Je moet de boel wel beetje africhten natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al is ze zon schatje... Life is a bitch
Daar ging ik de fout in ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet de boel wel beetje africhten natuurlijk.
bijna 15 jaar volgehouden ///quote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen hebben wensen. OK.
Kerel regelt dat maar is wat lastig soms.
Slimme vrouw blijft, het snel scoren type krijgt deksel op die neus.
Als ik het ding niet aanzet wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Niet vloeken, dan wordt TH boos.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, krijg wat schroefjes niet los.
Volgens mij zitten er allang een paar schroefjes los.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 05:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, krijg wat schroefjes niet los.
Wow...nog een Pimp.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij zitten er allang een paar schroefjes los.
Sinds jij deze opmerking maakte regent het hier sterren.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Compliment voor 40+.want het complimentendag.
Lief zijn,en complimentjes geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:23 schreef just me het volgende:
wat hebben jullie gedaan om die sterren te krijgen?
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds jij deze opmerking maakte regent het hier sterren.
Vertel eens wat jij daaarmee te maken hebt!
Ik zie sterretjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow...nog een Pimp.![]()
We moeten die recordpoging maar snel gaan opzetten met al die sterren hier. Dat vergroot onze kansen op succes.
Ik had vorige week wel wat last van mijn knieën, maar ik weet niet of het daarmee te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:23 schreef just me het volgende:
Ik vind dit een betere vraag als die je vorige keer stelde.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie sterretjes
Hoe kom ik daaraan en wat kan ik ermee?
Je kunt users blokkeren, je ziet geen adds meer, je kunt sneller posten en nog wat onzin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Dat kan je toch alleen cadeau krijgen van een mod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dit een betere vraag als die je vorige keer stelde.
[..]
Je kunt users blokkeren, je ziet geen adds meer, je kunt sneller posten en nog wat onzin.
Je kunt ook vriendjes worden met anderen. Check het groene vinkje.
We zijn vriendjes nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afgelopen weekend had ik wel behoefte om een user te blokkeren.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De blokkeerfunctie is waardeloos. Heb het lang geleden ooit 1 keer gedaan (ene Dr.Nikita), maar het verneukt het discussie-overzicht en als iemand anders diegene quote, dan zie je de postings alsnog. Schiet allemaal niet echt op.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:03 schreef Deisyy het volgende:
We zijn vriendjes nu![]()
Afgelopen weekend had ik wel behoefte om een user te blokkeren.
juist dan!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
Het lijkt me zoooooooooo raar om iemand te blokkeren, dan mis je de helft volgens mij![]()
zelfs als ik de pest aan iemand heb wil ik lezen wat hij of zij te melden heeft
Daar ga ik thuis eens op mijn gemak voor zitten en ja ik heb mezelf er een paar jaar geleden al gekleurd opgezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De blokkeerfunctie is waardeloos. Heb het lang geleden ooit 1 keer gedaan (ene Dr.Nikita), maar het verneukt het discussie-overzicht en als iemand anders diegene quote, dan zie je de postings alsnog. Schiet allemaal niet echt op.
Als je echt cea bent, dan kun je ook een hoop aan de lay-out doen, zoals allerlei kleurtjes geven aan TS, vriendjes, jezelf etc. Zie in de post boven me dat je al aan de slag bent geweest met kleurtjes.
steentjes tegen Danny's raam gegooidquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:23 schreef just me het volgende:
Ik ben ook veel te nieuwsgierig om iemand te blokkerenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef FANN het volgende:
Het lijkt me zoooooooooo raar om iemand te blokkeren, dan mis je de helft volgens mij![]()
zelfs als ik de pest aan iemand heb wil ik lezen wat hij of zij te melden heeft
Ja precies...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te nieuwsgierig om iemand te blokkeren
Nee, op mijn iPhone post mijn iKloonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vanaf je smartphone?![]()
Ga ik ook vandaag of morgen proberen, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |