Eileen werkte bij SatR en stond op 2 april samen met F te wachten op K en Lquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik snap het nu echt niet meer. Sigrid (werkt bij Habla Ya!, waar?) zei 13:10, maar Eileen (werkt bij SatR, waar?) zei OOK "net na enen"?
Dat kan dus niet allebei kloppen, zelfs niet als het over 31 maart ging....
Dat is nieuw voor me. Ik dacht dat ze beiden bij de andere scholen werkten...quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Eileen werkte bij SatR en stond op 2 april samen met F te wachten op K en L
Sigrid werkt bij Satr en is ook masseuse.
RapaNUi zegt dat zij geinterviewd werd bij Habla Ya en dat geloof ik.
Maar wel, ondanks de dag-eerder scenario, denk ik dat Sigrid bedoelt dat zij ze zag vertrekken vanaf SatR op 1 april 13.10 uur (wat niet kan)
Daarom ook mijn oproep tot het (onder) vragen van Eileen, Sigrid en Feliciano (en Plinio)
Weet je niet, je weet niet de motieven (als er sprake is van moord).quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:41 schreef Gorraay het volgende:
Iemand die "te veel weet" pas na elf maanden ombrengen is wel rijkelijk laat.
Jackie was ook niet op die burelen denk ik, want hij post nog gewoon elke dag. Maar dit terzijde.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet of er NOOIT onderzoek is gedaan naar een misdrijf, ik heb niet op de burelen van de Panamese politie rondgelopen. Wel zegt een agent in de NeXvideo dat ze een misdrijf niet uitsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Journalisten hebben een andere verantwoordelijkheid dan waarheidsvinders die mensen achter de tralies kunnen krijgen. En daarmee ook een andere norm over hoe nauwkeurig elk detail gecontroleerd moet zijn voordat het naar buiten wordt gebracht als feit. Ze hebben ook niet dezelfde middelen, bevoegdheden, en ook geen toegang tot dezelfde dossiers. Dat 1-Vandaag "het NFI-dossier" heeft, betekent alleen maar dat ze een stapel papier hebben, die het NFI zo noemt als het de deur uit gaat. Zelfde voor elke instantie die weet dat hun verslagen, dossiers enz. opgeëist kunnen worden.quote:Die tijdlijn van de foto's is m.i. eerder een slordigheid van EenVandaag dan iets anders, een deel verwisseling, een deel verzonnen tijden (Kris met flesje water _491 om "14:00", na de laatste foto).
En dat kan (indien het idd een moord was) zelfs jaren later gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je niet, je weet niet de motieven (als er sprake is van moord).
Misschien begon ie juist te praten en dacht men in te moeten grijpen.
Moorden op snitches zijn in Nederland al niet ongewoon, laat staan in Panama.
Niet op een moment dat die zou willen praten, hij heeft 2 kinderen en misschien wel een geweten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:41 schreef Gorraay het volgende:
Iemand die "te veel weet" pas na elf maanden ombrengen is wel rijkelijk laat.
Ik zat es door de topicchain te bladeren en de meest bekeken delen hebben 25.000-29.000 views. Vergelijkend met andere topics op FOK! (NWS, WKN, F&L, BNW zelf) is dat echt gi-gan-tisch veel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
ik vraag me constant af, wie of wat leest hier mee?
Hij smaakt goed, ofnie? Ik begrijp echt niet wat je bedoelt...quote:Boquete.ning vertaald en quote vanuit zelf hart van Nederland...
Op www.boquete.ning.com hebben ze het over hart van Nederland en vertalen ze het andersom. Ze lezen dus iets en proberen het Nederlands te vertalen naar het spaans. hetzelfde wat een aantal hier vanavond weer proberen te doen. Hart van Nederland het ook teksten staan over K&L op hun Website, die vind je dus vertaald terug op www.boquete.ning.comquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zat es door de topicchain te bladeren en de meest bekeken delen hebben 25.000-29.000 views. Vergelijkend met andere topics op FOK! (NWS, WKN, F&L, BNW zelf) is dat echt gi-gan-tisch veel.
Heel veel meelezers waren er toen (nu een stuk minder).
[..]
Hij smaakt goed, ofnie? Ik begrijp echt niet wat je bedoelt...
Ok, dank je, maar dat is toch logisch? Wonen een hoop NLers in Boquete (Sigrid is er 1 van).quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op www.boquete.ning.com hebben ze het over hart van Nederland en vertalen ze het andersom. Ze lezen dus iets en proberen het Nederlands te vertalen naar het spaans. hetzelfde wat een aantal hier vanavond weer proberen te doen. Hart van Nederland het ook teksten staan over K&L op hun Website, die vind je dus vertaald terug op www.boquete.ning.com
je begrijpt t goed maar ook helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet op 1 april, maar ik ben niet bang, ook niet na de dood van Leonardo.
Wel interessant, ik heb me niet zo bezig gehouden met Boquete.ning, maar jackies opmerking klopt niet:
23 april (al!):
THE DISAPPERANCE of two young Dutch women tourists in Panama on April 1 has now become a homicide investigation.
The Homicide Unit prosecutors and l Specialized Prosecutor's Organized Crime Office took over the investigation into the case of Kris Kremers 22, and Lisa Froon 21, who went missing since in Boquete, Chiriquí , when they apparently left their hostel and went for a hike.
A source close to the investigation at the time of the disappearance of the two girls ,told La Prensa that the possibility that they have been victims of a criminal act is being pursued.
Dus vervolgens waren alle sporen gewist en was niets meer te controlerenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
je begrijpt t goed maar ook helemaal verkeerd.
Nadat Kris en Lisanne waren verdwenen en ze overal gezocht hadden (ook in het gebied waar de resten uiteindelijk zijn gevonden) hield Panama er rekening mee dat ze ontvoerd waren.
Op 23 april dus ook.
De tijdlijn die gehanteerd werd was de oude tijdlijn.
13.10 Sigrid
13.30 Leonardo R.I.P (tenzij hij er iets mee te maken heeft dan is het BIH)
14.00 Peter van Casa Pedro
enz
Panama, de ouders dachten dat die klopte. Totdat de rugzak werd gevonden.
Daarna werd er door Panama heel snel geroepen: verdwaald en gingen ze niet nog een keer langs de getuigen om te vragen: waarom zat je verkeerd qua tijd.
Verdwaald. Punt.
Wie konden op 2, 3 4,5, april de dingen naar hun hand zetten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus vervolgens waren alle sporen gewist en was niets meer te controleren
Welnee, ze hebben helemaal niet gezocht waar de resten zijn gevonden, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:23 schreef jackie12 het volgende:
Nadat Kris en Lisanne waren verdwenen en ze overal gezocht hadden (ook in het gebied waar de resten uiteindelijk zijn gevonden) hield Panama er rekening mee dat ze ontvoerd waren.
Op 23 april dus ook.
Het is logisch dat als men de rugzak vindt men niet meer aan een misdrijf dacht. Zeker toen de foto's bekeken werden niet meer. Er zijn namelijk geen directe aanwijzingen voor een misdrijf.quote:De tijdlijn die gehanteerd werd was de oude tijdlijn.
13.10 Sigrid
13.30 Leonardo R.I.P (tenzij hij er iets mee te maken heeft dan is het BIH)
14.00 Peter van Casa Pedro
enz
Panama, de ouders dachten dat die klopte. Totdat de rugzak werd gevonden.
Daarna werd er door Panama heel snel geroepen: verdwaald en gingen ze niet nog een keer langs de getuigen om te vragen: waarom zat je verkeerd qua tijd.
Verdwaald. Punt.
Ben ik het toch een keer met je eens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
ik zie een:
lekker riviertje om in te zwemmen
een flinke stroming
geen rotsen om op te knallen
en duidelijk een wat groter riviertje dan hier aan het begin van de avond gepost werd.
Wat is er met de gozer gebeurt? hartaanval?
Je begrijpt me nog steeds niet. Oke heel kort:quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, ze hebben helemaal niet gezocht waar de resten zijn gevonden, hoe kom je daarbij?
[..]
Het is logisch dat als men de rugzak vindt men niet meer aan een misdrijf dacht. Zeker toen de foto's bekeken werden niet meer. Er zijn namelijk geen directe aanwijzingen voor een misdrijf.
Maar jij stelde dat "ze nooit een misdrijf hadden verondersteld", dat is dus bewezen niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |