Vind je dat nu leuk? Ik heb het hier wel over mijn levenquote:
Oh wat dan wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet. Ik ken zo iemand maar is totaal niet emotioneel.
Nee, vind het een mooie post!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je dat nu leuk? Ik heb het hier wel over mijn leven
Vond het wel een mooie quotequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je dat nu leuk? Ik heb het hier wel over mijn leven
Vandaar die pijn in mijn kontquote:
Niet dat in ieder geval.quote:
Oh, nu snap ik er geen neuk meer van. Hahaquote:
Ohquote:
Doe gewoon lekker rustig ergens thuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wie heeft er hier ervaring met truffels en kan wat algemene tips meegeven? Omgeving, voorbereiding vooral.
We hadden als idee om door Amsterdam te gaan lopen, maar weet niet of dat goed is met al die prikkels
Ik zou het niet doen, beter gewoon thuis gebruiken met een tripzitterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wie heeft er hier ervaring met truffels en kan wat algemene tips meegeven? Omgeving, voorbereiding vooral.
We hadden als idee om door Amsterdam te gaan lopen, maar weet niet of dat goed is met al die prikkels
Lekker bij de biefstukquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van wie?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren hier dat zelfbevlekking niet was toegestaan.
Mensenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder vergeet je dat je een mens bent.
Wel een dramaqueen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Kwiwi in hvjjn, zorgwekkend?Een afscheidspost als het zo slecht gaat... ken haar verder niet.
Oh echt Vinniiee, hoe diep zit je er wel niet inquote:
Ken haar te slecht om er wat uit op te kunnen maken, maar het klinkt niet erg goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Kwiwi in hvjjn, zorgwekkend?Een afscheidspost als het zo slecht gaat... ken haar verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |