In landen zonder sociale zekerheid krijgt de onderklasse net zo goed meer kinderen dan de bovenklasse.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:40 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat die het allemaal overleven en ook weer nageslacht kunnen produceren wel.
Sorry hoor maar wat je stelt dat er vroeger geen tokkies en lowlifes waren is natuurlijk nogal een zeer domme uitspraak en welicht een prima voorbeeld dat onderwijs inderdaad niks meer voorstelt.quote:
Ja maar ze krijgen veel kinderen OMDAT 90% sterft. Dat laatste is essentieel. Breng je dat terug zonder het eerste ook te reduceren krijg je dit probleem.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
In landen zonder sociale zekerheid krijgt de onderklasse net zo goed meer kinderen dan de bovenklasse.
Vroeger kon je niet verder kijken dan je boek, tegenwoordig krijgen kinderen al les over hoe en wat op te zoeken op het internet en laat dit nu net de plek zijn waar vooral kritiek word geleverd over van alles en nog wat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gros kijkt niet eens veel veel verder dan zijn neus lang is of ze nou een universitaire studie hebben gehad of niet men kijkt toch liever stomme soaps en tv-shows, en kijkt ondertussen liever de andere kant op. Het onderwijs heden ten dage stomp juist af er wordt al helemaal niet geleerd breder te kijken dan de algemeenheid. Want dat mag niet. Foei!
Tja. Flinke builenpest eroverheen en je bent er weer voor een tijdje vanaf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat je stelt dat er vroeger geen tokkies en lowlifes waren is natuurlijk nogal een zeer domme uitspraak en welicht een prima voorbeeld dat onderwijs inderdaad niks meer voorstelt.
http://www.historischnieu(...)nkende_privaten.html
http://www.historischnieu(...)atschappelijken.html
Het lijkt me wel nuttig als je echt een discussie wil.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:39 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In het kader van question everything: moet dat dan?
Beetje onderbouwing zou niet verkeerd wezen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:39 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In het kader van question everything: moet dat dan?
blijkbaar niet aangezien tokkies en lowlifes van alle tijden zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Tja. Flinke builenpest eroverheen en je bent er weer voor een tijdje vanaf.
Iemand wil dat dus niet. Prima toch? Discussie is eigenlijk ook maar onintelligent tijdverdrijf voor in het gareel sjokkende schapen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me wel nuttig als je echt een discussie wil.
Zo moet je populaties nou eenmaal beheren. Doen we ook met wilde konijnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
blijkbaar niet aangezien tokkies en lowlifes van alle tijden zijn.
Je sjokt hier wel gezellig mee andersquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Iemand wil dat dus niet. Prima toch? Discussie is eigenlijk ook maar onintelligent tijdverdrijf voor in het gareel sjokkende schapen.
Maar ik ben me er tenminste van bewust. Dat is al een begin.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je sjokt hier wel gezellig mee anders
wat bedoel je met het nogal vage begrip 'de machten'.quote:Op woensdag 4 maart 2015 05:00 schreef El_Matador het volgende:
Stelling: de enige manier om kritisch denken juist als kernwaarde (terug) te krijgen in de samenleving, is door onze kinderen het aan te leren en te breken met de door de machten gewenste volgzaamheid
Een discussie is voor mensen die er JUIST over willen praten en van mening over willen verwisselen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Iemand wil dat dus niet. Prima toch? Discussie is eigenlijk ook maar onintelligent tijdverdrijf voor in het gareel sjokkende schapen.
blijkbaar is het niet beheersbaar aangzien tokkies en lowlifes van alle tijden zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zo moet je populaties nou eenmaal beheren. Doen we ook met wilde konijnen.
-edit-quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vroeger kon je niet verder kijken dan je boek, tegenwoordig krijgen kinderen al les over hoe en wat op te zoeken op het internet en laat dit nu net de plek zijn waar vooral kritiek word geleverd over van alles en nog wat.
Word er geïndoctrineerd om niet kritisch te wezen? nee het word juist aangespoord om verder te kijken dan je neus lang is!
Om even mooi voorbeeld van mezelf te geven, toen guyvie nog klein was maakte ik me nogal zorgen om de gebeurtenissen in Joegoslavië leraren vonden mij vreemd dat ik inderdaad veel tekeningetjes maakte over oorlog en dergelijke, Na een gesprek werd er toch duidelijk dat ik meer zat te piekeren over dat er veel narigheid was in de wereld.
Toen dat eenmaal beetje duidelijk was werd het juist positief behandeld en heb ik zelfs via school een paar leuke projecten kunnen opstarten.
Zo behandel ik mijn leerlingen ook ik vind het prachtig als ze zelf vragen hebben over bepaalde stoffen enige tijd geleden ook hierover een topic aangemaakt hier op BNW, met dank aan een van mijn leerlingen, van wat hij vond op het internet
Wat is je eigen ervaring op school? ( geen idee of je er nu nog op zit)
Heb je het gevoel dat je voor dom gehouden werd omdat je juist een totaal andere visie hebt?
Dat flauwe gediscussieer binnen de lijntjes en onder het maaiveld is imo niks waard.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een discussie is voor mensen die er JUIST over willen praten en van mening over willen verwisselen.
Dat doen schaapjes niet, die eten gras en schijten slobberen een bak water leeg en gaan verder met gras eten, en dat was het!
Het probleem lijkt mij meer dat jij niet begrijpt wat ik schrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
blijkbaar is het niet beheersbaar aangzien tokkies en lowlifes van alle tijden zijn.
Het probleem lijkt eerder te zijn dat jij nogal een conservatief romantisch beeld van vroeger hebt, die niet strookt met de werkelijkheid.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wát is er niet beter op geworden. Hóe zou jij het onderwijs graag zien?
Dat is een goeie, jij schrijft dit toch echt zelfquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:09 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het probleem lijkt mij meer dat jij niet begrijpt wat ik schrijf.
Zo te lezen heb jij nogal een conservatief romantisch beeld van vroeger, de enige plek waar je tokkies nu meer ziet dan vroeger is op de tv. Je hele opmerking heeft verder geen enkel raakvlak met de realiteit van nu en die van vroeger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef 11en30 het volgende:
Ik zie vooral een explosieve toename van genetische degeneratie. Al die asocialen en lowlifes, de tokkies, criminelen, barbaren, verwarde mannen, waar komen ze ineens vandaan? Die had je vroeger niet en al helemaal niet in deze aantallen.
Wat doe je op dit topic dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:07 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat flauwe gediscussieer binnen de lijntjes en onder het maaiveld is imo niks waard.
Vanwaar dit aanvallende rare posten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:57 schreef 11en30 het volgende:
Aan jou het laatste domme woord in deze domme discussie.![]()
Ik zwaai af met iedereen de horrors van de idiotenplaag toe te wensen.
Ik val niet aan, ik sluit af. Ik praat niet met mensen die meteen beginnen te schelden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar dit aanvallende rare posten?
Wat is deze?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:57 schreef 11en30 het volgende:
Aan jou het laatste domme woord in deze domme discussie.![]()
Ik zwaai af met iedereen de horrors van de idiotenplaag toe te wensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |