Gramulanion.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:14 schreef Coco98 het volgende:
Wie kijkt hier dat programma De Hollandse School?
Nope. Eerste gekeken maar het is mij te 'grappig'. Had het leuker gevonden als het wat serieuzer was geweest, gewoon echt een team samenstellen en niet alleen van die grappen en grollen.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:14 schreef Coco98 het volgende:
Wie kijkt hier dat programma De Hollandse School?
Ze hebben net 2 uit 2 verlorenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie ook niet PSV 4 van de 9 verliezen.
Wat raar voor een land dat het beste transport heeft van de wereld.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:15 schreef Grifte het volgende:
Weet iemand eigenlijk of ze op zaterdag post bezorgen in Duitsland? Google heeft geen antwoord
Van de stemmers, want niet iedere bezoeker heeft gestemd.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
75% van de bezoekers van mijn topic vindt dat Bas Dost geselecteerd moet worden voor het Nederlands elftal.
Bedankt, Hansquote:
Het was gisteren pas 1 maart. In maart begon steeds de victorie (voor Ajax)quote:
vluggejapie99 een dm sturenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:15 schreef Grifte het volgende:
Weet iemand eigenlijk of ze op zaterdag post bezorgen in Duitsland? Google heeft geen antwoord
quote:
Owja, en dan moet Ajax ook nog alles winnen. Bij o.a. PEC, Utrecht en Heerenveen.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het was gisteren pas 1 maart. In maart begon steeds de victorie (voor Ajax)
Weinig Arisch aan verder, maar dat geheel terzijdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |