Ik reageer inderdaad vaak negatief op negatieve posts. Kan me dan niet inhouden. Mijn insteek is altijd positief. Er zijn echter users die alleen maar negatief posten. Als ik daar op reageer ben ik de gebeten hond. Ik geniet van Tsjacka, Faux en Fylax. Die zijn nog jong en moet je beschermen voor de negatievelingen. JanCees krijgt het voordeel van de twijfel. Hij moet wel uitkijken voor de Geïndoctrineerde FOK!valkuil.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Hihi ja ik kijk meestal wel uit met reageren, dan word je weer uitgemaakt voor negatieveling, harteloos, zuur en weet ik wat nog meer.
Oh het leven bevalt prima als je vrienden, een baan, en een relatie hebt, en niet de hele dag copy/paste van AD.nl naar FOK! en zit te broeden op woordgrapjes waar je weer een topic over kan openen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk. Daar komen de positivo's uit hun schuilkelder gekropen.
Het leven valt niet mee lijkt me. Als je altijd negatief bent.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:22 schreef dimmak het volgende:
Je opent ook echt wel kut topics de laatste tijd hoor.
Daar heb je geen hulp bij nodig, het is wel te zien dat je je goed voelt in je misèrequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Kom uit je schulp en voel je aangesproken.
Reageren is zo gemakkelijk als je zelf nooit aggeert of iets te melden hebt.
Maak me de pispaal. Ga door.
Meesterlijk!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:32 schreef tong80 het volgende:
Lucky2Bastard. Leerde je sinds kort kennen. Je reageert veel in m'n topics. Ik heb je hoog zitten. Pis immers zittend.
Ik leef gelukkig, hier en daar een slechte bui, maar dat komt doordat in het land van maas en waal de minste regen valt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb je geen hulp bij nodig, het is wel te zien dat je je goed voelt in je misère
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:22 schreef dimmak het volgende:
Je opent ook echt wel kut topics de laatste tijd hoor.
Dat zou vervelend zijn, gelukkig redde de spellingscontrole me weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leef gelukkig, hier en daar een slechte bui, maar dat komt doordat in het land van maas en waal de minste regen valt.
Ben wel blij dat je het woord misère juist hebt gespeld. Voor hetzelfde geld was er een ` verkeerd gepost. Had ik je weer op je vingers moeten tikken. En da kunne we niet hebbe hè ? Paar Ènne te weinig. Maar ik ben nie één kennig.
Wie ben jij nou weerquote:
Jij weet heus wel wie ik ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Je gaat met deze post door voor de P.C. Hooftprijsstraat-prijs. Briljant. Kan geen shoppende domme miljonairsvrouw tegenop. Heerlijk.
'Ga zo door !' Zou de autist Kees tegen zichzelf zeggen.
Beetje sadomasochistisch aangelegd, ts?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Kom uit je schulp en voel je aangesproken.
Reageren is zo gemakkelijk als je zelf nooit aggeert of iets te melden hebt.
Maak me de pispaal. Ga door.
"Triestste."quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:15 schreef Rezania het volgende:
Dit is toch wel echt het meeste trieste "Ik heb aandacht nodig!"-topic dat je de laatste tijd hebt geopend, Tong. In FB ook echt.
Wat is jouw obsessie met de dorpsgek van FOK! ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef Rezania het volgende:
En natuurlijk blijft dit gewoon open. Want ja, Tong is de dorpsgek en dat moet je maar respecteren.
Fylaxquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad vaak negatief op negatieve posts. Kan me dan niet inhouden. Mijn insteek is altijd positief. Er zijn echter users die alleen maar negatief posten. Als ik daar op reageer ben ik de gebeten hond. Ik geniet van Tsjacka, Faux en Fylax. Die zijn nog jong en moet je beschermen voor de negatievelingen. JanCees krijgt het voordeel van de twijfel. Hij moet wel uitkijken voor de Geïndoctrineerde FOK!valkuil.
Je bent tegen jezelf aan het praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef tong80 het volgende:
Goed topic Tong. Hier een mooi voorbeeld.....
ONZ / Meer FOK!kers die voor de Kat z'n Kut topics openen ?
Klassieker.
Ben dan ook weg voor vandaag. Gisteren al gemoeten.quote:
Iemand die deze posting snapt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben dan ook weg voor vandaag. Gisteren al gemoeten.
Was er niet, maar je kan iemand dan alssnif op z'n woorden pakken.
Dat je hem alsnog op zijn woorden kan pakken maar hij geeft wel aan wat er gaande was als verzachtende omstandigheden. Namelijk dat hij vandaag al wel weg is ook al was het plan dat hij gister al weg was.quote:
Jij wel.quote:
Jammer, dacht dat je Snip en Snap begreep. En Snif en Snuitje.quote:
Leg uit, google is namelijk kapot.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je Snip en Snap begreep. En Snif en Snuitje.
Je mag altijd nog googlen.
Ben geen JigSaw.quote:
Ben ik op m'n ouwe dag zo lenig ?quote:
Nog een boek gekocht de laatste tijd ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef Rezania het volgende:
En natuurlijk blijft dit gewoon open. Want ja, Tong is de dorpsgek en dat moet je maar respecteren.
Zei degene wiens OP's meestal niet veel meer bevatten dan een oneliner. En als het wel meer dan een oneliner bevat is het meestal gekopieerd en geplakt, of gezeik over dat niet iedereen je geweldig vindt. Nou, huilen man.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een boek gekocht de laatste tijd ?
Net de dubbele biografie van W.F. Hermans aangeschaft. Voor het eerste deel had ik even geen geld, voor het tweede deel wachtte ik een week. Kreeg ik het boekenweekgeschenk erbij.
Ik zou je, als dorpsgek, Malle Hugo willen aanraden van Hermans.
Begrijp je wat een goede polemiek inhoudt. Anders is zijn Boze brieven van Bijkaart een aanrader. Misschien leer je er iets van en kom je met meer dan one-liners in m'n topics.
Tuurlijk wel. Er komt nog net geen melk uit.quote:
Goed Nederlands is niet iedereen gegeven.quote:
Heb een draaideur inmiddels. Blijf als weegschaal een draaikont.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Shaidox het volgende:
Bijna lente Tong, kan je de deur weer uit
Alsof tong de deur uitgaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Shaidox het volgende:
Bijna lente Tong, kan je de deur weer uit
Ga bobsleeën Ad Rem.quote:
Als ik genoeg heb van sex op de TV.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef vaduz het volgende:
Tong, wanneer kunnen we je op Eurosport bewonderen?
Viel ie dood ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had laatst ook een topic geopend over een parachutist waar amper in gereageerd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
tong is stom.
Ik begrijp 'm niet. Vanwaar de spoiler ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wüst vind een hond in de pot.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Omdat je hondjes heul niet mag slaan
Dus je moeder likt kutjes?quote:
Het leven is te mooi om waar te zijn, Ja ik ben religieus maar eigelijk is de aarde net de hemel niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk. Daar komen de positivo's uit hun schuilkelder gekropen.
Het leven valt niet mee lijkt me. Als je altijd negatief bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |