Mwah, kan wel, maar ik zou het maar niet doen neequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag ik vast niet op mn werk-pc doen, ding is helemaal dichtgetimmerd.
Prima officebak specsquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Heb op m'n werk een intel Core i5-4200M CPU 2.5Ghx
8GB en 64bits![]()
Voor wie het wat zegt
Ik heb ook maar een i7 2600 3.40Ghz 16GB bakje hier hoor, wel met SSD en 3TB diskspacequote:
Geen idee wat je zegtquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een i7 2600 3.40Ghz 16GB bakje hier hoor, wel met SSD en 3TB diskspace.
Die van mij is iets beter, maar ook geen wereldschokkende specs verderquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegtMaar ik hoef er dan wss ook minder mee te doen? dunno
Voor katten-GIFjes kijken op 9Gag heb je niet zoveel nodig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij is iets beter, maar ook geen wereldschokkende specs verder. het is ook maar een werk PC, pas met gamen heb je echt power nodig. Of grafisch ontwerpen, videoeditting etc.
Ik doe veel, maar heeft allemaal niet zoveel power nodig verder.
Nee, maar voor de rest wat ik hier doe welquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor katten-GIFjes kijken op 9Gag heb je niet zoveel nodig.
FOK!ken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar voor de rest wat ik hier doe wel.
Deze is ook al weer aan vervanging toe idd, maar ik kan er nog wel prima mee uit de voeten voorlopig.quote:
Hij hoeft nog lang niet vervangen te worden (even afkloppen), doet het nog best. Beter dan de laptop van nog geen 2 jaar oud, eigenlijk moet er even iemand naar kijken, wat een traag hoerending, gebruik hem ook amper omdat hij voor geen meter werkt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze is ook al weer aan vervanging toe idd, maar ik kan er nog wel prima mee uit de voeten voorlopig.
Herinstallatie, SSD erin eerst, als nieuw.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij hoeft nog lang niet vervangen te worden (even afkloppen), doet het nog best. Beter dan de laptop van nog geen 2 jaar oud, eigenlijk moet er even iemand naar kijken, wat een traag hoerending, gebruik hem ook amper omdat hij voor geen meter werkt.
Jawel joh, makkelijk. Ding heeft HDMI, dus aansluiten en klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:50 schreef CherryLips het volgende:
http://tweakers.net/price(...)13l1e/specificaties/
Dit is hem, dacht dat het een i5 was, maar ik was al niet van plan om er intensief mee bezig te zijn, maar toch. Eens even zien wie er SSD in kan zettenWilde hem dus aan de tv aansluiten zodat ik via Chrome Netflix USA kan kijken maar dat zal allemaal wel niet kunnen.
Windows installeren gaat volgens mij vrijwel vanzelf, heb het de eerste keer ook gedaan en ook op de huidige pc en de vorigequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel joh, makkelijk. Ding heeft HDMI, dus aansluiten en klaar.
SSD erin is eenvoudig, maar je moet daarna Windows opnieuw installeren.
Niet als je je HD vervangt, Windows heeft idd een hersteldeel op je oude schijf, maar ja, die gaat eruitquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows installeren gaat volgens mij vrijwel vanzelf, heb het de eerste keer ook gedaan en ook op de huidige pc en de vorigeWeet alleen dus niet hoe een herinstallatie moet ivm de licentie, hoe dat werkt
Neuh, wel zorgen dat je dezelfde versie hebtquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Bij elke herinstallatie een nieuwe licentie nodig
Pleuris natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het nou donker omdat het avond wordt of breekt zo weer de pleuris uit buiten?
En dat serienummer staat ook onder op de laptop toch, als het goed is? Of kan ik hem ergens overschrijven? Ik ben zo'n n00bquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je je HD vervangt, Windows heeft idd een hersteldeel op je oude schijf, maar ja, die gaat eruit.
Dus je moet een USB/CD hebben met Windows en booten ervan. Licentie is geen probleem, gewoon serienummer invullen als ie erom vraagt, klaar.
Meestal heb je idd een sticker op je laptop met de code. Moet je dus wel dezelfde versie windows hebben (7,8, Pro, enterprise,home weet ik het) als op je sticker staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat serienummer staat ook onder op de laptop toch, als het goed is? Of kan ik hem ergens overschrijven? Ik ben zo'n n00bMaar ik word zo agressief van dat apparaat. Van het weekend ook weer, wilde ik even wat mutsen zonder ongezellig achter de pc te hoeven zitten, moet ie eerst allerlei Windows-updates installeren, wat mislukt, vervolgens is hij een kwartier aan het herstellen omdat de update niet gelukt is, en dan start hij weer opnieuw op en begint het riedeltje opnieuw. Echt he, zo de neiging om dan maar de accu er even uit te halen. Na een half uur deed ie het gelukkig.
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe windows aanschaffen. Dit ding is niet geheel legaalquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, wel zorgen dat je dezelfde versie hebt.
Al heb ik Volume License Center, dus unlimited licenties voor alles van MS.
Windows 10 is gratis binnenkortquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe windows aanschaffen. Dit ding is niet geheel legaal
WAAR is dat te krijgen?!?!quote:
Mijn Windows-pc heeft een illegale 8.1 maar alleen omdat de legale 7 BSODs geeft. En dat ding staat toch zelden aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens een nieuwe windows aanschaffen. Dit ding is niet geheel legaal
Ik snap niet waarom ze je niet gewoon een cd/dvd/bluray geven met daar de betreffende windows erop, gehannes steeds.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal heb je idd een sticker op je laptop met de code. Moet je dus wel dezelfde versie windows hebben (7,8, Pro, enterprise,home weet ik het) als op je sticker staat.
Binnenkortquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
WAAR is dat te krijgen?!?!
En hoeveel ram trekt dat weg?
Kost geldquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze je niet gewoon een cd/dvd/bluray geven met daar de betreffende windows erop, gehannes steeds.
Ja, zo denkt de consument.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
15 cent voor een cd'tje, dat kan nog wel bij een laptop van 500 euro
Ik draai nu 7 ultimate, werkt prima met 4 GB.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BinnenkortGeen idee precies wanneer nog. Maar als 7-8 het doet doet 10 het ook
Nee, ik ben best bereid om voor zo'n cd te betalenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo denkt de consument.
15cent keer 10 miljoen verkochte laptops tikt aardig aan he?.
ja, dan werkt het prima.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik draai nu 7 ultimate, werkt prima met 4 GB.
Maarre, slaan ze 9 over ofzo?
Ja, maar dat hoeft dus meestal niet omdat het op je HD staatquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik ben best bereid om voor zo'n cd te betalen
Als je weet wanneer 10 uitkomt geef mij even een seintje aubquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dan werkt het prima.
Ja, was een reden voor, te lui om te zoeken.
Dat was in die tijd inderdaad common practivequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
http://www.automatisering(...)-niet-windows-9-heet
Thanks!quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
http://www.automatisering(...)-niet-windows-9-heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |