wtfquote:Op donderdag 9 april 2015 20:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Arrow gekeken maar na seizoen 1 heb je het wel gezien. Elke keer weer hetzelfde. The Flash is volgens mij hetzelfde recept. En ook Gotham schijnt niet echt super te zijn. Misschien dat ik de nieuwe superhelden serie Daredevil een kans ga geven. Die schint wel vernieuwend te zijn.
Flash en Arrow zijn beide total crap. Gotham begon geinig maar is ook flut.quote:Op vrijdag 10 april 2015 06:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wtf
The Flash heeft echt een geweldig verhaal. Arrow ben ik op 2 derde van seizoen 1 en dat vind ik ook erg puik.
Gotham is ook top. Penguin
http://variety.com/2015/d(...)ason-2-2-1201455345/quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:59 schreef matthijst het volgende:
Bosch afgekeken. Goeie serie wel, hoop op een vervolg
Momenteel is The Americans de enige serie die ik volg. Gelukkig begint GoT binnenkort ook weer, want het eerste kwartaal van 2015 was maar matig qua series die me aanspraken. Iemand nog tips?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:37 schreef Tim86 het volgende:
The Americans loopt ook nog, maar dat is best wel ondergewaardeerd. Silicon Valley begint ook bijna weer
So agree, vond Bloodline echt goed. Mn. Ben Mendelsohn (Danny Rayburn). Good people do bad things (and bad people do good things). Add location Key West/ Islamorada, beam me up Scottyquote:Op donderdag 9 april 2015 21:48 schreef Seam het volgende:
Ik begin steeds enthousiaster te worden over Bloodline. Ben nu bij aflevering vier en je moet er wel even inkomen, maar ik vind de geheimen en intrigers van de familie erg spannend. Sterk script, acteerwerk en prachtig gefilmd ook. Samen met The Affair een van de beste nieuwe series dit seizoen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef Itisbangin het volgende:
Nee! Heel ver bij wegblijven. Die serie is een verschrikking. Soort van hele slechte soap alleen dan met hiphop. Gebruikte muziek in serie was in de jaren '90 nog niet eens aan te horen.
Nope: totaal kut!
The Americans is hetzelfde genre.quote:Op zondag 12 april 2015 01:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Empire ga ik eens bekijken, American Odyssey was wel voorspelbaar maar wegens gebrek aan andere serie in dit genre nu op TV ga ik ook de tweede aflevering een kans geven.
Ik wacht nog even. Hoop niet dat het van het niveau Arrow wordt.quote:
Zo spannend ook. Wie gaan ze nu weer neuken voor de Sovjet Unie?quote:Op zondag 12 april 2015 12:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar die vind ik wel veel mooier gemaakt.
beter. meer batman begins dan batman 44quote:Op zondag 12 april 2015 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. Hoop niet dat het van het niveau Arrow wordt.
Eh, waarom niet?quote:Op zondag 12 april 2015 14:30 schreef Rafeiro het volgende:
Toch is dat binge-watching eigenlijk maar niks,
Ja, op die manier wel misschien. Ik dacht dat die bedoelde dat die het kut vindt om afleveringen achter elkaar te kijken. Maar ik vind het sowieso al jaren fijn om lekker veel epi's achter elkaar te kijken (al ver voor de bingewatch-hype)quote:Op zondag 12 april 2015 16:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Geen discussie, geen hype elke aflevering.
Ik vind het niks, heb nu ff geen tijd om Daredevil te kijken, als het 1 ep was had ik het wel geprobeerd, even een tvp in het Daredevil topic (wat er nu niet eens is) en ga zo maar door.quote:Op zondag 12 april 2015 16:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, op die manier wel misschien. Ik dacht dat die bedoelde dat die het kut vindt om afleveringen achter elkaar te kijken. Maar ik vind het sowieso al jaren fijn om lekker veel epi's achter elkaar te kijken (al ver voor de bingewatch-hype).
Ik zie die Netflix-seizoenen ook meer als een hele lange film dan een serie. Dat merkte ik vooral bij House of Cards en Bloodline.
Je kunt toch nog steeds 1 epi kijken? Zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 12 april 2015 16:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik vind het niks, heb nu ff geen tijd om Daredevil te kijken, als het 1 ep was had ik het wel geprobeerd, even een tvp in het Daredevil topic (wat er nu niet eens is) en ga zo maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |