Posten met een mobiel vind ik ruk, maar het is wel fijn om Fok! bij te kunnen lezen in de wachtkamer bij de dokter, tandarts of ziekenhuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vanaf je smartphone?![]()
Ga ik ook vandaag of morgen proberen, ben benieuwd
Aan iedereen zelfsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel complimentjes gemaakt? Dat schijnt volgens FF het criterium te zijn.
Ja, ik denk dat ik hem daar ook voor ga gebruiken, iedereen om me heen zit toch al altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Posten met een mobiel vind ik ruk, maar het is wel fijn om Fok! bij te kunnen lezen in de wachtkamer bij de dokter, tandarts of ziekenhuis.
Ik heb alleen een complimentje aan mezelf gegevenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je wel complimentjes gemaakt? Dat schijnt volgens FF het criterium te zijn.
Kennelijk had iemand medelijdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb alleen een complimentje aan mezelf gegeven
Dan zit FF de boel voor het lapje te houden. Of de sterrengever houdt van narcisme. Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb alleen een complimentje aan mezelf gegeven
ik heb wel eens een avondje eieren tegen ramen gegooid met Iteejerquote:
Die uit Fanns emmertje?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb wel eens een avondje eieren tegen ramen gegooid met Iteejer
Maar lekkerder als pannenkoek of door de wentelteefjes dan tegen een raamquote:
Je had vroeger toch ook ''luilak'' dan haalde ze ook altijd van die grapjes uit, was iemandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar lekkerder als pannenkoek of door de wentelteefjes dan tegen een raam
Ik heb altijd zin in wentelteefjes, het enige gerecht dat mijn beppe wel kon makenquote:
Dan máák je ze toch? Zo moeilijk is dat nietquote:
Hier kennen we luilak niet, wel oud en nieuw stunten dat van alles uit tuinen verdween en compleet ergens anders terecht kwam. Zelfs een keer 2 plaatsnaamborden met elkaar verwisseld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je had vroeger toch ook ''luilak'' dan haalde ze ook altijd van die grapjes uit, was iemand
uit onze straat die werd ook 's morgens wakker en toen was alles bekogeld met eieren,
was wel een stinkboel daar weet ik nog
heb je een recept? Wat yoghurt heb ik meestal wel, maar melk nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan máák je ze toch? Zo moeilijk is dat niet![]()
Ik maak altijd Griekse teefjes, da's nét effe anders, met Griekse Yoghurt en in olijfolie,
maar met kaneel en suiker smaakt het hetzelfde
Dat heette bij ons luilakquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier kennen we luilak niet, wel oud en nieuw stunten dat van alles uit tuinen verdween en compleet ergens anders terecht kwam. Zelfs een keer 2 plaatsnaamborden met elkaar verwisseld.
Geen eieren in huisquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan máák je ze toch? Zo moeilijk is dat niet![]()
Ik maak altijd Griekse teefjes, da's nét effe anders, met Griekse Yoghurt en in olijfolie,
Dat dingen uit tuinen gejat werden deden ze tijdens luilak?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heette bij ons luilakdatum weet ik niet meer, maar ik geloof ergens in de zomer...
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
.... met Griekse Yoghurt en in olijfolie,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |