abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150259671
Cassandra hoe ver ben je nu geschat?
Ben zo blij dat je nu wat gerustgesteld bent!

Moet je al zo vroeg een geslachtsbepaling plannen? Dan moet ik dat ook maar eens doen. Met hoeveel weken laat je hem doen. Hier kan 15 en 16......

Hier nu wel echt de zenuwen voor morgen, zo gek!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:53:36 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150259685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik tot een echo kwam. Met dat bloedverlies had ik het mentaal echt niet tot 8 weken getrokken, gelukkig kon ik nu al terecht (overigens stond de afspraak al voor er sprake was van bloedverlies)
Hoe ziet een 8 weken oud hummeltje eruit? Ben wel benieuwd!
En ga zeker lekker genieten O+
De inhoud van je baarmoeder is dan een stuk groter, en dat stuk wat rechts zit is dan echt veel ronder. Ik vind dit echt leuk om te zien zeg! Een soort van wormpje, en over een paar weken heeft het armpjes en zwaait het naar je vanaf het scherm O+

Malteser fijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150259737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra hoe ver ben je nu geschat?
Ben zo blij dat je nu wat gerustgesteld bent!

Moet je al zo vroeg een geslachtsbepaling plannen? Dan moet ik dat ook maar eens doen. Met hoeveel weken laat je hem doen. Hier kan 15 en 16......

Hier nu wel echt de zenuwen voor morgen, zo gek!
Tussen 6,3 en 6,4 :)
Geslachtsbepaling mķet niet vroeg. Ik kreeg de tip om naar prepret te gaan, daar kan het vanaf 15 weken. 1 mei ben ik 15 weken, en 2 mei was nog één gaatje, de volgende pas als ik ruim 17 weken ben. Dus ik dacht, dan plan ik m maar direct in :')
pi_150260249
Goede echo voor Cassandra! :)

Wij hadden ook een goede termijnecho. Mogen wij in het lijstje? *** 24 september mereltje en forno***
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 maart 2015 @ 20:09:43 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150260252
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:12:56 #106
259886 pessie
pi_150260387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef Mereltje het volgende:
Goede echo voor Cassandra! :)

Wij hadden ook een goede termijnecho. Mogen wij in het lijstje? *** 24 september mereltje en forno***
Gefeliciteerd Mereltje!
pi_150260826
Cassandra, wat leuk om die echo te zien. Net een wurmpie :P
Zo zou het bij mij er dan nu ongeveer ook uit moeten zien.
pi_150260828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef Mereltje het volgende:
Fijn Mereltje!!!!
pi_150260851
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik vind dit zo onwijs fijn om te lezen O+
We begonnen samen in wohts en ik heb jullie hele achtbaan meegemaakt. 3x is scheepsrecht *;
Wat lief, dankje!!
pi_150261443
Wat fijn Malteser en Mereltje!

Is er nog nieuws van Risu of is het bij voorwerk gebleven vannacht?
pi_150262955
Topnieuws van Cassandra! Superrrr!

En een kleine vent voor stippel! O+
pi_150263032
Wat een opluchting Cassandra!

Ik vroeg me hetzelfde af als Cholula, zou Risu al aan het babyknuffelen zijn?
pi_150263255
dit was met 9 weken en 1 dag, cassandra.
pi_150263929
Malteser wat fijn O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150264130
Stippel een jongen! ^O^

Ooh Cassandra, goed nieuws! *O*

Ludann, n hoop info zeg! :*
pi_150264630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:
dit was met 9 weken en 1 dag, cassandra.
[ afbeelding ]
wat een verschil qua grootte al!
pi_150264779
^O^ voor de goede echos!

En Ggirl, ook n goede echo?

Ik ga eind vd week m'n werk maar s op de hoogte stellen denk ik..
pi_150265448
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
^O^ voor de goede echos!

En Ggirl, ook n goede echo?

Ik ga eind vd week m'n werk maar s op de hoogte stellen denk ik..
Ja, echo was prima! Vriendje een klein beetje teleurgesteld, want hij heeft niet het verschil kunnen maken.. Jongetje nummer 5 in zijn gezin!
Wij krijgen ook een jongetje dus!! 😎
pi_150266990
Nog een jongetje *G*
pi_150267081
Trouwens, best veel fokbaby's in 2015 of niet?
pi_150267460
pfff ziek :( Dat was ook wel een beetje te verwachten.
Man was natuurlijk ziek, ik ben "even" heen en weer naar Panama gevolgen met 30+ graden daar. 2+ weken achter elkaar gewerkt. Deadline gehaald en mijn lichaam besluit schijnbaar dat het wel even genoeg is geweest ;)

38+ graden koorts en voel me echt lamlendig. Naja nu moet ik wel rustig aan doen ;)
pi_150267691
*G* een jongetje voor Ggirl!

Zat er dik in hč Skoap? Op het moment dat je tot rust komt besluit je lichaam ook dat het wel even klaar is met verdedigen. Beterschap! :*
pi_150272222
Skoap, ziek maar even goed uit. Niet gek natuurlijk dat je lichaam je nu even een halt toe roept!

En nog een jongetje voor Ggirl! *G*

Nog 2 uur. Dan moeten we in het ziekenhuis zijn :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150272238
Egopost: ik weet niet wat ik met de misselijkheid moet, heb er de hele nacht van wakker gelegen en nu ben ik dus doodmoe én misselijk.

Ik hoop dat dat snel minder wordt (ijdele hoop zeker?) want zo worden mn werkdagen wel erg pittig.. }:|
pi_150272269
Beterschap Skoap!
Joycie ik ben benieuwd, succes bij de echo!
Silliegirl wat naar, ik heb geen idee hoe lang dat zal aan houden, verschilt echt per persoon.. Hopelijk voel je je snel wat beter!
pi_150272290
Ggirl een jongetje *G*

Skoap: beterschap!!

Joycie: succes in het zkh!

Silliegirl: ik kreeg gisteren een beetje 'moppers' van de vk, omdat ik wat teveel was afgevallen door misselijk en spugen. Ik krijg nu iets voorgeschreven tegen de misselijkheid. Misschien voor jou iets om in gedachten te houden.
  woensdag 4 maart 2015 @ 07:12:39 #127
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150272369
Ggirl, een jongetje! Leuk!

Skoap, goed uitzieken hoor!!!

Joycie, succes in het ziekenhuis vandaag!
pi_150272425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 06:54 schreef Malteser het volgende:
Ggirl een jongetje *G*

Skoap: beterschap!!

Joycie: succes in het zkh!

Silliegirl: ik kreeg gisteren een beetje 'moppers' van de vk, omdat ik wat teveel was afgevallen door misselijk en spugen. Ik krijg nu iets voorgeschreven tegen de misselijkheid. Misschien voor jou iets om in gedachten te houden.
Dat is wel een goede tip, al ben ik vooral misselijk en moet ik (nog) weinig spugen. Ik hou dus gelukkig wel mn eten binnen.
pi_150272439
Joyce hoe is je verzuimgesprek gegaan? Succes zo in het ziekenhuis!

Wakker liggen in je eerste trimester is echt ruk Sillie, vooral in combinatie met de vermoeidheid die je dan overdag inhaalt. Er zijn inderdaad medicijnen tegen de misselijkheid, maar misschien is het eerst op te lossen met wat te eten naast je bed?

Was ik vorige week nog zo enthousiast over de uren slaap die ik had, vannacht heb ik ongeveer drie uur geslapen en nu ben ik sinds 5.15 weer wakker. Gelukkig weinig op de planning vandaag dus ik doe vanmiddag wel een dutje.
  woensdag 4 maart 2015 @ 07:49:42 #130
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150272577
Sillie, ik kreeg de tip 's middags warm te eten. Ik kreeg in het begin 's avonds bijna niks weg. Alleen was 's middags warm eten voor mij niet echt een optie. Uiteindelijk is het wel weer goed gekomen met mijn eetlust.
pi_150272667
Ggirl: Een knul!

Cholula, dat klinkt als een rotnacht. Wisselt een slechte nacht slaap zich niet af met een goede nacht? Ik slaap erg wisselend. Gekke is wel dat ik beter functioneer als ik een ruknacht heb gehad dan wanneer ik in coma heb gelegen. Dan ben ik de hele dag zo duf.

Na het onmogelijk koud te hebben gehad de eerste weken lijk ik nu een permanente opvlieger te hebben. Pffff, wat heb ik het warm. M'n collega's vinden het echter nog niet warm genoeg om de hele dag met het raam open te zitten. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_150272675
Ggirl ook n jongen!

Misselijk is zooooo ruk! Misschien kan je er idd wat voor krijgen, maar hier wilden ze mij eerst ook niks geven, omdat ik toen nog niet hoefde te spugen.

Ik ga vandaag mijn verjaardag vieren bij n vriendin en haar vertellen dat ik zwanger ben
pi_150272722
Hoeveel fokkers komen er uit Almere? Skoap in ieder geval? Ik ben mij zoetjes aan aan het verdiepen in een verloskundige, waar moet ik op letten? Heb er in ieder geval twee gemaild al
pi_150272819
Ik zit zelf bij het geboorteatelier. Hele fijne praktijk vind ik zelf. Veel persoonlijke aandacht.
pi_150272888
Die heb ik ook gemaild inderdaad :)
pi_150272954
Geen baby, wel redelijk geslapen. En weer voorweeen. Neus begint langzaam minder irritant te worden. Ik vind het allemaal maar een gekke gewaarwording. Zo na je UD en nog niks. :P
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:52:20 #137
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150273289
Speciaal voor Cassandra....

Een hele speciale glitterzon voor jou, maar dan moet je wel beloven dat je een week te laat bevalt. 30 oktober is namelijk een heeeeel speciale datum 8-)
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:02:25 #138
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150273481
Ik begin nu steeds meer te voelen in mijn buik... Toch raar dat er een bewegend iets in zit.
Eerst lijkt het nog zo abstract op de echo's en dat je buik groeit. Maar nu besef je gewoon pas dat er iets levends in je zit. O+
Volgende week vrijdag eindelijk geslachtsbepaling! *O* *G*

Cygne wat een "goed" nieuws. Nu hopen dat je snel een plakker mag hebben en hier weer aan kunt sluiten!

Ggirl een jongen. Super leuk en super leuke kleren uitzoeken! :Y
(Ik vind stiekem veel jongenskleren leuker dan meisjeskleren. Ben niet zo voor dat roze... :X )

Sillie wat vervelend dat je zo misselijk bent. Probeer voor jezelf uit te zoeken wat het beste helpt voor jou. Vaak kleine beetjes eten. Even een cracker eten als je misselijk bent. Het lijkt zo raar om te eten als je misselijk bent, maar mij hielp het altijd wel. Eet vooral dingen waar je op dat moment ook zin in hebt. Want anders lukt het helemaal niet.

Joycie, succes in het ziekenhuis!
Oost west, mij best.
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:21:24 #139
259886 pessie
pi_150273867
Ggirl een ventje! Leuk!

Sillie, bij mij hielp eten ook het beste. En Rennies! Ik werd ook misselijk van maagzuur het eerste trimester, bij alle 3 de zwangerschappen. En eten, zoveel als ik kon vinden, biscuitjes, cracottes... Vandaar het 5 kilo aankomen in 3 maanden :') . Bij de eerste ging het na 20 weken over.

Risu, voorweeën zijn naar, maar ik hoor regelmatig dat ze wel wat doen. Bij mijn eerste heb ik 2 nachten voorweeën gehad en toen hij zich echt aandiende was het in 6 uur gepiept.

Joyce, succes in het ziekenhuis!

Zomerzon, er groeit gewoon een mens in je O+
pi_150273910
Boys Boys Boys! Leuk Ggirl!

Hoe ver ben je nu, Zomerzon? Wat fijn om beweging te voelen. O+ Geeft de echte bevestiging, hč?

Ik had gister de intake bij de verloskundige en het was heel leuk. Veel praten over de vorige zwangerschap en bevalling. Ze vroeg naar M en of mijn man een goede vader was. Vervolgens kon ik dan alleen maar verhalen vertalen met hartjes en glitters. O+ Ik ging daar echt met een goed gevoel weg. Ondanks dat mijn klompje cellen het dikke-baby's-traject ingaat. -O- Omdat zijn/haar zus bij de geboorte een dikke proppie ( O+ ) was, krijg ik nu extra echo's en wordt er extra gelet op mijn suiker. Nu vind ik het extra onderzoek niet zo erg, maar ik wil niet vroeg ingeleid worden. Dat heb ik gister ook gezegd. Hoewel het toch een beetje hysterisch voelde zo bij 8 weken. :')
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:28:13 #141
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_150274003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef Limone het volgende:

Hoe ver ben je nu, Zomerzon? Wat fijn om beweging te voelen. O+ Geeft de echte bevestiging, hč?

Ik had gister de intake bij de verloskundige en het was heel leuk. Veel praten over de vorige zwangerschap en bevalling. Ze vroeg naar M en of mijn man een goede vader was. Vervolgens kon ik dan alleen maar verhalen vertalen met hartjes en glitters. O+ Ik ging daar echt met een goed gevoel weg. Ondanks dat mijn klompje cellen het dikke-baby's-traject ingaat. -O- Omdat zijn/haar zus bij de geboorte een dikke proppie ( O+ ) was, krijg ik nu extra echo's en wordt er extra gelet op mijn suiker. Nu vind ik het extra onderzoek niet zo erg, maar ik wil niet vroeg ingeleid worden. Dat heb ik gister ook gezegd. Hoewel het toch een beetje hysterisch voelde zo bij 8 weken. :')
Vrijdag 20 weken. Dus bijna op de helft. :)
Ik voel nog niet echt door de hele dag beweging. Maar wel af en toe al uitschieters als de minion wat uit wil rekken denk ik. O+

Extra echo's lijkt me wel fijn. Ik heb nu al 8 weken geen echo gehad en dat is toch een beetje onzeker dan. Maar vroege inleiding lijkt me inderdaad minder fijn. Gewoon op je af laten komen Limone. Misschien is vroeg inleiden tegen die tijd wel helemaal niet nodig. En heb je toch lekker vaak naar jullie aankomende kindje kunnen kijken.
Oost west, mij best.
pi_150274085
Hoe zwaar was M. dan Limone? Jullie zijn beide niet heel klein toch? Ik herken je hysterie, ik had voor de conceptie al allerhande plannen klaar liggen omtrent wat ik wel en niet wens rondom inleiden etc. Een slimme meid is op haar bevalling voorbereid O+

Oh Risu, ik hoop dat die voorweeen bij het echte werk in je voordeel zullen werken!

Weten jullie nog die zorgverzekeraar die mij 6 weken voor ud een kraampakket zou toesturen, en (toen mijn hormonen dat rijkelijk laat vonden) meldde dat ik 'toch niet eerder ga bevallen' en dat het 'ONMOGELIJK!!' was dat kraampakket eerder te versturen?

Ik krijg het vandaag binnen :')
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:36:05 #143
259886 pessie
pi_150274176
:D l-e! Ach, dan heb je hem maar vast ;)
Wat een telefoonmuts was dat zeg.

Limone, krijg je dan groei-echo's bij 28-32-36 weken?
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:38:31 #144
259886 pessie
pi_150274224
Ik mag morgen weer naar de verloskundige. Ben er eigenlijk wel echt aan toe. 3 weken geleden had ik een groei-echo waar ze dan ook een reguliere controle bij zouden doen. Kennelijk zijn controle's in het ziekenhuis anders dan die bij de vk. Dus al 6 weken niet meer geweest. Ga wel aangeven dat ik dit toch wel als heel lang heb ervaren. Aan het begin lijkt het heel praktisch, maar was toch liever 2 weken geleden nog even geweest.
pi_150274272
Wat is de normale frequentie bij de vk dan pessie?

Proefdruk geboortekaartje is ook binnen hier, oh my O+ De namen van onze dochter O+
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:41:21 #146
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150274277
Ik heb ook sinds mijn intake (bij 7 weken) de verloskundige niet meer gezien. Wel 2 echo's gehad (termijn en nekplooi), maar daarbij alleen de echoscopist gezien. Nu dus pas weer met 16 weken, vind t ook wel lang hoor...
pi_150274302
ik zie de vk pas weer met 25 weken...

Tussendoor de echo in het ziekenhuis met 19 weken...
pi_150274316
Ze was 4040 (bij 40+4) en wij zijn inderdaad niet zo klein. Ik was zelf ook 8 pond bij 38 weken. Dus we weten wel waar het vandaan komt. :') Ik werd er ook een klein tikkeltje nerveus van, omdat mijn UD na de echo van vorige week nog steeds 1,5 week voor op mijn eigen berekende UD staat. En dat dan in combinatie met een dikke baby..

Je hebt gelijk hoor, Zomerzon, meeveren is heel belangrijk als het om baby's gaat.

Ik denk het pessie. Heb niet naar de precieze weken gevraagd. Succes zo!

L-E O+ Namen O+ en geboortekaartje O+ en kraampakket. O+
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:50:46 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150274466
Sillie, misselijke lotgenoot! Bij mij helpt vooralsnog weinig, en een te harde hoestbui is al genoeg om me te laten overgeven op t moment :/
Nu moet ik zeggen dat de griep hier ook weer gezellig is komen meekijken (serieus, griepdesdeauds, lijkt het over te zijn, komt het drie keer zo hard terug :o :( )
Ik eet nu heel voorzichtig een geschild appeltje, cracottes doen het goed, een bouillonnetje of soepje, en af en toe een naturel chipje (lekker zout)
Zoete popcorn kant-en-klaar heb ik vorige week af en toe een aantal van naar binnen gewerkt.
Echt de kleine hapjes, het kan steeds weer zo omslaan, heel vervelend.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:52:25 #150
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150274503
Ben inmiddels wel 3 kg afgevallen. Wanneer is het teveel? Ben wel te zwaar, zon 8kg nu, dus dat scheelt ws.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')