Catastrophe is ook best vermakelijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:29 schreef Seam het volgende:
Man seeking woman is met afstand de beste nieuwe komedie dit jaar, al zegt dat op zich weinig.
Gezien, erg goede serie. Als je Breaking Bad leuk vond, dan vind je BCS ook leuk!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef Japie77 het volgende:
Ga hierna eens beginnen aan Better Call Saul, iemand al gezien? Krijgt onwijs goeie kritieken.
Begint wat traag maar zit net zoals Breaking Bad ontzettend goed in elkaar. Topserie!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef Japie77 het volgende:
House of Cards is ook wel weer geweldig zeg. Ga hierna eens beginnen aan Better Call Saul, iemand al gezien? Krijgt onwijs goeie kritieken.
Iemand gezien?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef Japie77 het volgende:
House of Cards is ook wel weer geweldig zeg. Ga hierna eens beginnen aan Better Call Saul, iemand al gezien? Krijgt onwijs goeie kritieken.
Ja maar daar ga ik niet kijken ivm spoilers.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Iemand gezien?
TV / [USA] Better Call Saul #4 - Van BB-niveau
4e topic al pipo![]()
Nja als er al 4 topics zijn, dan kan je er sowieso van uit gaan dat iemand het al heeft gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 22:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja maar daar ga ik niet kijken ivm spoilers.
Gisteren anderhalve aflevering gekeken, ziet er zeer veelbelovend uit wmbquote:
Vond ik met Bosch ook zo jammer, niemand had ook maar de tijd om er een leuk discussie topic over te openen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:21 schreef Seam het volgende:
Ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar meningen zijn wel verdeeld dacht ik. Sowieso waardeloos dat alles meteen gereleased wordt. Binge watching
Jij wil monstersquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen goede SciFi series meer aankomen. En dan bedoel ik zoals StarGate of StarTrek. Helix en 12 Monkeys zijn natuurlijk ook SciFi maar een wat andere 'soort'.
Spaceships en shit ja! Ruimtegevechten, dat soort dingen. Misschien is er tegenwoordig geen budget meer voor. Of zijn zombies populairder.quote:
Westworld van HBO, en nog een grote waarvan ik de naam niet meer weet. Dus nog even geduld hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen goede SciFi series meer aankomen. En dan bedoel ik zoals StarGate of StarTrek. Helix en 12 Monkeys zijn natuurlijk ook SciFi maar een wat andere 'soort'.
Zag ik wel iets van voorbij komen hier niet echt met spaceships helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Westworld van HBO, en nog een grote waarvan ik de naam niet meer weet. Dus nog even geduld hebben.
RTquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Spaceships en shit ja! Ruimtegevechten, dat soort dingen. Misschien is er tegenwoordig geen budget meer voor. Of zijn zombies populairder.
Juist! Dat mis ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
Die vond ik ook helemaal niet zo slecht. Zelfde met Star Gate Universe.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist! Dat mis ik ook.
Het is ook weer eens tijd voor een nieuwe Star Trek, Enterprise kreeg slechte kritieken maar ik vond vooral de latere seizoenen gewoon goed.
The Expanse dan misschien. :pquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag ik wel iets van voorbij komen hier niet echt met spaceships helaas
Zag op genoemde pagina ook iets over eventueel Supergirl en Krypton dat vind ik dan ook wel weer leuk.
The Expanse dan misschien. :pquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
niet echt met spaceships helaas
Zag op genoemde pagina ook iets over eventueel Supergirl en Krypton dat vind ik dan ook wel weer leuk.
Nou dat komt in de buurt al ben ik wat huiverig voor het woord 'space opera'quote:
had de trailer nog niet bekeken alleen de wikipedia. Ziet er wel tof uit. Beetje Star Trek DS9 omgeving.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:11 schreef ChickenMan het volgende:
Ja ik ook. Maar in de trailer geen opera elementen te zien.
Universe begon heel erg slap. Juist toen het net een beetje interessant begon te worden werd het gecanceld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vond ik ook helemaal niet zo slecht. Zelfde met Star Gate Universe.
Jammer hoor.
Klopt volgens mij was de laatste aflevering zelfs nog een beetje een cliffhanger. En om nog even off topic door te gaan: vond ik met Terra Nova ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Universe begon heel erg slap. Juist toen het net een beetje interessant begon te worden werd het gecanceld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |