De inhoud van je baarmoeder is dan een stuk groter, en dat stuk wat rechts zit is dan echt veel ronder. Ik vind dit echt leuk om te zien zeg! Een soort van wormpje, en over een paar weken heeft het armpjes en zwaait het naar je vanaf het schermquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik tot een echo kwam. Met dat bloedverlies had ik het mentaal echt niet tot 8 weken getrokken, gelukkig kon ik nu al terecht (overigens stond de afspraak al voor er sprake was van bloedverlies)
Hoe ziet een 8 weken oud hummeltje eruit? Ben wel benieuwd!
En ga zeker lekker genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen 6,3 en 6,4quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra hoe ver ben je nu geschat?
Ben zo blij dat je nu wat gerustgesteld bent!
Moet je al zo vroeg een geslachtsbepaling plannen? Dan moet ik dat ook maar eens doen. Met hoeveel weken laat je hem doen. Hier kan 15 en 16......
Hier nu wel echt de zenuwen voor morgen, zo gek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Gefeliciteerd Mereltje!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef Mereltje het volgende:
Goede echo voor Cassandra!
Wij hadden ook een goede termijnecho. Mogen wij in het lijstje? *** 24 september mereltje en forno***
Fijn Mereltje!!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef Mereltje het volgende:
Wij hadden ook een goede termijnecho. Mogen wij in het lijstje? *** 24 september mereltje en forno***
Wat lief, dankje!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo onwijs fijn om te lezen
We begonnen samen in wohts en ik heb jullie hele achtbaan meegemaakt. 3x is scheepsrecht
wat een verschil qua grootte al!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:
dit was met 9 weken en 1 dag, cassandra.
[ afbeelding ]
Ja, echo was prima! Vriendje een klein beetje teleurgesteld, want hij heeft niet het verschil kunnen maken.. Jongetje nummer 5 in zijn gezin!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
voor de goede echos!
En Ggirl, ook n goede echo?
Ik ga eind vd week m'n werk maar s op de hoogte stellen denk ik..
Dat is wel een goede tip, al ben ik vooral misselijk en moet ik (nog) weinig spugen. Ik hou dus gelukkig wel mn eten binnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 06:54 schreef Malteser het volgende:
Ggirl een jongetje![]()
Skoap: beterschap!!
Joycie: succes in het zkh!
Silliegirl: ik kreeg gisteren een beetje 'moppers' van de vk, omdat ik wat teveel was afgevallen door misselijk en spugen. Ik krijg nu iets voorgeschreven tegen de misselijkheid. Misschien voor jou iets om in gedachten te houden.
Vrijdag 20 weken. Dus bijna op de helft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef Limone het volgende:
Hoe ver ben je nu, Zomerzon? Wat fijn om beweging te voelen.Geeft de echte bevestiging, hč?
Ik had gister de intake bij de verloskundige en het was heel leuk. Veel praten over de vorige zwangerschap en bevalling. Ze vroeg naar M en of mijn man een goede vader was. Vervolgens kon ik dan alleen maar verhalen vertalen met hartjes en glitters.Ik ging daar echt met een goed gevoel weg. Ondanks dat mijn klompje cellen het dikke-baby's-traject ingaat.
Omdat zijn/haar zus bij de geboorte een dikke proppie (
) was, krijg ik nu extra echo's en wordt er extra gelet op mijn suiker. Nu vind ik het extra onderzoek niet zo erg, maar ik wil niet vroeg ingeleid worden. Dat heb ik gister ook gezegd. Hoewel het toch een beetje hysterisch voelde zo bij 8 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |