"Triestste."quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:15 schreef Rezania het volgende:
Dit is toch wel echt het meeste trieste "Ik heb aandacht nodig!"-topic dat je de laatste tijd hebt geopend, Tong. In FB ook echt.
Wat is jouw obsessie met de dorpsgek van FOK! ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef Rezania het volgende:
En natuurlijk blijft dit gewoon open. Want ja, Tong is de dorpsgek en dat moet je maar respecteren.
Fylaxquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer inderdaad vaak negatief op negatieve posts. Kan me dan niet inhouden. Mijn insteek is altijd positief. Er zijn echter users die alleen maar negatief posten. Als ik daar op reageer ben ik de gebeten hond. Ik geniet van Tsjacka, Faux en Fylax. Die zijn nog jong en moet je beschermen voor de negatievelingen. JanCees krijgt het voordeel van de twijfel. Hij moet wel uitkijken voor de Geïndoctrineerde FOK!valkuil.
Je bent tegen jezelf aan het praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:13 schreef tong80 het volgende:
Goed topic Tong. Hier een mooi voorbeeld.....
ONZ / Meer FOK!kers die voor de Kat z'n Kut topics openen ?
Klassieker.
Ben dan ook weg voor vandaag. Gisteren al gemoeten.quote:
Iemand die deze posting snapt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben dan ook weg voor vandaag. Gisteren al gemoeten.
Was er niet, maar je kan iemand dan alssnif op z'n woorden pakken.
Dat je hem alsnog op zijn woorden kan pakken maar hij geeft wel aan wat er gaande was als verzachtende omstandigheden. Namelijk dat hij vandaag al wel weg is ook al was het plan dat hij gister al weg was.quote:
Jij wel.quote:
Jammer, dacht dat je Snip en Snap begreep. En Snif en Snuitje.quote:
Leg uit, google is namelijk kapot.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer, dacht dat je Snip en Snap begreep. En Snif en Snuitje.
Je mag altijd nog googlen.
Ben geen JigSaw.quote:
Ben ik op m'n ouwe dag zo lenig ?quote:
Nog een boek gekocht de laatste tijd ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:58 schreef Rezania het volgende:
En natuurlijk blijft dit gewoon open. Want ja, Tong is de dorpsgek en dat moet je maar respecteren.
Zei degene wiens OP's meestal niet veel meer bevatten dan een oneliner. En als het wel meer dan een oneliner bevat is het meestal gekopieerd en geplakt, of gezeik over dat niet iedereen je geweldig vindt. Nou, huilen man.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een boek gekocht de laatste tijd ?
Net de dubbele biografie van W.F. Hermans aangeschaft. Voor het eerste deel had ik even geen geld, voor het tweede deel wachtte ik een week. Kreeg ik het boekenweekgeschenk erbij.
Ik zou je, als dorpsgek, Malle Hugo willen aanraden van Hermans.
Begrijp je wat een goede polemiek inhoudt. Anders is zijn Boze brieven van Bijkaart een aanrader. Misschien leer je er iets van en kom je met meer dan one-liners in m'n topics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |