Het lijkt me een prachtige game ja, ben erg benieuwd hoe die volgende week ontvangen wordt. Denk dat ik 'm wel op mijn wish-list kan toevoegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Mooie eraan is dat Moon studio's niet eens een studio heeft. Het zijn een hoop ontwikkelaars met verschillende nationaliteiten die Ori grotendeels via mailverkeer naar elkaar stuurden om verder te verwerken.
Uiteindelijk hebben ze waarschijnlijk wel een enorme hit gemaakt.
is het nu 15 of 20 dollar?quote:
Ok bedankt, zal er eens naar kijken. Een vriendin die redelijk wat Dragon Age speelt hakt er toch voor zover in dat ik een tweede overweeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amazon.de
Witte versie met Sunset Overdrive.
Weet ik niet zeker, staat nog geen prijs bij in de US store. Maar dat soort arcades zitten doorgaans tussen de 15 en 20.quote:
Ja, dat gaat hem wel wordenquote:
Ik hoop dat Bioware nog wat DLC uit brengt voor DA:I, echt een top gamequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef PierreTT het volgende:
Na 2,5 maand Dragon Age Inquisition weer aangezet. Bizar hoe snel ik weer in het verhaal meegesleurd werd
Voorlopig zit ik nog in de singleplayerquote:Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bioware nog wat DLC uit brengt voor DA:I, echt een top game
Jaren lang SF gespeeld,maar kan me echt niet boeien. Het lijkt echt te veel op SFIV.Doe mij dan gewoon MKX of KIquote:
BF4 is vanzelfsprekend beter op de PC. Vind het op de One best leuk om te spelen, had hem eerst voor de 360 gehaald maar dat was echt zonde van mijn geld. Heb hem zelf via EA Access gehaald. Wordt nog genoeg gespeeld maar omdat ik maar 1 uitbreiding heb is de keuze enigszins beperkt.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:42 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hey ik mag me aanmelden bij de bezitters van een Xbox One , zelf heb ik altijd een game pc gehad maar heb absoluut geen spijt van de overstap.
Nu heb ik altijd BF4 op de pc zitten rammen, en wil hem misschien ook voor de XBO halen helaas zal ik waarschijnlijk weer vanaf 0,0 moeten beginnen. Enkel is het spel een beetje levend op de XBO momenteel speel ik COD AW, maar krijg er niet echt het tevreden gevoel bij als BF4.
BF Hardline lijkt me weer niks wat zeggen jullie is BF4 nog de moeite waard voor de XBO (is al weer wat ouder)
Of komt er dit jaar nog een soortgelijke mooie shooter uit, behalve BF Hardline.
Dat word dus BF4 nog even halen ;-) begrijpelijk dat het wat minder zal zijn dan de pc versie, tja Hardline als dat nou een DLC zou zijn dan prima maar daar heb ik tot nu toe nog geen 60,- voor over.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
BF4 is vanzelfsprekend beter op de PC. Vind het op de One best leuk om te spelen, had hem eerst voor de 360 gehaald maar dat was echt zonde van mijn geld. Heb hem zelf via EA Access gehaald. Wordt nog genoeg gespeeld maar omdat ik maar 1 uitbreiding heb is de keuze enigszins beperkt.
Halo 5 komt waarschijnlijk aan het einde van het jaar uit. Dat is natuurlijk wel een must-have voor xboxers.
Waarom ga je BF Hardline niet halen? Ik heb de bèta kort gespeeld en het zag er een beetje uit als een BF4 uitbreiding, op zich geen slecht idee al is het waarschijnlijk niet 60 euro waard.
Voor de mensen die Forza Horizon 2 niet hebben (), vanaf 27 maart komt er een gratis Fast & Furious versie met een handjevol auto's. Leuke manier om het spel uit te proberen.
Dat EA acces ziet er interessant uit.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
BF4 is vanzelfsprekend beter op de PC. Vind het op de One best leuk om te spelen, had hem eerst voor de 360 gehaald maar dat was echt zonde van mijn geld. Heb hem zelf via EA Access gehaald. Wordt nog genoeg gespeeld maar omdat ik maar 1 uitbreiding heb is de keuze enigszins beperkt.
Halo 5 komt waarschijnlijk aan het einde van het jaar uit. Dat is natuurlijk wel een must-have voor xboxers.
Waarom ga je BF Hardline niet halen? Ik heb de bèta kort gespeeld en het zag er een beetje uit als een BF4 uitbreiding, op zich geen slecht idee al is het waarschijnlijk niet 60 euro waard.
Voor de mensen die Forza Horizon 2 niet hebben (), vanaf 27 maart komt er een gratis Fast & Furious versie met een handjevol auto's. Leuke manier om het spel uit te proberen.
Als je 25 euro per jaar betaalt zeker. 5 Euro per maand is een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat EA acces ziet er interessant uit.
De lijst met gratis spellen wordt, neem ik aan, steeds uitgebreid? Nieuwe games er bij en zo. Dit icm met xbl zou betekenen dat ik niet heel veel games zou hoeven te komen in het tempo waarin ik speel.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je 25 euro per jaar betaalt zeker. 5 Euro per maand is een stuk minder aantrekkelijk.
Je krijgt een paar spellen gratis (vooral BF is leuk), je mag spellen van EA een paar dagen eerder spelen (vaak 5 dagen voor release) en je mag alle spellen ook een aantal uur uitproberen. Volgens mij mocht ik 6 uur Dragon Age: Inquisition gespeeld, wel leuk om een spel te proberen wat je anders nooit zou kopen.
Jup, want nu zit Madden 15 er ook bij.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De lijst met gratis spellen wordt, neem ik aan, steeds uitgebreid? Nieuwe games er bij en zo. Dit icm met xbl zou betekenen dat ik niet heel veel games zou hoeven te komen in het tempo waarin ik speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |