abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:07:35 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150319925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De generatieve grammatica is allang uit de mode, maar dat wil niet zeggen dat het niks voorstelde.
Generatieve semantiek daarentegen heeft nu een plek binnen cognitiewetenschappen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:20:16 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_150320403
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat kan je beter aan control alt delete vragen, die heeft er een nogal boude mening over, en komt verder tamelijk dom over

[..]

Onzin, als ik op dat soort feestjes kom praat ik over zaken als astrofysica, koolstofbruggen versus brandstofcellen, de onzin van homeopatie, de invloed van internet op de maarschappij, eten in alle mogelijke vormen, wijn, literatuur, auto's, het bedroevende niveau van kamerleden, meutehonden versus roedelhonden, de late rembrand, filosofie, etc etc.
Goh als je over dat soort zaken praat op feestjes en niet te vergeten RembrandT dan ben je een intelligent persoon zoals Piet tentoonspreidt met zijn kennis. Net alsof het alleen daar op aankomt. Maar ja wat weet ik nou ik werk op de postkamer :W
Ik moet het hebben van mijn EQ.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:26:11 #128
45206 Pietverdriet
pi_150320610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goh als je over dat soort zaken praat op feestjes en niet te vergeten RembrandT dan ben je een intelligent persoon zoals Piet tentoonspreidt met zijn kennis. Net alsof het alleen daar op aankomt. Maar ja wat weet ik nou ik werk op de postkamer :W
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gros kijkt niet eens veel veel verder dan zijn neus lang is of ze nou een universitaire studie hebben gehad of niet men kijkt toch liever stomme soaps en tv-shows, en kijkt ondertussen liever de andere kant op. Het onderwijs heden ten dage stomp juist af er wordt al helemaal niet geleerd breder te kijken dan de algemeenheid. Want dat mag niet. Foei!
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:28:21 #129
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150322378
quote:

[..]

Sowieso mensen die denken dat kennis gelijk staat aan intelligentie. ;(
Intelligentie is veel complexer dan dat. Alsof mensen die een Universiteit afgerond hebben per definitie ook slim zijn ;(
Ruimtelijk inzicht, beschaafdheid, logica, mensen kunnen aanvoelen en doorzien zijn allemaal vormen van intelligentie. Een IQ test zegt ook alleen maar iets over bepaalde capaciteiten.
Iemand met een hoog IQ en een laag EQ kan ook dom overkomen in bepaalde situaties.
Er zijn vele vormen van Intelligentie:
verbaal/linguïstische intelligentie (taalslim)
logisch/mathematische intelligentie (rekenslim)
visueel/ruimtelijke intelligentie (beeldslim)
muzikaal/ritmische intelligentie (muziekslim)
lichamelijke/kinesthetische intelligentie (beweegslim)
interpersoonlijke intelligentie (samenslim)
intrapersoonlijke intelligentie (zelfslim)
natuurgerichte intelligentie (natuurslim).
Dat in onze maatschappij kennis gelijkgesteld wordt aan slimheid is nogal dom ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150322494
Dat gebeurt dan ook niet in onze maatschappij, dat gebeurt hoogstens in bepaalde sociale kringen.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 18:34:39 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_150322575
quote:

[..]

:X
pi_150324032
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef Copycat het volgende:
Je snapt dat Star Trek een televisieserie is waarin de voorgestelde technologie niet daadwerkelijk waargemaakt wordt, maar gespeeld is? En dat het intellectueel en niet intellictueel is?
Ja, dat snap ik. Jules Verne schreef over een reis naar de maan. Was in zijn tijd ook iets dat niet daadwerkelijk waargemaakt kon worden, dacht men toen.
Dank je voor het wijzen op mijn tiepvautje. :6
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:21:42 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150324144
quote:

[..]

Je EQ is je emotionele intelligentie:
https://www.123test.nl/eq-test/

Ik zou zeggen test het even :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:26:27 #134
189978 controlaltdelete
pi_150324334
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je EQ is je emotionele intelligentie:
https://www.123test.nl/eq-test/

Ik zou zeggen test het even :)
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Dat ik het verschil niet weet tussen IQ en EQ? En waarom moet ik die test gaan doen volgens jou?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:29:33 #135
45206 Pietverdriet
pi_150324483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Dat ik het verschil niet weet tussen IQ en EQ? En waarom moet ik die test gaan doen volgens jou?
Is het met EQ ook zo dat hoe meer je dat verdunt hoe krachtiger het werkt?
pi_150325277
Haar EQ _O- houd op zeg. Je hoeft maar oude BNW-topics over MH17 door te scrollen en je leest posts terug van CAD waar werkelijk waar niks te merken is van enig EQ of wat dan ook. Er bestaan ijspegels die meer EQ bezitten dan CAD ooit zou hebben.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:51:40 #137
45206 Pietverdriet
pi_150325319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef kalinhos het volgende:
Haar EQ _O- houd op zeg. Je hoeft maar oude BNW-topics over MH17 door te scrollen en je leest posts terug van CAD waar werkelijk waar niks te merken is van enig EQ of wat dan ook.
Heb een beetje empathie voor haar, ze is verliefd op lambiekje
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:35:02 #138
189978 controlaltdelete
pi_150327262
Wat een niveau, brugklas VMBO is er niets bij. En dat benoemt zichzelf als ontwikkelde mensen met een breed perspectief. Om je te bescheuren.
pi_150327466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een niveau, brugklas VMBO is er niets bij. En dat benoemt zichzelf als ontwikkelde mensen met een breed perspectief. Om je te bescheuren.
Hoe zou jij het onderwijs graag zien, controlaltdelete?
pi_150327537
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dank voor deze poging nog een beetje ontopic te gaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:53:27 #141
189978 controlaltdelete
pi_150328545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef kalinhos het volgende:
Haar EQ _O- houd op zeg. Je hoeft maar oude BNW-topics over MH17 door te scrollen en je leest posts terug van CAD waar werkelijk waar niks te merken is van enig EQ of wat dan ook. Er bestaan ijspegels die meer EQ bezitten dan CAD ooit zou hebben.
En wat nou als mijn IQ/EQ beneden het gemiddelde zou liggen? Ben jij zo iemand die neerkijkt op zulke mensen en daar lolletjes om maakt?

quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe? Levert alleen maar commentaar op van de horde geen zin om ze te voeren eigenlijk. Maar goed: waar ze ten eerste mee op moeten houden is kinderen hersenspoelen met de leugens in de geschiedenisboekjes.

quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank voor deze poging nog een beetje ontopic te gaan.
Yup maar dat lag niet aan mij.
pi_150328607
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef controlaltdelete het volgende:

Yup maar dat lag niet aan mij.
Jij begon een hele discussie over EQ, dat heeft toch niks met idiocratie, onderwijs en kritisch denken te maken? En ook niet met intelligentie; je eigen woorden.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 5 maart 2015 @ 20:58:42 #143
189978 controlaltdelete
pi_150328884
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij begon een hele discussie over EQ, dat heeft toch niks met idiocratie, onderwijs en kritisch denken te maken? En ook niet met intelligentie; je eigen woorden.
Ja naar aanleiding van onderwijs en de sneren dat ik niet de slimste ben. Dan heb je ook nog zoiets als EQ daar kun je het ook mee redden als je IQ mist. Actie en reactie zo gaat dat steeds hier en dan ook nog op een negatieve manier zeker als je een zogenaamd hoedje zou zijn. Naar sfeertje dus.
pi_150328932
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan heb je ook nog zoiets als EQ daar kun je het ook mee redden als je IQ mist.
Hoe bedoel je dit? Heb je geen IQ meer nodig? Ik snap niet wat je bedoelt met EQ als het gaat om idiocratie, onderwijs en kritisch denken...?

User geeft aan niet te willen discussieren; zinloos dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door El_Matador op 05-03-2015 21:08:01 ]

pi_150329057
Denk dat de plank hier volkomen misgeslagen wordt.

Respect voor autoriteit? Serieus kom jij nog ooit op een middelbare school?
Dat is daar soms ver te zoeken hoor, zeker als je dit vergelijkt met vroeger.

Scholen worden juist steeds vrijer: Daltonscholen, vrijescholen en montessorischolen zijn hierbij goede voorbeelden.

Minder op Amerikaanse sites zitten en niet meer proberen die informatie te projecteren op Nederland. Dat is iets wat de meesten scholen hun leerlingen toch wel leren. Toch ironisch dit. _O-
pi_150329151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef TserrofEnoch het volgende:

Scholen worden juist steeds vrijer: Daltonscholen, vrijescholen en montessorischolen zijn hierbij goede voorbeelden.
Welnee, ook die moeten zich steeds meer aanpassen aan de eisen van de Onderwijsinspectie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_150329156
Het is een beetje het "wie niet sterk is moet slim zijn" riedeltje, vervormd op een zelf-excuserende manier.

Zo was ik bijvoorbeeld heel slecht in wiskunde maar kon ik door mijn ongeëvenaarde EQ wel mad bitches hosselen.
Conscience do cost.
pi_150329260
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Welnee, ook die moeten zich steeds meer aanpassen aan de eisen van de Onderwijsinspectie.
Gelukkig maar ja.
pi_150329322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Gelukkig maar ja.
Als je dat zelf ook ziet, waarom zeg je dan dat scholen vrijer worden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_150329390
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als je dat zelf ook ziet, waarom zeg je dan dat scholen vrijer worden?
Scholen worden steeds vrijer. Maar het is zeker een goede ontwikkeling dat ze dit aan het beperken zijn. ^O^

Er zijn tegenwoordig Steve Job-scholen en er zijn veel ouders die ontevreden zijn met het onderwijs en dus hun eigen scholen beginnen. Je kan het zo gek niet bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')