
boehoe, dat doe ik zo nu en dan in een dag...
Nee, ja, ja en ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
den haag, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam.
Zou je niet snel denken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Den Haag is volgens mij bijna twee keer zo groot als Groningen.
Als je Den Haag niet kent, misschien. Groningen is een centrum met wat wijkjes er omheen, Den Haag is echt behoorlijk uitgestrekt.quote:
Zoetermeer is volgens mij groter dan Groningen...quote:
Moet je wel een rondje maken in de stad, anders telt dat niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer is volgens mij groter dan Groningen...
Bovendien kom je al aan 3 van de 4 steden die jij net noemt door de intercity te pakken..
oke, dan sta je op Utrecht CS nog even op voor een kopje koffie....quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je wel een rondje maken in de stad, anders telt dat niet.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke, dan sta je op Utrecht CS nog even op voor een kopje koffie....
Zoetermeer niet, Eindhoven en Tilburg wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer is volgens mij groter dan Groningen...
Herestraat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:53 schreef Yreal het volgende:
Waar in groningen is het nou leuk? Ben er altijd op doorheenreis, maar ik vind het nou geen uitnodigende stad...
Hele centrum is wel leuk toch? Daarbuiten wordt het vrij snel verdrietig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:53 schreef Yreal het volgende:
Waar in groningen is het nou leuk? Ben er altijd op doorheenreis, maar ik vind het nou geen uitnodigende stad...
Ik heb etsu ooit ge'smst waar je het pizza moet eten in Groningen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele centrum is wel leuk toch? Daarbuiten wordt het vrij snel verdrietig.
En toen hadden we een hele discussie over dat de pizzabezorger niet kwam ofzo. Toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb etsu ooit ge'smst waar je het pizza moet eten in Groningen...
Nee, toen werd je boos op me omdat ik je sms'te...quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
En toen hadden we een hele discussie over dat de pizzabezorger niet kwam ofzo. Toch?
Volgens mij niet. Volgens mij werd jij boos omdat ik niet op je sms reageerde.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, toen werd je boos op me omdat ik je sms'te...
Ik heb familie in het Gas gebied, dus ik pak altijd meteen weer de bus/treinquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:57 schreef Tchock het volgende:
"Ik ben altijd in Groningen op doorreis" is trouwens ook iets wat niemand meer heeft gezegd sinds de Vikingen voor het laatst hun boten naar de Noordpool sleepten voor winteronderhoud.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb etsu ooit ge'smst waar je het pizza moet eten in Groningen...
Dat sowieso..quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij werd jij boos omdat ik niet op je sms reageerde.
Je had een telefoon bij je. Was thuisbezorgd dood?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk geeindigd bij een bezorgtoko onderaan die grote brug over het treinstation heen
Groningen Noord? Daar woon ik om de hoek.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk geeindigd bij een bezorgtoko onderaan die grote brug over het treinstation heen
Ook eens proberen danquote:
Nah, vond het veelte duur voor wat je krijgt. Standaard pizza ook. Doe dan Domino's als je een keten wilt.quote:
Zijn solowerk is pas meesterlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:37 schreef Mshauri het volgende:
We are sultaaaaans of swing tututududutdutdut
Ik vind Knopfler altijd zo saaiquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn solowerk is pas meesterlijk
Ik noem een
Bij food @ home waren we geeindigd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen Noord? Daar woon ik om de hoek.
Of welke brug bedoel je?
Past wel bij Paxcons persoonlijkheidquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Knopfler altijd zo saaiGebeurt nooit iets spannends. Bij de Dire Straits ook niet trouwens, maar die hebben nog wel wat leuke nummers.
Deze man is een kenner. Tevens ben ik VIP waardoor ik een jaar lang 25% korting krijgquote:
Dat is niet heel erg. Uurwerk bezorgt ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet bestellen. Alleen daar ter plekke zeggen en meenemen of daar uiteten. Helaas.
Daar ging de ruzie over. Toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Pauper toko. Weigerde voor 20 euro fooi 5 km zijn bezorggebied uit te rijden.
Ik ben pizza bezorger geweest dus ik geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Pauper toko. Weigerde voor 20 euro fooi 5 km zijn bezorggebied uit te rijden.
jij hebt nooit gewerktquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben pizza bezorger geweest dus ik geef hem groot gelijk
Dat is juist de kracht, het luistert zo lekker weg. Goede teksten waarbij je het verhaal voor je ziet, je deint gewoon lekker mee met de muziek.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Knopfler altijd zo saaiGebeurt nooit iets spannends. Bij de Dire Straits ook niet trouwens, maar die hebben nog wel wat leuke nummers.
Ik hou het in de gatenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stuur je even een linkje als die Jazz-cover van Reckoner uit is? Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik betaal tenminste niet te laat de belasting
5Km zou ruim zijn geweest. eerder 2.5quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben pizza bezorger geweest dus ik geef hem groot gelijk
Nog een kenner. Potverdomme wat een kenners hier vanavond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht, het luistert zo lekker weg. Goede teksten waarbij je het verhaal voor je ziet, je deint gewoon lekker mee met de muziek.
Onze ruzie ging erover dat jij mij niet sms'te omdat je het raar vond dat ik jou sms'te. Terwijl je me wel op fb toevoegde..quote:
Dankje Tiesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon is alles behalve saai, een erg avontuurlijk bestaan leidt deze man maar de laatste tijd wel erg veel in de UB
Zegt hij. Hij zei dat hij vanavond ook ging, maar zojuist zei hij dat hij geen zin in heeft en nu gaat die in bed chips eten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon is alles behalve saai, een erg avontuurlijk bestaan leidt deze man maar de laatste tijd wel erg veel in de UB
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, toen werd je boos op me omdat ik je sms'te...
quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij werd jij boos omdat ik niet op je sms reageerde.
Damesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onze ruzie ging erover dat jij mij niet sms'te omdat je het raar vond dat ik jou sms'te. Terwijl je me wel op fb toevoegde..
Uh nee, ik wacht tot er gaspitten vrij zijn zodat ik een heerlijke maaltijd kan bereidenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt hij. Hij zei dat hij vanavond ook ging, maar zojuist zei hij dat hij geen zin in heeft en nu gaat die in bed chips eten.
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onze ruzie ging erover dat jij mij niet sms'te omdat je het raar vond dat ik jou sms'te. Terwijl je me wel op fb toevoegde..
waarom doe je geen hamburgertje bij?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nee, ik wacht tot er gaspitten vrij zijn zodat ik een heerlijke maaltijd kan bereiden
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Past bij mijn imago als mogelijke GroenLinks-stemmer over twee weken
Je leek mij meer een cda type. Degelijk enzo...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Past bij mijn imago als mogelijke GroenLinks-stemmer over twee weken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je leek mij meer een cda type. Degelijk enzo...
ik dacht dat je christelijk wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het niet zo op christelijke partijen
Dat zou je niet zeggen als je uit Stadskanaal komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het niet zo op christelijke partijen
een en al stagnatie
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh maar je komt uit Staphorst.
edit: Oh, Stadskanaal natuurlijk. Laat maar.
Nou, dat is helemaal geen bijzonder christelijk woonplaatsquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je uit Stadskanaal komt
quote:Two men from Texas were sitting at a bar, when a young lady nearby began to choke on a hamburger. She gasped and gagged, and one Texan turned to the other and said, "That little gal is havin' a bad time. I'm a gonna go over there and help." He ran over to the young lady, held both sides of her head in his big, Texan hands, and asked, "Kin ya swaller?" Gasping, she shook her head no. He asked, "Kin ya breathe?" Still gasping, she again shook her head no. With that, he yanked up her skirt, pulled down her panties and licked her on the butt. The young woman was so shocked that she coughed up the piece of hamburger and began to breathe on her own. The Texan sat back down with his friend and said, "Ya know, it's sure amazin' how that hind-lick manoeuvre always works."
Dan ga ik nu ergens anders op stemmenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Ties02 het volgende:
Als je GL gaat stemmen neem ik jou niet meer serieus Pax
SeniorenPartij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga ik nu ergens anders op stemmen
Nog een aanbeveling?
PVVquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga ik nu ergens anders op stemmen
Nog een aanbeveling?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je belangen graag vertegenwoordigd ziet maar daar werk ik niet aan mee
De FOK-partij oprichten dan maar?quote:
Nee, de "Wij doen niet mee"-partij en dan heel hard lobby'en en als we een zetel halen laten we die gewoon leeg en dan vraagt iedereen "huh waarom doen jullie niet me-oh."quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
De FOK-partij oprichten dan maar?
Bedankt voor de mededeling. Ik moet zo van Nieuw-West naar Zuid fietsen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Yreal het volgende:
Oke, nu weer van zuidoost naar de rai fietsen.
Als logo een emogifquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de "Wij doen niet mee"-partij en dan heel hard lobby'en en als we een zetel halen laten we die gewoon leeg en dan vraagt iedereen "huh waarom doen jullie niet me-oh."
Ik ben bang dat ik niet genoeg voorraad en munitie bij me heb voor deze tocht...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik moet zo van Nieuw-West naar Zuid fietsen.
Ik van de poort naar oostquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik moet zo van Nieuw-West naar Zuid fietsen.
quote:Mensen ruiken onbewust aan hun handen nadat ze iemand de hand hebben geschud, zo blijkt uit nieuw wetenschappelijk onderzoek.
Personen die zich aan elkaar hebben voorgesteld door middel van een handdruk, brengen daarna opvallend vaak één van hun handen richting hun neus.
Vervolgens snuiven ze de lucht op die van hun hand afkomt. Dat melden Israëlische onderzoekers in het wetenschappelijk tijdschrift eLife.
Neus
De wetenschappers filmden 280 proefpersonen vlak voor en vlak nadat ze met een handdruk werden begroet door een onderzoeksmedewerker.
Na de kennismaking waren de deelnemers aan het experiment relatief vaak geneigd om aan hun hand te ruiken. Ze snoven gemiddeld twee keer zo lang aan hun vingers als daarvoor.
Dat bleek niet alleen uit het feit dat de proefpersonen hun hand vaker onder hun neus hielden, maar ook uit de luchtstroming in hun neus die werd gemeten met sensoren.
Zelf waren de deelnemers zich niet of nauwelijks bewust van het feit dat ze aan hun handen roken.
Honden
Volgens de onderzoekers toont het onderzoek aan dat lichaamsgeur een belangrijke rol speelt bij sociale interacties tussen individuen, net als bij dieren.
"Knaagdieren, honden en andere zoogdieren ruiken vaak aan zichzelf en anderen bij interacties", verklaart hoofdonderzoeker Noam Sobel op de nieuwssite van het Weizmann Institute of Science.
"In de loop van de evolutie hebben mensen deze gewoonte ook in stand gehouden, alleen op een meer onbewust niveau."
Iemand anders zijn of haar genitaliën in je mond stoppen is no problem, maar aan je hand ruiken na het schudden is not done? Wow.quote:
Ik kies de mensen wiens genitaliën ik in mijn mond stop doorgaans een stuk strenger uit dan de mensen wiens handen ik schud.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Iemand anders zijn of haar genitaliën in je mond stoppen is no problem, maar aan je hand ruiken na het schudden is not done? Wow.
Kontseks. Ehh context.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Iemand anders zijn of haar genitaliën in je mond stoppen is no problem, maar aan je hand ruiken na het schudden is not done? Wow.
Jij wel ja. Maar jij bent een degelijk mens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kies de mensen wiens genitaliën ik in mijn mond stop doorgaans een stuk strenger uit dan de mensen wiens handen ik schud.
edit: Maar vergelijken met seks is niet eerlijk, want seks is ook gewoon vies.
Bedankt. Denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar jij bent een degelijk mens.
Strafprocesrecht is echt een hoop abstract gezeik...quote:
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Valid het volgende:
Fiscalist bij nieuwsuur die weer eens niet kan rekenen. 😄 Een bedrag dat eindigt op ,99 is na verdubbeling weer een bedrag dat eindigt op ,99.
Nooit.quote:
En de fiscale gevolgen daarvan?quote:
Maar de lente is zo mooi..quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:53 schreef Mshauri het volgende:
Word nog niet echt warm van het nieuwe seizoen
Jij hebt echt aan absurde dagindeling als je alleen losse flarden meekrijgt via FOK!quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:43 schreef Yreal het volgende:
Daft punk draaien en rondracen op de motor
oh ik ben ook nog wezen bowlen, op stage geweest en ben nog treintjes wezen spotten...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt echt aan absurde dagindeling als je alleen losse flarden meekrijgt via FOK!
Reallifesoap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh ik ben ook nog wezen bowlen, op stage geweest en ben nog treintjes wezen spotten...
Yrealquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh ik ben ook nog wezen bowlen, op stage geweest en ben nog treintjes wezen spotten...
Ik heb echt geen zin om dat plaatje op te zoeken van Will Ferell uit Anchorman die "I don't believe you" zegt dus bedenk zelf even hoe dat er uit ziet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
24 uur in een dag. Ook nog wezen borrelen en les gevolgd op de hva...
Wat is het leven toch kut af en toe hequote:Op donderdag 5 maart 2015 09:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lekker dan. Zit ik me te haasten om de voorgeschreven stof voor Strafrechtelijke Rechtshandhaving door te lezen voor het college, blijkt dat het hoorcollege is vervallen.
Zo onmogelijk is dat allemaal niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om dat plaatje op te zoeken van Will Ferell uit Anchorman die "I don't believe you" zegt dus bedenk zelf even hoe dat er uit ziet.
Jouw dagen hebben 30 uur ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:43 schreef Yreal het volgende:
Daft punk draaien en rondracen op de motor
Nou, eerst ging ik 's morgens op de motor naar stage in Den haag. Daar heb ik tot 1 uur gezeten. Toen reed ik naar Den haag CS en stapte ik op de trein naar Amsterdam zuid. Daar huurde ik een fiets en fietste ik naar de hva voor een les en discussie met mijn begeleider. Toen fietste ik naar de makro om vanuit een luie stoel koffie te drinken en naar de treintjes over de utrecht boog te kijken. Daarna fietste ik terug naar de rai om te bowlen met wat ajax matties. Daarna zijn we wezen borrelen. Toen pakte ik de trein terug naar Den haag cs om mijn motor op te halen. En toen ik vlakbij huis was kwam er weer een lekker nummer langs en heb ik nog een extra rondje over het zoetermeer circuit gemaakt...quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Strafprocesrecht is echt een hoop abstract gezeik...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, eerst ging ik 's morgens op de motor naar stage in Den haag. Daar heb ik tot 1 uur gezeten. Toen reed ik naar Den haag CS en stapte ik op de trein naar Amsterdam zuid. Daar huurde ik een fiets en fietste ik naar de hva voor een les en discussie met mijn begeleider. Toen fietste ik naar de makro om vanuit een luie stoel koffie te drinken en naar de treintjes over de utrecht boog te kijken. Daarna fietste ik terug naar de rai om te bowlen met wat ajax matties. Daarna zijn we wezen borrelen. Toen pakte ik de trein terug naar Den haag cs om mijn motor op te halen. En toen ik vlakbij huis was kwam er weer een lekker nummer langs en heb ik nog een extra rondje over het zoetermeer circuit gemaakt...
Beter dan van 9-5 werken, koken en dwdd kijken om daarna in slaap te vallenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:16 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Maximaal benutten van je dag, mooi man.
Kan ik nog wat van leren.
Eerst borrelen en dan motorracen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, eerst ging ik 's morgens op de motor naar stage in Den haag. Daar heb ik tot 1 uur gezeten. Toen reed ik naar Den haag CS en stapte ik op de trein naar Amsterdam zuid. Daar huurde ik een fiets en fietste ik naar de hva voor een les en discussie met mijn begeleider. Toen fietste ik naar de makro om vanuit een luie stoel koffie te drinken en naar de treintjes over de utrecht boog te kijken. Daarna fietste ik terug naar de rai om te bowlen met wat ajax matties. Daarna zijn we wezen borrelen. Toen pakte ik de trein terug naar Den haag cs om mijn motor op te halen. En toen ik vlakbij huis was kwam er weer een lekker nummer langs en heb ik nog een extra rondje over het zoetermeer circuit gemaakt...
Als ik zo zou moeten leven dan zou het van mij niet meer hoeven hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Beter dan van 9-5 werken, koken en dwdd kijken om daarna in slaap te vallen
1 glasje jameson en sapquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst borrelen en dan motorracen?
Trouwens, heb jij al een nieuwe bundel op de kop getikt?
Lekker muziek draaien is niet goed voor mijn verbruikscijfers trouwens. 8.5 liter benzine op 130 kmquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als ik zo zou moeten leven dan zou het van mij niet meer hoeven hoor
Koop gewoon een blanco SDU bundeltje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
1 glasje jameson en sap
Ik heb de kpmg bundel, maar die is lelijk. Moet nog even dat lolo ding regelen... maar als zelfs lolo al niet meer naar de lolo wetbundelborrel komt hoeft het van mij ook niet...
ik vind die donkere lolo's wel stijlvol, maar dat kpmg ding is echt een uithangbord...quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koop gewoon een blanco SDU bundeltje.
Van MIJN belastingcenten.quote:
Nee joh, de blauwe struikrover was bij mij gewoon te gulzig. Ik wil het terug inclusief rente.quote:
Nice, ik ook zoietsquote:
Ik wil ook rente uit dividend en royalty'squote:Nederland heeft een gunstig vestigingsklimaat, omdat winst die in het buitenland wordt gemaakt hier niet nogmaals wordt belast.
Ook heeft Nederland met veel landen verdragen gesloten. Daardoor hoeven bedrijven geen belasting te betalen over de rente die wordt verkregen uit dividend (de winst uit aandelen) en royalty's.
Het interesseert me echt geen fluit hoe die bundel er uit ziet als hij maar a) wettekst bevat en b) gratis is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
1 glasje jameson en sap
Ik heb de kpmg bundel, maar die is lelijk. Moet nog even dat lolo ding regelen... maar als zelfs lolo al niet meer naar de lolo wetbundelborrel komt hoeft het van mij ook niet...
Die link is echt veelvuldig gepost hier...quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen fluit hoe die bundel er uit ziet als hij maar a) wettekst bevat en b) gratis is.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Publiciteitsstuntquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef Ties02 het volgende:
Hey Spot:
http://nos.nl/op3/artikel(...)w-album-wachten.html
Idioot hè. Er waren een paar luisterparty's eind vorig jaar waarin allemaal belangrijke journalisten en prijswinnaars naar het album mochten luisteren op voorwaarde dat ze alle elektronica inleverden. En straks wordt het album verkocht voor vijf miljoen dollar en dan is het verdwenen tot het copyright vervalt begin 22e eeuw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef Ties02 het volgende:
Hey Spot:
http://nos.nl/op3/artikel(...)w-album-wachten.html
Die heb ik dus gemist, vandaar dat ik het jou vraag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die link is echt veelvuldig gepost hier...
via kpmg op fb kan/kon je bestellen. Anders bij porta een bundel bietsen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik dus gemist, vandaar dat ik het jou vraag.
Geef die kpmg bundel dan aan hem als je jij dat ding zo lelijk vindtquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
via kpmg op fb kan/kon je bestellen. Anders bij porta een bundel bietsen.
moet ik eerst een lolo hebben. Vorige jaar had t dan ook mijn kpmg bundelquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Geef die kpmg bundel dan aan hem als je jij dat ding zo lelijk vindt
Nou, dat blijkt, Joosie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, maar zoals ik al eerder zei: hij is niet zo maar van me af. Wil daarnaast ook niet de indruk wekken dat het vak mij niet kan boeien door weg te blijven.
Hoe luister je eigenlijk muziek op de motor? Gewoon oordopjes in en dan die helm er overheen trekken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] net lekker de lange weg naar stage
Bij mijn ouders in de straat woont een man met zo'n dikke tourmotor, die heeft er gewoon een radio met speakers in zittenquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe luister je eigenlijk muziek op de motor? Gewoon oordopjes in en dan die helm er overheen trekken?
uhu. En dan hopen dat de playlist goede nummers produceert...quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe luister je eigenlijk muziek op de motor? Gewoon oordopjes in en dan die helm er overheen trekken?
lijkt mij mooi man. Lekker radar love draaienquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de straat woont een man met zo'n dikke tourmotor, die heeft er gewoon een radio met speakers in zittenMeest asociale wat er bestaat.
Tokkie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt mij mooi man. Lekker radar love draaien
Doe een bluetooth remote op je stuur.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu. En dan hopen dat de playlist goede nummers produceert...
Neuh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
Vinden jullie de tijd ook veel te snel gaan?
Ik kan me nog prima herinneren wat ik vandaag een jaar geleden deed en het voelt als de dag van gisteren.
Dat gaat weer een bon worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt mij mooi man. Lekker radar love draaien
das een goed idee. Mijn tomtom houder kan er wel af, die is toch stuk. Waar zou ik zoiets kunnen kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doe een bluetooth remote op je stuur.
Nee, ik had het na een week al gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Tchock het volgende:
Is het raar om een fiets die hier al ruim een jaar voor de deur staat met twee lege banden en een oranje verwijderingssticker van de gemeente bij een container te zetten?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Yreal die voorbij rijdt
AAAAI BIN DRAAIVING ALL NIGHT MY HENDS WET ON THE WIEL
IK WERD WAKKER OP STRAAT EN WEET NIET MEER HOE IK VIEHIEEEEEL
#thuglifequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, ik had het na een week al gedaan.
Ja ik stoor me er dus ook al tijden aan maar mijn huisgenoot loopt helemaal zielig te doen. "Dat is iemands fiets hoor wordt regelmatig gebruikt!"quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, ik had het na een week al gedaan.
Als jij zin hebt om de banden leeg te laten lopen en er een sticker op te plakken moet je dat doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Tchock het volgende:
Is het raar om een fiets die hier al ruim een jaar voor de deur staat met twee lege banden en een oranje verwijderingssticker van de gemeente bij een container te zetten?
DAT MEEN JE NIET.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zag gister een 'fiets' zonder stuur, zadel en één fietswiel op straat liggen.
ik zing altijd wel keihard mee. Levert wel rare blikken op van automobilisten bij het file rijden...quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Yreal die voorbij rijdt
AAAAI BIN DRAAIVING ALL NIGHT MY HENDS WET ON THE WIEL
IK WERD WAKKER OP STRAAT EN WEET NIET MEER HOE IK VIEHIEEEEEL
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET.
EVEN CENTRAAL MENSEN.
Gister je flesje wijn genuttigd.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gister je flesje wijn genuttigd.
Wanneer heb je weer een fiscaal vak?
Klinkt kut. Geen leuke vpb dingetjes binnenkort? Of dividendbelasting?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]Eikel
Volg nu succesiewet voor notariëlen
Walgelijk vak
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt kut. Geen leuke vpb dingetjes binnenkort? Of dividendbelasting?
Niet leuk? Vond t wel leuk bij belasting1quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]Eikel
Volg nu succesiewet voor notariëlen
Walgelijk vak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |