Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook 7 op de laptopGewoon hetzelfde besturingssysteem op beide apparaten, maar downgraden doen ze niet aan, het lijkt UPC wel.
Neuhquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Nog vorderingen op dat gebied?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Hoi, geen tijd. Druk. Mis jullie KEI. Doei!
Anderhalf miljoen, wereldwijd, een fractie van wat de topman jaarlijks binnen harktquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo denkt de consument.
15cent keer 10 miljoen verkochte laptops tikt aardig aan he?.
Ik ben ouderwets, ik download series/films die ik wil zien nog via torrents...quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:28 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)natief-duikt-op.html
Vooral reclame voor maken, bedankt, ik kende het nog niet.
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets, ik download series/films die ik wil zien nog via torrents...
Ik ken z'n posts niet goed genoeg ervoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef stbabylon het volgende:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Zo briljant, baajguardian die zit te zeiken op complotdenkers
Die zit al jaren te zeuren over het complot dat islam heet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken z'n posts niet goed genoeg ervoor
Hoe hypocrietquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef stbabylon het volgende:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Zo briljant, baajguardian die zit te zeiken op complotdenkers
Dat is idd geen complot, dat is gewoon open en bloot te zienquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zit al jaren te zeuren over het complot dat islam heet.
Bullshit. Ja er zitten gekkies bij die de islam aanhangen. Maar hij en vele anderen op de FP zien alle moslims als fout en vinden dat we in een oorlog zitten. De eerste kampwachten zie ik daar al posten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd geen complot, dat is gewoon open en bloot te zien.
Oh nee, zo zie ik het ook allemaal niet hoor. Maar het gaat me ook niet zo zeer om de "islam" maar gewoon dat we de verkeerde kant weer opgaan als geloof, welk geloof dan ook, meer ipv minder invloed krijgt in de samenleving.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit. Ja er zitten gekkies bij die de islam aanhangen. Maar hij en vele anderen op de FP zien alle moslims als fout en vinden dat we in een oorlog zitten. De eerste kampwachten zie ik daar al posten.
Jaaa ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:07 schreef Samzz het volgende:
Godver, te vroeg. Morgen uitslapen gelukkig
.
eensquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, zo zie ik het ook allemaal niet hoor. Maar het gaat me ook niet zo zeer om de "islam" maar gewoon dat we de verkeerde kant weer opgaan als geloof, welk geloof dan ook, meer ipv minder invloed krijgt in de samenleving.
Opbokken met sprookjes als leidraad voor de werkelijkheid. Iedereen die zijn leven laat leiden door een geloof is iig op een of andere manier gestoord. En gestoorden moeten nooit ergens invloed op hebben.
Dat is het idd, wat iemand prive doet is 100% zijn eigen zaak. Maar gelovigen eisen altijd en overal meer rechten, bescherming, subsidie etc etc.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag best je leven laten leiden door een geloof, als je maar niet doorslaat en de rest van de maatschappij jouw waarden gaat proberen op te leggen.
Ik heb vooral problemen met het opleggen van hun normen en waarden op anderen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het idd, wat iemand prive doet is 100% zijn eigen zaak. Maar gelovigen eisen altijd en overal meer rechten, bescherming, subsidie etc etc.
En de islam is nu "hot" natuurlijk, maar christendom en weet ik het allemaal hoeft van mij ook gewoon niet.
Uiteraard, ze zijn er (helaas) oprecht van overtuigd dat ze gelijk hebben, want ze zijn van baby af aan geindoctrineerd, er is geen enkele twijfel, dus ook geen rationaliteit, te vinden bij ze.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vooral problemen met het opleggen van hun normen en waarden op anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |