In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom kan je niet lang staan eigenlijk?
Emmaquote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert geniette en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
Die link. Emma Watson's accent vind ik prachtig.
Wel, zij is lekker, dan kent hij ze toch wel?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Fascination het volgende:
Inb4 dat Faxie niet weet wie Emma Watson is.
Yaaasquote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EmmaMijn one and only celebrity crush. En ze is feminisme een goede naam aan het geven. Dat is ook tof
Da's die van Harry Potter toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Fascination het volgende:
Inb4 dat Faxie niet weet wie Emma Watson is.
Herkenbaar probleem, ik ga dan maar gewoon ergens zitten, desnoods op de grond, anders trek ik het echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
Zolang hoef je toch niet te wachten?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe kan ik wel lang staan, maar niet lang stilstaan. Bij 30-60 min wachten voor een concert krijg ik al last van m'n rug. Vorige keer was het zo pijnlijk dat ik niet meer van het concert kon genieten en eigenlijk gewoon wilde weggaan. Bewegen doe ik natuurlijk zodra het is begonnen maar dan is het al te laat eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel, zij is lekker, dan kent hij ze toch wel?
Helemaal goed.quote:
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaars nek kruipen en over de zittende mensen heen lopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ga dan maar gewoon ergens zitten, desnoods op de grond, anders trek ik het echt niet.
Makkelijk. Inclusief rij buiten. Voor "grotere" concerten kies ik meestal voor zitplekken dus dan is het geen probleem.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang hoef je toch niet te wachten?...
Ja, daar begin ik maar gewoon niet aan zonder diclofenacjes als voorzorgsmaatregel genomen te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaar nek kruipen en over zittende mensen heen lopen.
Geen mannenbankjes?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
als je met je vriendin mee gaat shoppen. dan moet je pas lang staan.
Nee hoor, ben altijd binnen een halfuur geslaagd met kopen wat ik van plan was.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:18 schreef perro. het volgende:
als je met je vriendin mee gaat shoppen. dan moet je pas lang staan.
Ow mja grotere concerten kan het wel even duren soms.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hè. Als het kan probeer ik ook te zitten, maar ik sta meestal vooraan waar de mensen zowat in elkaars nek kruipen en over de zittende mensen heen lopen.
[..]
Makkelijk. Inclusief rij buiten. Voor "grotere" concerten kies ik meestal voor zitplekken dus dan is het geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |