SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
1 dagje doorbijten nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:59 schreef Vriezzer het volgende:
Hele dag regen mogen ervaren. Zowel in Weert als in Tilburg.
Flinke knal hier maar leek me nog wel ver weg, echter het dreunde lang door (Hengelo)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wow, wat een gerommel in de verte. Geen idee waar precies maar goed te horen in Oldenzaal!
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Flinke knal hier maar leek me nog wel ver weg, echter het dreunde lang door (Hengelo)
Het onweert in Twente. Genietenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:
Wow, wat een gerommel in de verte. Geen idee waar precies maar goed te horen in Oldenzaal!
Toch gewoon een laag opgevroren hagel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:22 schreef pfaf het volgende:
Na die ongelofelijke knallen vannacht lligt er vanochtend ineens sneeuw in Enschede. Terwijl ik de bbq van zondag aan het plannen was. Wat een week..
Heeft Nederland onbewoonde eilanden dan??quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:23 schreef qajariaq het volgende:
hoe groot is de kans dat vrijdag mn tentje op een onbewoond eiland plaatsen toch niet een leuke ervaring wordt?
Twee stuks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heeft Nederland onbewoonde eilanden dan??
Een wat makkelijkere versie:quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:23 schreef qajariaq het volgende:
edit: Feitelijk snap ik niet hoe ik een pluim moet interpreteren. Is daar ergens uitleg over?
Dank! Dit is inderdaad iets handiger te beoordelen voor de langere termijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een wat makkelijkere versie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen qua bewolking er nog niet helemaal uit. Geheel bewolkt als onbewolkt wisselen elkaar af
[ afbeelding ]
Veel meer. Kijk maar eens in de randmeren. De Dode Hond is (voor mij in ieder geval) een hele bekende.quote:
Nog even door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word letterlijk moe van dit weertreurigheid alom.
Fuck yeaaah!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Zaterdag: 14 graden
[ afbeelding ]
Zondag: 17 graden
[ afbeelding ]
Maandag: 16 graden
[ afbeelding ]
Dinsdag: 18 graden
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
-insert feestende massa plaatje hier-quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
Eerst zien/voelen... dan geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
Ik ben daar geweest, aantal nachten. Bleef gewoon licht, te vetquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Mensen hier ervaring met de midzomernachtzon bij de Noordkaap bijvoorbeeld? In hoeverre schopt dat je bioritme compleet door de war? Ik ga zelf die kant op van de zomer via Hurtigruten vandaar.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lente
Ik jat hem van je kan ik hem als screensaver gebruiken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige lucht.
Jat maar raakquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik jat hem van je kan ik hem als screensaver gebruiken.
Violet skiesquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige lucht.
Wil je een touw?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:13 schreef tralalala het volgende:
Goed voorjaar is meestal een flopzomer toch?
Ik zit die vliegreis uit te zoeken maar de tering wat is dat een tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest, aantal nachten. Bleef gewoon licht, te vet!
Op mij had het nauwelijks invloed maar dat kwam ook omdat de verduistering in de caravan bijzonder goed was.
Oh daar weet ik niks van. Wij zijn toen met dequote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zit die vliegreis uit te zoeken maar de tering wat is dat een tijd.
Ah okeuh. Neem de Hurtigruten van Kirkenes en dat is echt tamelijk afgelegen. Gaat 4 keer per dag een vliegtuig richting beschaving.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh daar weet ik niks van. Wij zijn toen met de
Auto door Scandinavie heen gereden
Tof is dat! Wij zijn toen de gehele E6 afgereden, en hier en daar afgeweken van de route. Machtig mooi land manquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah okeuh. Neem de Hurtigruten van Kirkenes en dat is echt tamelijk afgelegen. Gaat 4 keer per dag een vliegtuig richting beschaving.Waaronder 1 propellervliegtuig.
Vandaag is gewoon een overgangsdag, geen warmte zonder warmtefrontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
Mooi lenteweer zeg![]()
Ohnee niet hier. Misschien zondag.
Behalve dat het na zondag meteen weer grijs en bewolkt gaat zijn volgens de huidige voorspellingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is gewoon een overgangsdag, geen warmte zonder warmtefront
die kwam pas 20 maartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:40 schreef MissHobje het volgende:
Was niets te zien van de zon verduistering vanochtend door al die bewolking
Kwam is geweestquote:
Als ik 20 maart maar niet uren in de trein hoef te zitten om de bewolking te slim af te zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Behalve dat het na zondag meteen weer grijs en bewolkt gaat zijn volgens de huidige voorspellingen.
Maar ach, wie weet slaat dat nog om.
quote:
quote:By the time the snow winds down later in the weekend, communities in the Balkan and Rhodope mountains will join those in the Dinarics in measuring totals in excess of 30 cm (a foot).
Snow amounts will even approach 30 cm (a foot) in Plovdiv, Bulgaria, threatening to halt travel.
"The main concern is that the snow will be wet and heavy, which will create the potential for downed trees and power lines," stated AccuWeather.com Meteorologist Tyler Roys.
Wou zeggen. Tis bewolkt en waait als een gek. Gewoon weer herfst dus, as usualquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Heeft nog even wat moeite te starten dat mooie weer.
Begint al iets te breken wel nu. Rond de middag zou de sluierbewolking ongeveer het maximum moeten gaan worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou zeggen. Tis bewolkt en waait als een gek. Gewoon weer herfst dus, as usual
Ik heb net een zonnestraal opgevangen, hij voelde warm.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:04 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Begint al iets te breken wel nu. Rond de middag zou de sluierbewolking ongeveer het maximum moeten gaan worden.
Koude wind, maar warm zonnetjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik heb net een zonnestraal opgevangen, hij voelde warm.
West-Friesland is anders best zonnigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:20 schreef Samson het volgende:
Nou, hier in NH boven Amsterdam is het nog best fris, veel wind en weinig zon
Hier in Groningen is het zonnig, maar die wind verpest helaas veel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:20 schreef Samson het volgende:
Nou, hier in NH boven Amsterdam is het nog best fris, veel wind en weinig zon
In een windstil hoekje gaan zitten een optie?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme irritante klote wind flikkert nou eens op![]()
![]()
Verder gewoon heerlijk buiten
Nah, buiten dat hoekje is het ook helemaal prima.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In een windstil hoekje gaan zitten een optie?
Fris briesje zodat je geen hitteverlamming oplooptquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, buiten dat hoekje is het ook helemaal prima.
Zal wel lekker glad zijn dan nu...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:41 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst in 26 uur geen sneeuw meer. Regen nu.
Waarom kijk je naar de bbc buiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |