Prima officebak specsquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Heb op m'n werk een intel Core i5-4200M CPU 2.5Ghx
8GB en 64bits![]()
Voor wie het wat zegt
Ik heb ook maar een i7 2600 3.40Ghz 16GB bakje hier hoor, wel met SSD en 3TB diskspacequote:
Geen idee wat je zegtquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een i7 2600 3.40Ghz 16GB bakje hier hoor, wel met SSD en 3TB diskspace.
Die van mij is iets beter, maar ook geen wereldschokkende specs verderquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegtMaar ik hoef er dan wss ook minder mee te doen? dunno
Voor katten-GIFjes kijken op 9Gag heb je niet zoveel nodig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij is iets beter, maar ook geen wereldschokkende specs verder. het is ook maar een werk PC, pas met gamen heb je echt power nodig. Of grafisch ontwerpen, videoeditting etc.
Ik doe veel, maar heeft allemaal niet zoveel power nodig verder.
Nee, maar voor de rest wat ik hier doe welquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor katten-GIFjes kijken op 9Gag heb je niet zoveel nodig.
FOK!ken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar voor de rest wat ik hier doe wel.
Deze is ook al weer aan vervanging toe idd, maar ik kan er nog wel prima mee uit de voeten voorlopig.quote:
Hij hoeft nog lang niet vervangen te worden (even afkloppen), doet het nog best. Beter dan de laptop van nog geen 2 jaar oud, eigenlijk moet er even iemand naar kijken, wat een traag hoerending, gebruik hem ook amper omdat hij voor geen meter werkt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze is ook al weer aan vervanging toe idd, maar ik kan er nog wel prima mee uit de voeten voorlopig.
Herinstallatie, SSD erin eerst, als nieuw.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij hoeft nog lang niet vervangen te worden (even afkloppen), doet het nog best. Beter dan de laptop van nog geen 2 jaar oud, eigenlijk moet er even iemand naar kijken, wat een traag hoerending, gebruik hem ook amper omdat hij voor geen meter werkt.
Jawel joh, makkelijk. Ding heeft HDMI, dus aansluiten en klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:50 schreef CherryLips het volgende:
http://tweakers.net/price(...)13l1e/specificaties/
Dit is hem, dacht dat het een i5 was, maar ik was al niet van plan om er intensief mee bezig te zijn, maar toch. Eens even zien wie er SSD in kan zettenWilde hem dus aan de tv aansluiten zodat ik via Chrome Netflix USA kan kijken maar dat zal allemaal wel niet kunnen.
Windows installeren gaat volgens mij vrijwel vanzelf, heb het de eerste keer ook gedaan en ook op de huidige pc en de vorigequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel joh, makkelijk. Ding heeft HDMI, dus aansluiten en klaar.
SSD erin is eenvoudig, maar je moet daarna Windows opnieuw installeren.
Niet als je je HD vervangt, Windows heeft idd een hersteldeel op je oude schijf, maar ja, die gaat eruitquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows installeren gaat volgens mij vrijwel vanzelf, heb het de eerste keer ook gedaan en ook op de huidige pc en de vorigeWeet alleen dus niet hoe een herinstallatie moet ivm de licentie, hoe dat werkt
Neuh, wel zorgen dat je dezelfde versie hebtquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Bij elke herinstallatie een nieuwe licentie nodig
Pleuris natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het nou donker omdat het avond wordt of breekt zo weer de pleuris uit buiten?
En dat serienummer staat ook onder op de laptop toch, als het goed is? Of kan ik hem ergens overschrijven? Ik ben zo'n n00bquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je je HD vervangt, Windows heeft idd een hersteldeel op je oude schijf, maar ja, die gaat eruit.
Dus je moet een USB/CD hebben met Windows en booten ervan. Licentie is geen probleem, gewoon serienummer invullen als ie erom vraagt, klaar.
Meestal heb je idd een sticker op je laptop met de code. Moet je dus wel dezelfde versie windows hebben (7,8, Pro, enterprise,home weet ik het) als op je sticker staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat serienummer staat ook onder op de laptop toch, als het goed is? Of kan ik hem ergens overschrijven? Ik ben zo'n n00bMaar ik word zo agressief van dat apparaat. Van het weekend ook weer, wilde ik even wat mutsen zonder ongezellig achter de pc te hoeven zitten, moet ie eerst allerlei Windows-updates installeren, wat mislukt, vervolgens is hij een kwartier aan het herstellen omdat de update niet gelukt is, en dan start hij weer opnieuw op en begint het riedeltje opnieuw. Echt he, zo de neiging om dan maar de accu er even uit te halen. Na een half uur deed ie het gelukkig.
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe windows aanschaffen. Dit ding is niet geheel legaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, wel zorgen dat je dezelfde versie hebt.
Al heb ik Volume License Center, dus unlimited licenties voor alles van MS.
Windows 10 is gratis binnenkortquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe windows aanschaffen. Dit ding is niet geheel legaal
WAAR is dat te krijgen?!?!quote:
Mijn Windows-pc heeft een illegale 8.1 maar alleen omdat de legale 7 BSODs geeft. En dat ding staat toch zelden aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe windows aanschaffen. Dit ding is niet geheel legaal
Ik snap niet waarom ze je niet gewoon een cd/dvd/bluray geven met daar de betreffende windows erop, gehannes steeds.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal heb je idd een sticker op je laptop met de code. Moet je dus wel dezelfde versie windows hebben (7,8, Pro, enterprise,home weet ik het) als op je sticker staat.
Binnenkortquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
WAAR is dat te krijgen?!?!
En hoeveel ram trekt dat weg?
Kost geldquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze je niet gewoon een cd/dvd/bluray geven met daar de betreffende windows erop, gehannes steeds.
Ja, zo denkt de consument.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
15 cent voor een cd'tje, dat kan nog wel bij een laptop van 500 euro
Ik draai nu 7 ultimate, werkt prima met 4 GB.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BinnenkortGeen idee precies wanneer nog. Maar als 7-8 het doet doet 10 het ook
Nee, ik ben best bereid om voor zo'n cd te betalenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo denkt de consument.
15cent keer 10 miljoen verkochte laptops tikt aardig aan he?.
ja, dan werkt het prima.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik draai nu 7 ultimate, werkt prima met 4 GB.
Maarre, slaan ze 9 over ofzo?
Ja, maar dat hoeft dus meestal niet omdat het op je HD staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik ben best bereid om voor zo'n cd te betalen
Als je weet wanneer 10 uitkomt geef mij even een seintje aubquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dan werkt het prima.
Ja, was een reden voor, te lui om te zoeken.
Dat was in die tijd inderdaad common practivequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
http://www.automatisering(...)-niet-windows-9-heet
Thanks!quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
http://www.automatisering(...)-niet-windows-9-heet
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook 7 op de laptopGewoon hetzelfde besturingssysteem op beide apparaten, maar downgraden doen ze niet aan, het lijkt UPC wel.
Neuhquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Nog vorderingen op dat gebied?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Hoi, geen tijd. Druk. Mis jullie KEI. Doei!
Anderhalf miljoen, wereldwijd, een fractie van wat de topman jaarlijks binnen harktquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo denkt de consument.
15cent keer 10 miljoen verkochte laptops tikt aardig aan he?.
Ik ben ouderwets, ik download series/films die ik wil zien nog via torrents...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:28 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)natief-duikt-op.html
Vooral reclame voor maken, bedankt, ik kende het nog niet.
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets, ik download series/films die ik wil zien nog via torrents...
Ik ken z'n posts niet goed genoeg ervoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef stbabylon het volgende:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Zo briljant, baajguardian die zit te zeiken op complotdenkers
Die zit al jaren te zeuren over het complot dat islam heet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken z'n posts niet goed genoeg ervoor
Hoe hypocrietquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef stbabylon het volgende:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Zo briljant, baajguardian die zit te zeiken op complotdenkers
Dat is idd geen complot, dat is gewoon open en bloot te zienquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zit al jaren te zeuren over het complot dat islam heet.
Bullshit. Ja er zitten gekkies bij die de islam aanhangen. Maar hij en vele anderen op de FP zien alle moslims als fout en vinden dat we in een oorlog zitten. De eerste kampwachten zie ik daar al posten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd geen complot, dat is gewoon open en bloot te zien.
Oh nee, zo zie ik het ook allemaal niet hoor. Maar het gaat me ook niet zo zeer om de "islam" maar gewoon dat we de verkeerde kant weer opgaan als geloof, welk geloof dan ook, meer ipv minder invloed krijgt in de samenleving.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit. Ja er zitten gekkies bij die de islam aanhangen. Maar hij en vele anderen op de FP zien alle moslims als fout en vinden dat we in een oorlog zitten. De eerste kampwachten zie ik daar al posten.
Jaaa ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:07 schreef Samzz het volgende:
Godver, te vroeg. Morgen uitslapen gelukkig
.
eensquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, zo zie ik het ook allemaal niet hoor. Maar het gaat me ook niet zo zeer om de "islam" maar gewoon dat we de verkeerde kant weer opgaan als geloof, welk geloof dan ook, meer ipv minder invloed krijgt in de samenleving.
Opbokken met sprookjes als leidraad voor de werkelijkheid. Iedereen die zijn leven laat leiden door een geloof is iig op een of andere manier gestoord. En gestoorden moeten nooit ergens invloed op hebben.
Dat is het idd, wat iemand prive doet is 100% zijn eigen zaak. Maar gelovigen eisen altijd en overal meer rechten, bescherming, subsidie etc etc.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag best je leven laten leiden door een geloof, als je maar niet doorslaat en de rest van de maatschappij jouw waarden gaat proberen op te leggen.
Ik heb vooral problemen met het opleggen van hun normen en waarden op anderen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het idd, wat iemand prive doet is 100% zijn eigen zaak. Maar gelovigen eisen altijd en overal meer rechten, bescherming, subsidie etc etc.
En de islam is nu "hot" natuurlijk, maar christendom en weet ik het allemaal hoeft van mij ook gewoon niet.
Uiteraard, ze zijn er (helaas) oprecht van overtuigd dat ze gelijk hebben, want ze zijn van baby af aan geindoctrineerd, er is geen enkele twijfel, dus ook geen rationaliteit, te vinden bij ze.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral problemen met het opleggen van hun normen en waarden op anderen.
Gelukkig hebben wij westerlingen daar ook niet een handje van zeg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral problemen met het opleggen van hun normen en waarden op anderen.
Ik vind het gebrek aan respect voor anderen en hun manier van leven veel erger. Dat sommigen het vertikken om te accepteren dat anderen anders in elkaar steken, anders zijn grootgebracht met een andere cultuur en andere normen en waarden. Die moeten maar kapot als ze niet willen luisteren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zijn er (helaas) oprecht van overtuigd dat ze gelijk hebben, want ze zijn van baby af aan geindoctrineerd, er is geen enkele twijfel, dus ook geen rationaliteit, te vinden bij ze.
Dus iedereen die niet gelooft is fout, punt.
Nou ben ik uiteraard net zo overtuigd van mijn gelijk, dat snap ik, maar ik baseer mijn leven niet op iets dat gewoon in het hele bestaan van de mensheid nog nooit op maar 1 klein spoortje van bewijs te betrappen is geweest, geen flard, geen hint, niets....
Ik leg niemand wat op hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij westerlingen daar ook niet een handje van zeg.
Nee, wij zijn perfect, duhquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is andersom net zo erg, maar ik woon in het westen dus ik weet niet hoe het erbuiten aan toe gaat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan respect voor anderen en hun manier van leven veel erger. Dat sommigen het vertikken om te accepteren dat anderen anders in elkaar steken, anders zijn grootgebracht met een andere cultuur en andere normen en waarden. Die moeten maar kapot als ze niet willen luisteren.
verschil is altijd dat de gewone man dat soort dingen helemaal niet doet. Natuurlijk hebben regeringen etc hele foute dingen gedaan in de wereld, kolonisme etc. Maar IK en Jan met de Pet niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn dus juist de dingen waar ik het over heb. Waar "het westen" fout is in andere landen, door regeringen, worden hier in de straat kinderen geindoctrineerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanmorgen een artikel over dat leraren niet over de Holocaust les durven geven. Dat gaat ook wel heel ver.
Daar was van de week ook een topic over hier op Fok, vond ik ook wel akelig. Als ze het woord 'joden' horen gaat het meteen mis. Wat zitten sommige kinderen toch al vol haat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanmorgen een artikel over dat leraren niet over de Holocaust les durven geven. Dat gaat ook wel heel ver.
Nee, Jan met de Pet laat iedereen leven zoals ze willenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verschil is altijd dat de gewone man dat soort dingen helemaal niet doet. Natuurlijk hebben regeringen etc hele foute dingen gedaan in de wereld, kolonisme etc. Maar IK en Jan met de Pet niet.
Nu zijn het juist de mo's met de pet die in de buurt wonen die in actie komen, dat maakt het zo anders.
Voor Europa was de Holocaust een van de ergste dingen die er gebeurd zijn, buiten Europa zijn volgens mij wel meer verschrikkelijke dingen gebeurd, maar daar leren wij niet over, net zoals dat de Holocaust niet 'leeft' buiten het westen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn dus juist de dingen waar ik het over heb. Waar "het westen" fout is in andere landen, door regeringen, worden hier in de straat kinderen geindoctrineerd.
De holocuast is een van de "belangrijkste" gebeurtenissen van de mensheid, en door wat haatbaarden zou het verzwegen moeten worden?
Dan ga ja als land heel erg snel de verkeerde kant op.
Wederom, indroctrinatie, die kinderen zijn op hele jonge leeftijd al bezig met zaken die echt niet voor kinderen bedoeld zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was van de week ook een topic over hier op Fok, vond ik ook wel akelig. Als ze het woord 'joden' horen gaat het meteen mis. Wat zitten sommige kinderen toch al vol haat.
Niemand is heilig, maar je hebt inderdaad gelijk, het gaat veel te ver wanneer leraren er niet meer over druven te spreken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn dus juist de dingen waar ik het over heb. Waar "het westen" fout is in andere landen, door regeringen, worden hier in de straat kinderen geindoctrineerd.
De holocuast is een van de "belangrijkste" gebeurtenissen van de mensheid, en door wat haatbaarden zou het verzwegen moeten worden?
Dan ga ja als land heel erg snel de verkeerde kant op.
Niet helemaal mee eens, ik heb ook over the Killing Fields geleerd op school bijv. Natuurlijk ligt dit ons dichter bij het hart, want het was hier, de gevolgen zijn nog steeds zichtbaar in rotterdam bijv.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor Europa was de Holocaust een van de ergste dingen die er gebeurd zijn, buiten Europa zijn volgens mij wel meer verschrikkelijke dingen gebeurd, maar daar leren wij niet over, net zoals dat de Holocaust niet 'leeft' buiten het westen.
Dat doen 99% van de mensen in Syrië ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik leg niemand wat op hoorJa, de hond
Nog niet zoveel denk ik, maar 10 jaar geleden was je uitgelachen als je dit had voorspeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand is heilig, maar je hebt inderdaad gelijk, het gaat veel te ver wanneer leraren er niet meer over druven te spreken.
Nu weet ik niet in hoeverre het veel voor komt...
Overal gebeuren verschrikkelijke dingen, die kreeg ik ook gewoon mee op school. Misschien niet zo uitvoerig als de holocaust, maar het werd zeker behandeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor Europa was de Holocaust een van de ergste dingen die er gebeurd zijn, buiten Europa zijn volgens mij wel meer verschrikkelijke dingen gebeurd, maar daar leren wij niet over, net zoals dat de Holocaust niet 'leeft' buiten het westen.
Eensquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet zoveel denk ik, maar 10 jaar geleden was je uitgelachen als je dit had voorspeld.
Dus nee, er is geen oorlog, ik ben niet bang, maar maatregelen om de invloed beperkt te houden zijn wmb prima. geloof is een privezaak, niets meer.
Ik kan me niet herinneren over de Killing Fields geleerd te hebben. Ik vind achteraf gezien dat we al bar weinig over Nederlands-Indië en WOII buiten Europa geleerd hebben, laat staan de Holodomor. Allemaal dingen die we nu leuk kunnen opzoeken op Wikipedia, dat scheelt, maar ik kan me voorstellen dat het ze in Iran aan hun reet kan roesten wat er hier gebeurd is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ik heb ook over the Killing Fields geleerd op school bijv. Natuurlijk ligt dit ons dichter bij het hart, want het was hier, de gevolgen zijn nog steeds zichtbaar in rotterdam bijv.
En dat het buiten het westen minder leeft, soit, maar we wonen in het westen, en die mensen die het hier verzwijgen willen ook.
Wij hadden het bij geschiedenis grotendeels over politiekquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
De Holomodor heb ik gewoon gehad tijdens geschiedenis. Misschien is het per school dan anders?
Oh. Nee, wij niet alleen politieke geschiedenis gelukkig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden het bij geschiedenis grotendeels over politiek
Zal ook per school verschillen denk ik dan. Ik heb genoeg geleerd over indonesie etc.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren over de Killing Fields geleerd te hebben. Ik vind achteraf gezien dat we al bar weinig over Nederlands-Indië en WOII buiten Europa geleerd hebben, laat staan de Holodomor. Allemaal dingen die we nu leuk kunnen opzoeken op Wikipedia, dat scheelt, maar ik kan me voorstellen dat het ze in Iran aan hun reet kan roesten wat er hier gebeurd is.
Ja dat wel, het kan geen kwaad om het te leren, vooral een gebeurtenis die de hele samenleving zo ontwricht heeft als WOII.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ook per school verschillen denk ik dan. Ik heb genoeg geleerd over indonesie etc.
Maar dan nog, het is nou eenmaal wel onderdeel van onze geschiedenis, dus het hoort in NL gewoon op school gegeven te worden. En als moslims er problemen mee hebben, dan hebben ze dat maar lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |