Een ban krijgen voor schelden moet je kennelijk van leren dat je slechts posts mag plaatsen die door anderen serieus genomen worden. Helder.quote:
Vastquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of ze heeft het gewoon echt heel zwaar.
Ik gok de volle 4 cm.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh echt Vinniiee, hoe diep zit je er wel niet in
Nee, ze hebben elkaar. Daar zit het probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ban krijgen voor schelden moet je kennelijk van leren dat je slechts posts mag plaatsen die door anderen serieus genomen worden. Helder.
Mis ik hier iets, of hebben de mods in kwestie een milde communicatiestoornis?
Kleine vingersquote:
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen als mensen hun gevoelens op die manier delen?
Pas maar op Thijs, een ban heb je zo te pakken bij kritiek op hen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ze hebben elkaar. Daar zit het probleem.
Gevoelensquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen als mensen hun gevoelens op die manier delen?
Die zijn nog best lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lange vingers kan je gelukkig in de winkel kopen
Ik snap het. Maar dit is vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op Thijs, een ban heb je zo te pakken bij kritiek op hen.
Ik zou een post willen maken waarin ik een vergelijking trek met enkele staten zoals het Derde Rijk of het altijd gezellige Noord-Korea, maar ik ben te lui. Vul het zelf maar in.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef aeque het volgende:
Zal ik anders in die feedback eens vragen of het wel de bedoeling is dat mensen die elkaar in het echte leven doen ook wel naast elkaar mod mogen zijn?
Ga er wel vanuit dat het dan wel mijn eerste note op gaat leveren. Anders wordt ik, om in Fylax termen te spreken, 'mad'.
MI van Vin die zijn lange vinger in Tamas stoptquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lange vingers kan je gelukkig in de winkel kopen
Word.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef aeque het volgende:
Zal ik anders in die feedback eens vragen of het wel de bedoeling is dat mensen die elkaar in het echte leven doen ook wel naast elkaar mod mogen zijn?
Ga er wel vanuit dat het dan wel mijn eerste note op gaat leveren. Anders wordt ik, om in Fylax termen te spreken, 'mad'.
Wat denk je dat de enige reden is dat hij mod is geworden? Er was geen sollicitatieprocedure of iets.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef aeque het volgende:
Oh, en misbruik van machtspositie. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op Thijs, een ban heb je zo te pakken bij kritiek op hen.
Ik zou een post willen maken waarin ik een vergelijking trek met enkele staten zoals het Derde Rijk of het altijd gezellige Noord-Korea, maar ik ben te lui. Vul het zelf maar in.
Die is wel heel slecht ja, excuus.quote:
Die regel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je dat de enige reden is dat hij mod is geworden? Er was geen sollicitatieprocedure of iets.
Zij heeft hem naar voren geschoven en ondanks alle kritiek van binnen en buiten, is hij gewoon tot mod benoemd.
Je kent het shirt, I have the pussy, I make the rules?
Nou, dat dus.
Daar heb ik hele lange dm gesprekken over gehad met mods en admins. Denk je dat ze zich er iets van aantrekken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, en misbruik van machtspositie. Altijd leuk.
Zou wel een terecht bezwaar zijn. Ze zijn niet bepaald onafhankelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef aeque het volgende:
FOK! is geen democratie krijg je dan als reactie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou wel een terecht bezwaar zijn. Ze zijn niet bepaald onafhankelijk.
Vertel dat de feministen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die regel.
De westerse wereld is ons vrouwen goed gezind.
Nee maar mods moeten elkaar wel een beetje onafhankelijk kunnen controleren. Vraagtekens zetten bij verkeerde beslissingen. Dat gebeurt nu niet. Alles door een roze bril.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK! is geen democratie krijg je dan als reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |