SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
1 dagje doorbijten nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:59 schreef Vriezzer het volgende:
Hele dag regen mogen ervaren. Zowel in Weert als in Tilburg.
Flinke knal hier maar leek me nog wel ver weg, echter het dreunde lang door (Hengelo)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wow, wat een gerommel in de verte. Geen idee waar precies maar goed te horen in Oldenzaal!
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Flinke knal hier maar leek me nog wel ver weg, echter het dreunde lang door (Hengelo)
Het onweert in Twente. Genietenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wow, wat een gerommel in de verte. Geen idee waar precies maar goed te horen in Oldenzaal!
Toch gewoon een laag opgevroren hagel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:22 schreef pfaf het volgende:
Na die ongelofelijke knallen vannacht lligt er vanochtend ineens sneeuw in Enschede. Terwijl ik de bbq van zondag aan het plannen was. Wat een week..
Heeft Nederland onbewoonde eilanden dan??quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:23 schreef qajariaq het volgende:
hoe groot is de kans dat vrijdag mn tentje op een onbewoond eiland plaatsen toch niet een leuke ervaring wordt?
Twee stuks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heeft Nederland onbewoonde eilanden dan??
Een wat makkelijkere versie:quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:23 schreef qajariaq het volgende:
edit: Feitelijk snap ik niet hoe ik een pluim moet interpreteren. Is daar ergens uitleg over?
Dank! Dit is inderdaad iets handiger te beoordelen voor de langere termijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een wat makkelijkere versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen qua bewolking er nog niet helemaal uit. Geheel bewolkt als onbewolkt wisselen elkaar af
[ afbeelding ]
Veel meer. Kijk maar eens in de randmeren. De Dode Hond is (voor mij in ieder geval) een hele bekende.quote:
Nog even door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word letterlijk moe van dit weertreurigheid alom.
Fuck yeaaah!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag: 14 graden
[ afbeelding ]
Zondag: 17 graden
[ afbeelding ]
Maandag: 16 graden
[ afbeelding ]
Dinsdag: 18 graden
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
-insert feestende massa plaatje hier-quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
Eerst zien/voelen... dan geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
Ik ben daar geweest, aantal nachten. Bleef gewoon licht, te vetquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Mensen hier ervaring met de midzomernachtzon bij de Noordkaap bijvoorbeeld? In hoeverre schopt dat je bioritme compleet door de war? Ik ga zelf die kant op van de zomer via Hurtigruten vandaar.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
Ik jat hem van je kan ik hem als screensaver gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige lucht.
Jat maar raakquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik jat hem van je kan ik hem als screensaver gebruiken.
Violet skiesquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige lucht.
Wil je een touw?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:13 schreef tralalala het volgende:
Goed voorjaar is meestal een flopzomer toch?
Ik zit die vliegreis uit te zoeken maar de tering wat is dat een tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest, aantal nachten. Bleef gewoon licht, te vet!
Op mij had het nauwelijks invloed maar dat kwam ook omdat de verduistering in de caravan bijzonder goed was.
Oh daar weet ik niks van. Wij zijn toen met dequote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zit die vliegreis uit te zoeken maar de tering wat is dat een tijd.
Ah okeuh. Neem de Hurtigruten van Kirkenes en dat is echt tamelijk afgelegen. Gaat 4 keer per dag een vliegtuig richting beschaving.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh daar weet ik niks van. Wij zijn toen met de
Auto door Scandinavie heen gereden
Tof is dat! Wij zijn toen de gehele E6 afgereden, en hier en daar afgeweken van de route. Machtig mooi land manquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah okeuh. Neem de Hurtigruten van Kirkenes en dat is echt tamelijk afgelegen. Gaat 4 keer per dag een vliegtuig richting beschaving.Waaronder 1 propellervliegtuig.
Vandaag is gewoon een overgangsdag, geen warmte zonder warmtefrontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
Mooi lenteweer zeg![]()
Ohnee niet hier. Misschien zondag.
Behalve dat het na zondag meteen weer grijs en bewolkt gaat zijn volgens de huidige voorspellingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is gewoon een overgangsdag, geen warmte zonder warmtefront
die kwam pas 20 maartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:40 schreef MissHobje het volgende:
Was niets te zien van de zon verduistering vanochtend door al die bewolking
Kwam is geweestquote:
Als ik 20 maart maar niet uren in de trein hoef te zitten om de bewolking te slim af te zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Behalve dat het na zondag meteen weer grijs en bewolkt gaat zijn volgens de huidige voorspellingen.
Maar ach, wie weet slaat dat nog om.
quote:
quote:By the time the snow winds down later in the weekend, communities in the Balkan and Rhodope mountains will join those in the Dinarics in measuring totals in excess of 30 cm (a foot).
Snow amounts will even approach 30 cm (a foot) in Plovdiv, Bulgaria, threatening to halt travel.
"The main concern is that the snow will be wet and heavy, which will create the potential for downed trees and power lines," stated AccuWeather.com Meteorologist Tyler Roys.
Wou zeggen. Tis bewolkt en waait als een gek. Gewoon weer herfst dus, as usualquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Heeft nog even wat moeite te starten dat mooie weer.
Begint al iets te breken wel nu. Rond de middag zou de sluierbewolking ongeveer het maximum moeten gaan worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou zeggen. Tis bewolkt en waait als een gek. Gewoon weer herfst dus, as usual
Ik heb net een zonnestraal opgevangen, hij voelde warm.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Begint al iets te breken wel nu. Rond de middag zou de sluierbewolking ongeveer het maximum moeten gaan worden.
Koude wind, maar warm zonnetjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik heb net een zonnestraal opgevangen, hij voelde warm.
West-Friesland is anders best zonnigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:20 schreef Samson het volgende:
Nou, hier in NH boven Amsterdam is het nog best fris, veel wind en weinig zon
Hier in Groningen is het zonnig, maar die wind verpest helaas veel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:20 schreef Samson het volgende:
Nou, hier in NH boven Amsterdam is het nog best fris, veel wind en weinig zon
In een windstil hoekje gaan zitten een optie?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme irritante klote wind flikkert nou eens op![]()
![]()
Verder gewoon heerlijk buiten
Nah, buiten dat hoekje is het ook helemaal prima.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In een windstil hoekje gaan zitten een optie?
Fris briesje zodat je geen hitteverlamming oplooptquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, buiten dat hoekje is het ook helemaal prima.
Zal wel lekker glad zijn dan nu...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:41 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst in 26 uur geen sneeuw meer. Regen nu.
Waarom kijk je naar de bbc buiten?quote:
ow de BBQquote:
Het is nog vroeg.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ow de BBQ![]()
De C en Q zitten wel ver uit elkaar hoor.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:10 schreef tralalala het volgende:
Gezellig druk bij Ouwehands Dierenpark
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Dit niet doenquote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die helemaal tot het einde van de invoegstrook racen en er dan tussen kruipen
Die vrachtwagen die er niet tussen gelaten wordt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die helemaal tot het einde van de invoegstrook racen en er dan tussen kruipen
Zo moet dat juist bij invoegen. Alleen de meeste mensen snappen dat niet meer tegenwoordig en daardoor krijg je juist files.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet op een invoegstrook ook je snelheid aanpassenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo moet dat juist bij invoegen. Alleen de meeste mensen snappen dat niet meer tegenwoordig en daardoor krijg je juist files.
Dat doen we, dank je Dvenquote:
best wel grote verschillen. Hier in de kop van overijssel was het lekker. Alleen merk je nu wel dat het afkoelt.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Was best fris hier aan de kust, ik voel me genaaid.![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me ook zo over verbazen ja! Het is mooi weer, maar echt nog niet van ik ga lekker buiten in de zon zitten. En alsof je niet gewoon door mag gaan met de dingen die je moet doen omdat toevallig de zon schijnt... Of van die mensen die meteen met blote benen lopen nu. Daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vind het wel grappig, dat als er een enkel straaltje zon is, mensen je meteen als een kluizenaar beschouwen als je het waagt om niet meteen de hele dag met je hoofd in de zon buiten te zitten
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of van die mensen die meteen met blote benen lopen nu. Daar zit echt niemand op te wachten.
Geen sneeuw meer. Wel slecht weer. Bewolkt. Koud. Graadje of 3. Ofwel, 12 graden onder gemiddeld. En weinig zicht op verbetering. Maar we hebben het beter dan andere regio's in het land. Sommige steden hebben een meter (!!!) aan sneeuw. En is het tegen de -20.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat doen we, dank je Dven![]()
Hoe gaat het daar met de snil, regen en kou?
Boven de 20 graden geweest tussen 3 en 4.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:03 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hier in Limburg is het erg uit te houden
Hier in de tuin was het echt heerlijk om in de zon te zitten. Ik hou er wel van, lekker ff met een bakje thee en mijn e-reader in een tuinstoel zitten en dan de warme zonnestralen op je gezicht en armen voelenquote:Op zondag 8 maart 2015 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan ik me ook zo over verbazen ja! Het is mooi weer, maar echt nog niet van ik ga lekker buiten in de zon zitten. En alsof je niet gewoon door mag gaan met de dingen die je moet doen omdat toevallig de zon schijnt... Of van die mensen die meteen met blote benen lopen nu. Daar zit echt niemand op te wachten.
Aaaawww... Maar zo te zien wordt het vanaf 20 maart beterquote:Op zondag 8 maart 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen sneeuw meer. Wel slecht weer. Bewolkt. Koud. Graadje of 3. Ofwel, 12 graden onder gemiddeld. En weinig zicht op verbetering. Maar we hebben het beter dan andere regio's in het land. Sommige steden hebben een meter (!!!) aan sneeuw. En is het tegen de -20.
[ afbeelding ]
Als het dan maar tussen 09:00 en 12:00 "zonnig" is.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef MaLo het volgende:
Aaaawww... Maar zo te zien wordt het vanaf 20 maart beter.
dat is cokequote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef Momo... het volgende:
Waarom is er nog steeds snil in de banner?
vandaag ook gewoon in T-shirt naar buiten. Was heerlijk en goed te doen In Brabant.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:
T-shirt is lekker, maar is het nu nog net niet... tijd dat de zee wat warmer wordt
ZH was iets minderquote:Op zondag 8 maart 2015 22:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vandaag ook gewoon in T-shirt naar buiten. Was heerlijk en goed te doen In Brabant.
Dat is ook niet echt een teken van lente. Ik heb dit jaar de eerste lammetjes (in de wei) al gezien op 4 januari.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een teken van lente. Ik heb dit jaar de eerste lammetjes (in de wei) al gezien op 4 januari.
Ik had gisteren meerdere vlinders gezienquote:
ik ook,quote:Op maandag 9 maart 2015 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had gisteren meerdere vlinders gezien
nu de vliegen en muggen nogquote:Op maandag 9 maart 2015 08:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had gisteren meerdere vlinders gezien
afmaken die kutbeestenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gister al een mug op mijn raam zien zitten
vast een trekmug op weg naar Noorwegenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gister al een mug op mijn raam zien zitten
Oh ja, thuis zat gisteravond al een vliegquote:
Dan hou je ze er mee binnen, en dan doe ik dus die hor open om er 1 uit te laten, vliegt er net op dat moment nog één mee naar binnenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja, thuis zat gisteravond al een vlieg. Horren helpen niet echt als je de deur open laat staan
.
Vrijdag 20 maart, I am watching youquote:Op maandag 9 maart 2015 11:41 schreef Dven het volgende:
Pluim kakt even in maar vindt later de weg naar boven weer
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag 20 maart, I am watching you
[ afbeelding ]
Ojaquote:
Mjah.... naar een graad of 8 als uiterste puntje richting eind maart?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:41 schreef Dven het volgende:
Pluim kakt even in maar vindt later de weg naar boven weer
[ afbeelding ]
Wel zeer grote spreiding natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mjah.... naar een graad of 8 als uiterste puntje richting eind maart?Vind ik niet bepaald joepie de poepie.
Maar goed, is allemaal lange termijn...
Zo, dat is nog best zuidelijk Italie in ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:59 schreef INViCTuS het volgende:
http://www.wintersportwee(...)en-24-uur-gevestigd/
Dan viel de meter van hier in de regio nog best meequote:Op maandag 9 maart 2015 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo, dat is nog best zuidelijk Italie in ook.
Wat niet kan...kan in mei nog sneeuwen!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Terug naar de winter, sneeuw op 23maart
[ afbeelding ]
Oke, dit is wel met heel grote onzekerheid
Zou wel leuk zijn. Eind april...begin mei nog sneeeuwquote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar na zo'n mooie dag als gisteren verwacht/hoop je het niet meer
Dacht het ff nietquote:Op maandag 9 maart 2015 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dit is wel met heel grote onzekerheid dat ik het eigenlijk niet mag posten
Ik heb net de afspraak gemaakt om de winterbanden om te wisselen, de winter mag wel wegblijven nuquote:Op maandag 9 maart 2015 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dit is wel met heel grote onzekerheid dat ik het eigenlijk niet mag posten
die kunnen er nu wel afquote:Op maandag 9 maart 2015 23:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb net de afspraak gemaakt om de winterbanden om te wisselen, de winter mag wel wegblijven nu
Lekker voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:07 schreef Dven het volgende:
Afschuwelijk weer
Net alle sneeuw gesmelt, valt er afgelopen nacht weer 10 cm waardoor alle straten weer slushpuppy zijn
Voor straf ga ik zo ijsberen jagen hier aan de rivier.quote:
Wij zijn nu niet zichtbaar tegen de witte achtergrond he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor straf ga ik zo ijsberen jagen hier aan de rivier.
Dat zwarte gat daar waar bij normale dieren het hart aanwezig is, is goed zichtbaar hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij zijn nu niet zichtbaar tegen de witte achtergrond he?
Ach.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor straf ga ik zo ijsberen jagen hier aan de rivier.
Voorlopie zie ik die niet in de kaarten staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach.
Bij jou is het over 2 weken waarschijnlijk strakblauw met een graad of 20 terwijl het hier dan waarschijnlijk gewoon weer regenachtig is bij een graad of 8
Mehquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:26 schreef Dven het volgende:
De pluim wordt er niet beter op...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier net zo. We hebben meer dan genoeg regen wind en bewolking gehad de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Meh
Na zo'n heerlijke dag als afgelopen zondag, ben ik meteen helemaal toe aan lente. Zo'n pluim is dan zo'n teleurstelling, ookal is hij normaal voor maart.
Na regen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prachtig ook die dip in temperatuur en lekker veel bewolking precies in het weekend
Ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een heerlijk weer![]()
Volop zon, strakblauwe hemel![]()
En de woonkamer/balkon op het zuiden
ik ook, maar dan de voorkant op het zuiden. Zomers is wel klote dan kun je de zonnewering wel omlaag houden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook
Houdt de woning in de winter lekker warm.
Maar in de zomer
Ik slaap soms in de benedentuin omdat de zon daar relatief weinig schijnt. Is vaak een 15 graden koeler dan de slaapkamerquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:12 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook, maar dan de voorkant op het zuiden. Zomers is wel klote dan kun je de zonnewering wel omlaag houden.
ik slaap achter aan de de noordkant zeg maar en daar valt het reuze mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik slaap soms in de benedentuin omdat de zon daar relatief weinig schijnt. Is vaak een 15 graden koeler dan de slaapkamerEn ben een te gierige Ollander om de airco elke dag volle bak te laten blazen
Plan voor deze zomer is een verhoging met ligbed in het zwembad. Voor de warmste zomernachtenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:30 schreef WEST het volgende:
[..]
ik slaap achter aan de de noordkant zeg maar en daar valt het reuze mee.
heb wel zo'n mobiele airco. maar daar doe ik niks mee.
Prima, des te meer lente krijgen wijquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:56 schreef Dven het volgende:
De Amerikanen gaan weer een laagje krijgen hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
en straks direct de zomer in met fikse tornado's aan het eind van deze maandquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:56 schreef Dven het volgende:
De Amerikanen gaan weer een laagje krijgen hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was vandeweek toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje sneeuw gevallen in Italië in 24 uur.
http://www.weather.com/st(...)rticle_No_1_20150312
7 en 8 maart als ik de subtitels zo zie onder de foto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was vandeweek toch?Echt heel Italie en de balkan in de shit
Relatief gemiddeld tot bovengemiddeld. Dus redelijk mooiquote:
Jij wilt ook niet gemiddeld genoemd worden, dus dat is een slecht woordquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Relatief gemiddeld tot bovengemiddeld. Dus redelijk mooi
Was van de week jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was vandeweek toch?Echt heel Italie en de balkan in de shit
Net zo prachtig als dit weekend....pfff wat een grauw koud buttweerquote:Op zondag 15 maart 2015 13:15 schreef Fred0w het volgende:
Duurt nog even maar best fris aankomend weekend:
[ afbeelding ]
Dat maakt het eieren zoeken een stuk moeilijkerquote:Op zondag 15 maart 2015 16:44 schreef Fred0w het volgende:
In 2013 hadden we inderdaad een witte pasen:
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes en bedankt voor het meldenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Meteoriet te zien boven delen van Europa
Schotland:
[ afbeelding ]
Oostenrijk:
Duitsland:
[ afbeelding ]
We zitten zowaar een beetje met hetzelfde weerquote:Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Vrijdag de slechtste dag van de week, flikker op
Ik schrik me in eerste instantie altijd kapot als ik zoiets lees. Maar dan zie ik daarna gelukkig dat het bij jou is.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:53 schreef Dven het volgende:
We gaan hier naar 10 graden onder gemiddeld![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jullie hebben al lente genoeg gehadquote:Op maandag 16 maart 2015 11:49 schreef MaLo het volgende:
Laat ik deze week nou toevallig t/m woensdag vrij zijn.
Goed gepland
Wel jammer dat het weer kouder wordt. Ik ben zo toe aan eckte lente
Neem alle lente die je wilt, ik loop nog liever 4 dagen in de regen rond dan dat ik vrijdag die zonsverduistering mis...quote:Op maandag 16 maart 2015 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Jullie hebben al lente genoeg gehadTijd dat ik eens mag genieten
M'n eerdere posting was wel van NL en ook niet zo rooskleurigquote:Op maandag 16 maart 2015 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik schrik me in eerste instantie altijd kapot als ik zoiets lees. Maar dan zie ik daarna gelukkig dat het bij jou is.
Gaat er bij mij om spannen of ik die kan zien. Zal sowieso ook niet zo indrukwekkend zijn als bij jullie. Hoe laat is het ongeveer?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neem alle lente die je wilt, ik loop nog liever 4 dagen in de regen rond dan dat ik vrijdag die zonsverduistering mis...
Tussen 9 en 12.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat er bij mij om spannen of ik die kan zien. Zal sowieso ook niet zo indrukwekkend zijn als bij jullie. Hoe laat is het ongeveer?
Oke. Ik ben fuckedquote:Op maandag 16 maart 2015 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen 9 en 12.
Aangezien vooral lage bewolking een spelbreker kan zijn; ga ik maar uit van dit kaartje:
[ afbeelding ]
Geen brilletje nodigquote:Op maandag 16 maart 2015 13:00 schreef Gwywen het volgende:
Lage bewolking hoeft niet zo'n probleem te zijn, als het maar dun genoeg is om de zon er doorheen te kunnen zien.
De hogere lagen bedekken heel Nederland, dus het hangt nu echt af van de lage bewolking.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:00 schreef Gwywen het volgende:
Lage bewolking hoeft niet zo'n probleem te zijn, als het maar dun genoeg is om de zon er doorheen te kunnen zien.
heb jij die aardbeving in Roemenie net nog gevoeld of was dat net te ver weg voor je?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef Dven het volgende:
In de bergen hier is er ook 1 neergestort
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik de lasruiten niet voor niets besteld hebquote:Op maandag 16 maart 2015 13:28 schreef MaLo het volgende:
Ik zit vrijdag toch op mijn werk, denk niet dat het heel erg gewaardeerd wordt als ik telkens naar buiten tuur. Mijn rookpauzes dus maar goed plannen (tenzij de bewolking dus roet in het eten gooit)
.
Niets Van gemerkt. Even nagetrokken maar was maar een 4.7 op 140 km diepte en hier bijna 400 km vandaan. Dus dan wordt het ladtig er nog iets van te voelenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb jij die aardbeving in Roemenie net nog gevoeld of was dat net te ver weg voor je?
Ah de diepte had ik nog niet bekekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 04:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets Van gemerkt. Even nagetrokken maar was maar een 4.7 op 140 km diepte en hier bijna 400 km vandaan. Dus dan wordt het ladtig er nog iets van te voelen
Gezien de diepte zal dat er weinig mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah de diepte had ik nog niet bekeken![]()
Hebben ze daar ook te maken met de winning van grondstoffen ? Weet jij dat?
Geef het een kwartiertje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zon moet er nog even goed door komen hier.
Mooie foto's weer man!quote:
Forcefield van Breda was even defect.quote:
Nee, werd juist ingeschakeld. In de winter staat ie uit om stroom te besparen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Gemeentewerker kwam even met de bladblazer langs.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Gemeentewerker kwam even met de bladblazer langs.
Oops, I farted.quote:
Op dinsdag vliegt de luchtmacht.....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:04 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vreemd.
Gilze-Rijen bestaat nog wel, ben er en paar uur geleden langs gekomen, dus het was geen allesverwoestende explosie.
en door de geluidsbarriere gevlogen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op dinsdag vliegt de luchtmacht.....
Ik heb die klotebeesten de hele winter in huis gehad. Geen maand voorbij gegaan dat ik er niet een paar kapot heb geslagenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
begint al vroegIk heb de eerste horzel ook al gezien...buiten gelukkig
Gemeen van je. Je had ze ook kunnen vangen en uitzetten bij de buren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb die klotebeesten de hele winter in huis gehad. Geen maand voorbij gegaan dat ik er niet een paar kapot heb geslagen
Als iemand een nestje gemanipuleerde horzels (extra agressief graag) heeft hou ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemeen van je. Je had ze ook kunnen vangen en uitzetten bij de buren.
Pak de brommert danquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:28 schreef Landyacht het volgende:
Waar is de wind als je hem nodig hebt? Tien kilometer naar het oosten stralend weer en hier koud en bewolkt. En dat al de hele dag.
Dat zeggen ze van spinnen ook...buiten zetten. Een minuut later zitten ze weer binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemeen van je. Je had ze ook kunnen vangen en uitzetten bij de buren.
Daarom in een plastic zakje door de brievenbus van de buren steken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van spinnen ook...buiten zetten. Een minuut later zitten ze weer binnen.
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op woensdag 18-03-2015 om 15:04:25Zon en wolken veroorzaken een duidelijke tweedeling in ons land. Niet alleen qua weerbeeld, maar ook qua temperatuur. http://t.co/Qtk0CpN8X8 reageer retweet
het is koud in amsterdamquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:17 schreef MaLo het volgende:
Wat een temperatuurverschillen vandaag
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op woensdag 18-03-2015 om 15:04:25Zon en wolken veroorzaken een duidelijke tweedeling in ons land. Niet alleen qua weerbeeld, maar ook qua temperatuur. http://t.co/Qtk0CpN8X8 reageer retweet
Ik heb hier in Twente heerlijk in de tuin gezetenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hier in Twente heerlijk in de tuin gezeten
Och, hier was het ook wel afzien hoor, ik moest gewoon de mouwen van mijn vestje opstropen omdat het anders te warm was in de zonquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme wat een naaierij, hier de heel dag mistig grijs en 6 graden en in de oostelijke helft 15 graden en zonMoeder Natuur neukt mij de moeder.
Mij ook.... heel zuur ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme wat een naaierij, hier de heel dag mistig grijs en 6 graden en in de oostelijke helft 15 graden en zonMoeder Natuur neukt mij de moeder.
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
en dat in maartquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kutweer vandaag. Koud ook, godverdomme
15? Het metertje in mijn auto gaf gisteren 18 aan!quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |