Misschien wat voor ajaxquote:
Wij houden het spelniveau graag hoog in dit topic.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef tong80 het volgende:
Gaan we elkaar pakken op spelfouten ?
In Nederland spelen de voetballers van de toekomst. We kunnen er helaas niet lang van genieten.
Hansie zou zeggenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef Pascalus het volgende:
Dag Demy, voetbal je eigenlijk nog?
gr. Arno
Je krijgt nu een steen door je ruit.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Clasie is trouwens de meest overschatte speler in NL
Ben je nu mad?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Als Jackson er niet in zit word ik kwaad.
Nou je weet me te vinden! Hahahaquote:Op maandag 2 maart 2015 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je krijgt nu een steen door je ruit.
Skillz!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ontzettend, hier worden met deuren gegooid.
Aanschouw: https://vine.co/v/O0u6BOIrwMv
Zometeen pauwgod kijken met Stijn en weet niet wie er allemaal komen en dan naar bed. 6 uur op.quote:
Pauw weer terug? Ik kom.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen pauwgod kijken met Stijn en weet niet wie er allemaal komen en dan naar bed. 6 uur op.
Hij wordt erg gemist hier in Twentequote:Op maandag 2 maart 2015 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Perez de K-neger is er ook weer bij
Ik heb wel gelezen wie er kwamen maar blijkbaar geen indruk gemaakt want ik ben het alweer vergetenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen pauwgod kijken met Stijn en weet niet wie er allemaal komen en dan naar bed. 6 uur op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |