Ik ben intussen zo gewend geraakt aan jouw uh... onbehouwen kritieken dat ze me weinig meer doen. Je bent gewoon veel geblaat en weinig wol.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hebt toch door dat het een kritiek op jou is?
Wat stel je voor? Ik heb vriendelijk geprobeerd, ik heb kwaad geprobeerd, ik heb rationeel geprobeerd, ik heb emotioneel geprobeerd. Wat rest er nog?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan jouw uh... onbehouwen kritieken dat ze me weinig meer doen. Je bent gewoon veel geblaat en weinig wol.
Ik hoop dat jij nu niet boos wordt op mijn kritiek op jou.
Als je tot me wil doordringen, probeer een andere manier.
Wat denk je van "gewoon", "neutraal". Of liefquote:Op woensdag 1 april 2015 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Ik heb vriendelijk geprobeerd, ik heb kwaad geprobeerd, ik heb rationeel geprobeerd, ik heb emotioneel geprobeerd. Wat rest er nog?
Ik ben voortdurend neutraal geweest. Helaas zie jij alle kritiek als openlijke vijandigheid.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:56 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat denk je van "gewoon", "neutraal". Of lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Voor de liefhebbers: een infographic (dat is tegenwoordig hip) over drogredeneringen. Helaas wel in het Engels en vrij groot.Discussies lopen meestal snel dood zonder drogredenen. Ik weet het tenminste nog steeds niet te vermijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lopen vooral dood als je onhoudbare stellingen probeert te verdedigen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Discussies lopen meestal snel dood zonder drogredenen. Ik weet het tenminste nog steeds niet te vermijden...
Het zou naïef zijn om te denken dat de atheïstische beweging daarvoor immuun is. Maar het wordt wel een stuk moeilijker om militant te zijn als je erkent dat waarden inherent subjectief zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik kwam dit tegen op reddit (r/WritingPromtps), en vond het wel de moeite waard om te delen.
[WP] You wake up in Hell. You look around, you can't see anybody, it's just fire and brimstone going on forever. Eventually the Devil walks over and says "Finally, you're the first to arrive, so tell me, who are you? what did you do? and how did you die?"Oeh, dat is diep zo op de vrijdagavond/zaterdagmorgen. Wel een mooi sentiment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar de promotie?quote:
Ik vond het wel eens tijd voor zo'n promotie.quote:
Oh...dat kan natuurlijk. Jammer in de zin dat je het prima deed imho...maar het moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vond het wel eens tijd voor zo'n promotie.Lang genoeg blauw geweest.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...dat kan natuurlijk. Jammer in de zin dat je het prima deed imho...maar het moet natuurlijk wel leuk blijven.In ieder geval bedankt voor je inzet tijdens je moderator-tijdperk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |