Hij weet ook altijd wel precies wanneer het voor hem zinloos is om er tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Matthijs houdt zich nu wel koest t.o.v andere gesprekken over zulke onderwerpen.
Och een delirium-waardige hoeveelheid drank is ook niet echt goed voor de maag, dan kan die aspirine er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Aspirine plus zal wel niet zo goed zijn voor de maag als tegen de kater.
Precies.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och een delirium-waardige hoeveelheid drank is ook niet echt goed voor de maag, dan kan die aspirine er ook nog wel bij
Mathijs is ook niet zo interessantquote:
Die ken je serieus niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
De man erachter met het grijze haar vind het niet erg interessant
De man met het grijze haar....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
De man erachter met het grijze haar vindt het niet erg interessant
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
Wie? Oh die andere Belg?quote:
waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
ik had t gisteren toevallig nog over kader abdollah
Ik welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof iemand de provinciale statenlijsttrekkers kent.
Ja maar dat is Friesland.quote:
xdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmiddag nog op straat zitten met een plastic bekertje.
Voor mensen van ouder dan zestig. De Zauberflote vind ik ook niks.quote:
heel hoog of heel laag zingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Echt hoe kunnen die mensen geld verdienen
die rechter lijkt op Mik van Ik mik lorelandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die middelste gozer eng.
Ik ga er wel lekker op.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mensen van ouder dan zestig. De Zauberflote vind ik ook niks.
Loria, verloren landquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef Kroelo het volgende:
[..]
die rechter lijkt op Mik van Ik mik loreland
Bij zijn slapen is het gewoon grijs hoor. Loopt niet altijd gelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de snor zijn haar verft
Allahu Scheerbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem hoop je dat er iemand vanuit het publiek met een scheermesje op komt rennen.
Integreren 2.0quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:42 schreef waxmask het volgende:
Het kan amper Nederlands praten, laat staan schrijven.
Allejezus. Wat zal dat tergend zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:43 schreef alors het volgende:
Kunnen ze hem en Simek niet eens opsluiten voor een integrale uitzending van 24 uur met? Ik zou kijken.
Haha, jij en iedere vrouw in de menopauze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:43 schreef alors het volgende:
Kunnen ze hem en Simek niet eens opsluiten voor een integrale uitzending van 24 uur met? Ik zou kijken.
Nou nou nou, ik ben nog niet zo ver als Karina hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, jij en iedere vrouw in de menopauze.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik ben nog niet zo ver als Karina hoor.
daar ging m'n bakkie yoghurtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Conny was even haar roes aan het uitslapen.
'En' schreef ik hé, in de zin van evenals.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik ben nog niet zo ver als Karina hoor.
Dat doe ik ook altijd met jouw posts.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:47 schreef waxmask het volgende:
Mensen waar ik me geen sex bij voor kan stellen lees ik nooit...
Jij fantaseert altijd over sex met de schrijver/schrijfster?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:47 schreef waxmask het volgende:
Mensen waar ik me geen sex bij voor kan stellen lees ik nooit...
Zij is de volgende.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Bij Palmen overlijdt er elke tien jaar een vent.
Worden ze bij de PO tegenwoordig betaalt per kijker?quote:
Bedankt Hans, heel scherp van je.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Contradictio in terminis...![]()
Je hebt het gelezen anders kun je niet reageren...
Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu maar naar Met het Mes op Tafel.
Daarna geen topshows meer helaas.
Ze moet toch ergens een boek over kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Bij Palmen overlijdt er elke tien jaar een vent.
Alleen bij Heleen, pre-tampon foto. Maar die andere sexloze schrijvers hebben te veel tijd over om zinsconstructies te maken waar ik als sex hebbend mens geen tijd voor heb ze te ontrafelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij fantaseert altijd over sex met de schrijver/schrijfster?
Heleenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alleen bij Heleen, pre-tampon foto. Maar die andere sexloze schrijvers hebben te veel tijd over om zinsconstructies te maken waar ik als sex hebbend mens geen tijd voor heb ze te ontrafelen.
Godver, PAUW en dan ben ik er niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de incestdag.
Adriaan van Dis
Govert Schilling
Vincent Icke
PAUW (De band, niet jeroen)
Beau van Erven Dorens
Nico Dijkshoorn want het is woensdag
Dat is waar, jammer dat Walter Lewin nooit meer komt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar hij komt wel heel vaak langs nu.
Tsja, die kan je niet echt over laten vliegen vanuit de VSquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, jammer dat Walter Lewin nooit meer komt.
Kan wel natuurlijk maar zal buiten het budget vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Tsja, die kan je niet echt over laten vliegen vanuit de VS
Ik denk dat dat meer geldt voor Pauwquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:57 schreef OProg het volgende:
Probleempjes met sexuele intimidatie zijn ook niet echt handig als je in DWDD terug wil komen.
Nou ik zal even opletten dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt vanavond laat maar even terugluisteren. Al vind ik het raar dat ze er weer staan, want drie maanden terug stonden ze ook al bij DWDD.
Mani vindt het ook een leuke band.
Die heeft gewoon werk. Lewin is begin dit jaar ontslagen bij het MIT wegens sexuele intimidatie. Dat ligt niet echt lekker met betrekking tot de aankondiging van Matthijs.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Lewin is begin dit jaar ontslagen bij het MIT wegens sexuele intimidatie.
Conangodquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half acht thuis, toch net op tijd voor de PAUW topshow
Of over 3FM bandjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef Jivis het volgende:
Gaat altijd wel veel over muziek van donkere menschen in DWDD hè. Waarom eigenlijk.
Valt me wel mee dat ze Sylvana niet hebben uitgenodigd.
Ja, Clueless gamer videos zijn echt goud waard.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zenden ze nou alleen de slechtste stukjes bij DWDD uit waardoor het zo slecht lijkt?
Wist je dat daar de neef van Thomas Berge tussen staat?quote:
Ik gok erop dat die junk rechtsboven de Thomas Berge neef is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat daar de neef van Thomas Berge tussen staat?
Overigens zien Billinda Butcher en Kevin Shields er ook debiel uit, vind ik bij muziek nooit zo'n maatstaf
Vette zeug.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben vergeten koekjes te kopen, grrrr.
Jij bent echt slimquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat die junk rechtsboven de Thomas Berge neef is.
Hij kijkt wel of ie net een joint heeft gerooktquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Dat hoofd alleen al lijkt op die ziel.
*beetjequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beter onderontwikkeld om gelijk mijn moeder erbij te betrekken.
Beter ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beter onderontwikkeld om gelijk mijn moeder erbij te betrekken.
Thomas Berge was toch ook verslaafd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kijkt wel of ie net een joint heeft gerookt
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thomas Berge was toch ook verslaafd?
Ken ik niet.quote:
Wie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zou die ook de hele dag naar de muziek van Syd Barrett luisteren zoals dit viertal?
Hadden ze beter Menno Pot ook uit kunnen nodigen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Jivis het volgende:
Lekker kritiekloos en diep in iemands aars kruipen. Het is weer een echte DWDD.
Die gaf hem 5 sterren, net als alle anderenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hadden ze beter Menno Pot ook uit kunnen nodigen.
Valt me tegen dat die naam je niets zegt.quote:
Oh, van Pink Floydquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt me tegen dat die naam je niets zegt.
of at5quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht bij DTVDD toch wel iets uit de RR.
KOEKOEKquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht bij DTVDD toch wel iets uit de RR.
quote:
PAUW zometeen nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn de mensen die zingen bij de DWDD altijd zwart?
VIESDIKquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een broodje kaas zometeen eet ik een wafel
Ik eet rijst met kipsate, gebakken aardappeltjes, zalm, kalkoen en pinchosquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu een broodje kaas zometeen eet ik een wafel
Lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet rijst met kipsate, gebakken aardappeltjes, zalm, kalkoen en pinchos
Wel veel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet rijst met kipsate, gebakken aardappeltjes, zalm, kalkoen en pinchos
Restjesdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |