Er staat al 5 jaar Jan Silva in de OP en dan ga je zeuren over Joop 'The' Bos ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef TheGeneral het volgende:
Hou het dan wel een beetje serieus en gooi Joop Bos er dan uit.
Bij die poll natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er staat al 5 jaar Jan Silva in de OP en dan ga je zeuren over Joop 'The' Bos ?
JUICHENquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:01 schreef Anonymousz het volgende:
Del Potro gaat zijn rentree maken in indian wells
Gefeliciteerd met al je nutteloze kutposts van vandaag. Hulde.quote:
Daarom houden we van Andyquote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef Norrage het volgende:
Murray![]()
https://uk.eurosport.yaho(...)rebuttons&soc_trk=ma
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef Norrage het volgende:
Murray![]()
https://uk.eurosport.yaho(...)rebuttons&soc_trk=ma
twitter:BNPPARIBASOPEN twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 23:14:59Projected #BNPPO15 QFs: (top) Djokovic-Ferrer, Murray-Nishikori, (bottom) Nadal-Raonic, Wawrinka-Federer reageer retweet
Beiden tegen een qualifier die al twee wedstrijden op de ondergrond in de benen heeft en in de winning-mood is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nadal en Wawrinka is de zeer hypothetische situatie als Sijsling en Haase de eerste ronde zouden overleven.
Hopelijk is de Q dan de Bakker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beiden tegen een qualifier die al twee wedstrijden op de ondergrond in de benen heeft en in de winning-mood is.
Nah, denk 2x [Q] vs. Nadel en Wawrinka.
Thiemoowwww heeft zijn zaad verschoten na het qualificeren. Die mag dan weer over ELIZE !!1quote:
#allemaalgoedejongensquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nadal en Wawrinka is de zeer hypothetische situatie als Sijsling en Haase de eerste ronde zouden overleven.
Denk dat Nadal wel weer een prima gravel seizoen gaat hebben, ook al verwacht ik wel dat Djoko dit maal RG gaat pakken. Vooral interessant hoe zijn post-RG seizoen gaat wordenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef TennispeRFect het volgende:
Nieuwe rankings
Big 1
Big 2
Big 3,4 en 5.
Rest top 10 is ook vrij vast in het zadel qua punten.
Vooral interessant om te zien wat er gaat gebeuren met Nadal, Murray en Kei deze zomer!
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is er de vraag wat je met die andere toernooien zou moeten. De topspelers zitten allemaal wel aan hun max wat ze per jaar kunnen/willen spelen met het huidige schema en er nog wat Delray Beach achtige toernooien rond proppen zie ik ook niet zo zitten. Je zou hoogstens het seizoen kunnen verkorten door bijvoorbeeld Parijs ergens in Februari/Maart te stoppen en het seizoen kort na Shanghai af te kappen. Ik weet echter niet of een korter maar intenser schema velen op de tour goed zou doen. Veel van de topspelers (en ik geloof ook genoeg subtoppers) plannen al hun eigen rust/trainingsperiodes in door het seizoen heen, de challengertour gaat al langer door en voor degene ertussen komt er nog meer druk om bijna elk week te spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van de Indian Wells/Miami combo?
Ik vind het een beetje overdreven dat beide toernooien twee weken moeten duren. Neemt onnodig veel ruimte in op de kalender die ook door andere toernooien opgevuld kunnen worden.
Ik ben heel benieuwd. Aan het begin van het jaar had ik ook gedacht dat Nadal zoals altijd een goed gravelseizoen zou draaien, en tegen Nadal op gravel gokken is op zijn minst riskant, maar zijn spel dit jaar doet mij twijfelen. Wat roest had ik wel verwacht, maar hij is gewoon zo on-Nadal wisselvallig. Af en toe een geweldige set, dan weer een partij met 100 UE's, dan weer merkwaardige fysieke? problemen zoals die vijfsetter op de AO. Vroeger sloeg hij de ballen gewoon wat korter als hij niet goed was, nu is het grabbelen in een hoge hoed.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk dat Nadal wel weer een prima gravel seizoen gaat hebben, ook al verwacht ik wel dat Djoko dit maal RG gaat pakken. Vooral interessant hoe zijn post-RG seizoen gaat worden
Wow.quote:
Ik denk dat het post-RG seizoen zal eindigen in Kei op 3, Nadal 4 en Murray op ranking 5.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk dat Nadal wel weer een prima gravel seizoen gaat hebben, ook al verwacht ik wel dat Djoko dit maal RG gaat pakken. Vooral interessant hoe zijn post-RG seizoen gaat worden
Als Nadal fit blijft zal die top 3 eindigen, die heeft niks te verdedigen. Nishi juist weer welquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ik denk dat het post-RG seizoen zal eindigen in Kei op 3, Nadal 4 en Murray op ranking 5.
hey kerel, zie hieronder, dit ben jij toch niet he?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij deed op PR mee (ook bij de dubbels). Nu is het afwachten wat hij gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |