abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:35:21 #51
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150402395
Mooie eraan is dat Moon studio's niet eens een studio heeft. Het zijn een hoop ontwikkelaars met verschillende nationaliteiten die Ori grotendeels via mailverkeer naar elkaar stuurden om verder te verwerken.

Uiteindelijk hebben ze waarschijnlijk wel een enorme hit gemaakt.
Dit, dus.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:37:19 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_150402485
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef Buitendam het volgende:
Mooie eraan is dat Moon studio's niet eens een studio heeft. Het zijn een hoop ontwikkelaars met verschillende nationaliteiten die Ori grotendeels via mailverkeer naar elkaar stuurden om verder te verwerken.

Uiteindelijk hebben ze waarschijnlijk wel een enorme hit gemaakt.
Het lijkt me een prachtige game ja, ben erg benieuwd hoe die volgende week ontvangen wordt. Denk dat ik 'm wel op mijn wish-list kan toevoegen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 7 maart 2015 @ 23:22:23 #53
206706 crew  Racerblade
pi_150404379
Is er al een prijs bekend eigenlijk?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:24:12 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150404452
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:22 schreef Racerblade het volgende:
Is er al een prijs bekend eigenlijk?
Ongeveer $20.
Dit, dus.
pi_150405895
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ongeveer $20.
is het nu 15 of 20 dollar?
  zondag 8 maart 2015 @ 00:04:07 #56
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_150405983
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Amazon.de

Witte versie met Sunset Overdrive.
Ok bedankt, zal er eens naar kijken. Een vriendin die redelijk wat Dragon Age speelt hakt er toch voor zover in dat ik een tweede overweeg. :') Wilde die witte niet op de kast hebben staan maar als tweede maakt het niet uit. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 8 maart 2015 @ 00:15:18 #57
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150406379
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

is het nu 15 of 20 dollar?
Weet ik niet zeker, staat nog geen prijs bij in de US store. Maar dat soort arcades zitten doorgaans tussen de 15 en 20.
Dit, dus.
pi_150406637
Op Amazon is de digital code te pre-orderen voor $19.99. Dus ik gok dat dat ook de prijs op de Xbox store is
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_150417563
quote:
Ja, dat gaat hem wel worden ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 8 maart 2015 @ 16:37:41 #60
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_150421992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef PierreTT het volgende:
Na 2,5 maand Dragon Age Inquisition weer aangezet. Bizar hoe snel ik weer in het verhaal meegesleurd werd O+
Ik hoop dat Bioware nog wat DLC uit brengt voor DA:I, echt een top game
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Redactie Games zondag 8 maart 2015 @ 17:26:51 #61
206706 crew  Racerblade
pi_150423821
Microsoft heeft deze week op de GDC trouwens 54 ID@Xbox games aangekondigd/bevestigd. O+ Een paar voorbeelden die er wat mij betreft veelbelovend uitzien:

Inside My Radio: platformer waarbij je levels haalt door op de beat van de muziek te spelen.

Blues & Bullets: zal in episodes uitgebracht worden. Lijkt een combinatie van LA Noire en Max Payne te worden.

Cuphead: beat 'em up in de visuele stijl van jaren 30 cartoons.

Game 4: nieuwe game van Behemoth, de maker van Alien Hominid, Castle Crashers en Battleblock Theater (zoals duidelijk te zien in de stijl/humor)

Knight Squad: party game die wat weg lijkt te hebben van Bomberman.

Soul Axiom: puzzel-mystery game in de visuele stijl van Tron. (en muziek die zo uit Mass Effect had kunnen komen)

Clusterpuck 99: party sport game.

The Flame in the Flood: adventure die iets wegheeft van Brothers: A Tale of Two Sons, met een interessant concept: de game leunt veel op het vinden van supplies waarmee je gereedschappen kunt bouwen. Iedere keer als je doodgaat moet je het spel opnieuw beginnen, maar je behoudt al je items. Op deze manier zou iedere keer spelen anders moeten worden.

Redout: F-Zero maar dan anders.

Screencheat: Lijkt me verschrikkelijk om te spelen, maar gewoon om het concept: je speelt altijd in split-screen en moet in andere schermen kijken om te winnen: je tegenstanders zijn namelijk onzichtbaar.

Shadow Blade: Reload: Prince of Persia meets Castlevania meets Mark of the Ninja?

Submerged: adventure met prachtige visuele stijl.

SWORDY: opnieuw een party game, maar ziet er hilarisch uit.

Twin Souls: The Path of Shadows: opnieuw iets dat lijkt op Mark of the Ninja, nu in 3D.

[ Bericht 6% gewijzigd door Racerblade op 08-03-2015 17:48:18 ]
  zondag 8 maart 2015 @ 17:46:42 #62
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_150424487
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:37 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik hoop dat Bioware nog wat DLC uit brengt voor DA:I, echt een top game
Voorlopig zit ik nog in de singleplayer :D Al een uur of 60 erop zitten, ben volgens mij nog niet eens halverwege :D :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_150424960
Het wordt tijd voor Fallout 4 of een nieuwe ME. Nieuwe BioShock mag ook.
pi_150428934
SF:V Niet naar de X1! :( ;(
  Redactie Games zondag 8 maart 2015 @ 21:56:57 #65
175011 SolidDS
Nice.
pi_150438447
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
SF:V Niet naar de X1! :( ;(
Jaren lang SF gespeeld,maar kan me echt niet boeien. Het lijkt echt te veel op SFIV.Doe mij dan gewoon MKX of KI
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_150439405
Lijken, maar volgens mij gaat de gameplay wel anders zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 8 maart 2015 @ 22:08:27 #67
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150439922
Splinter Cell, daar zit ik echt op te wachten.
Dit, dus.
pi_150442755
The division lijkt me wel wat.
pi_150461407
Hey ik mag me aanmelden bij de bezitters van een Xbox One , zelf heb ik altijd een game pc gehad maar heb absoluut geen spijt van de overstap.
Nu heb ik altijd BF4 op de pc zitten rammen, en wil hem misschien ook voor de XBO halen helaas zal ik waarschijnlijk weer vanaf 0,0 moeten beginnen. Enkel is het spel een beetje levend op de XBO momenteel speel ik COD AW, maar krijg er niet echt het tevreden gevoel bij als BF4.
BF Hardline lijkt me weer niks wat zeggen jullie is BF4 nog de moeite waard voor de XBO (is al weer wat ouder)
Of komt er dit jaar nog een soortgelijke mooie shooter uit, behalve BF Hardline.
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_150462585
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:42 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hey ik mag me aanmelden bij de bezitters van een Xbox One , zelf heb ik altijd een game pc gehad maar heb absoluut geen spijt van de overstap.
Nu heb ik altijd BF4 op de pc zitten rammen, en wil hem misschien ook voor de XBO halen helaas zal ik waarschijnlijk weer vanaf 0,0 moeten beginnen. Enkel is het spel een beetje levend op de XBO momenteel speel ik COD AW, maar krijg er niet echt het tevreden gevoel bij als BF4.
BF Hardline lijkt me weer niks wat zeggen jullie is BF4 nog de moeite waard voor de XBO (is al weer wat ouder)
Of komt er dit jaar nog een soortgelijke mooie shooter uit, behalve BF Hardline.
BF4 is vanzelfsprekend beter op de PC. Vind het op de One best leuk om te spelen, had hem eerst voor de 360 gehaald maar dat was echt zonde van mijn geld. Heb hem zelf via EA Access gehaald. Wordt nog genoeg gespeeld maar omdat ik maar 1 uitbreiding heb is de keuze enigszins beperkt.

Halo 5 komt waarschijnlijk aan het einde van het jaar uit. Dat is natuurlijk wel een must-have voor xboxers.

Waarom ga je BF Hardline niet halen? Ik heb de bèta kort gespeeld en het zag er een beetje uit als een BF4 uitbreiding, op zich geen slecht idee al is het waarschijnlijk niet 60 euro waard.

Voor de mensen die Forza Horizon 2 niet hebben ( |:( ), vanaf 27 maart komt er een gratis Fast & Furious versie met een handjevol auto's. Leuke manier om het spel uit te proberen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tobi-wan op 09-03-2015 16:19:04 ]
pi_150464633
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

BF4 is vanzelfsprekend beter op de PC. Vind het op de One best leuk om te spelen, had hem eerst voor de 360 gehaald maar dat was echt zonde van mijn geld. Heb hem zelf via EA Access gehaald. Wordt nog genoeg gespeeld maar omdat ik maar 1 uitbreiding heb is de keuze enigszins beperkt.

Halo 5 komt waarschijnlijk aan het einde van het jaar uit. Dat is natuurlijk wel een must-have voor xboxers.

Waarom ga je BF Hardline niet halen? Ik heb de bèta kort gespeeld en het zag er een beetje uit als een BF4 uitbreiding, op zich geen slecht idee al is het waarschijnlijk niet 60 euro waard.

Voor de mensen die Forza Horizon 2 niet hebben ( |:( ), vanaf 27 maart komt er een gratis Fast & Furious versie met een handjevol auto's. Leuke manier om het spel uit te proberen.

Dat word dus BF4 nog even halen ;-) begrijpelijk dat het wat minder zal zijn dan de pc versie, tja Hardline als dat nou een DLC zou zijn dan prima maar daar heb ik tot nu toe nog geen 60,- voor over.
En Halo 5 komt er zeker maar eens ff proeven of dat wat voor me is.
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_150468772
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Dat EA acces ziet er interessant uit.
pi_150470212
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat EA acces ziet er interessant uit.
Als je 25 euro per jaar betaalt zeker. 5 Euro per maand is een stuk minder aantrekkelijk.

Je krijgt een paar spellen gratis (vooral BF is leuk), je mag spellen van EA een paar dagen eerder spelen (vaak 5 dagen voor release) en je mag alle spellen ook een aantal uur uitproberen. Volgens mij mocht ik 6 uur Dragon Age: Inquisition gespeeld, wel leuk om een spel te proberen wat je anders nooit zou kopen.
pi_150470299
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Als je 25 euro per jaar betaalt zeker. 5 Euro per maand is een stuk minder aantrekkelijk.

Je krijgt een paar spellen gratis (vooral BF is leuk), je mag spellen van EA een paar dagen eerder spelen (vaak 5 dagen voor release) en je mag alle spellen ook een aantal uur uitproberen. Volgens mij mocht ik 6 uur Dragon Age: Inquisition gespeeld, wel leuk om een spel te proberen wat je anders nooit zou kopen.
De lijst met gratis spellen wordt, neem ik aan, steeds uitgebreid? Nieuwe games er bij en zo. Dit icm met xbl zou betekenen dat ik niet heel veel games zou hoeven te komen in het tempo waarin ik speel. :)
pi_150471066
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De lijst met gratis spellen wordt, neem ik aan, steeds uitgebreid? Nieuwe games er bij en zo. Dit icm met xbl zou betekenen dat ik niet heel veel games zou hoeven te komen in het tempo waarin ik speel. :)
Jup, want nu zit Madden 15 er ook bij.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')