Waar is m'n grote vriend Tem?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Broekje uit en debat aan, we zitten er klaar voor
Ik heb even gezocht, maar hij zit hier niet in de kast en ook niet onder de tafel verstopt dus ik weet het nietquote:
Ik kom ook van Brabant maar ik ga denk ik niet stemmen. 9 vd 10 standpunten hier gaan over de boeren of milieu en dat interesseert me geen reetquote:Op maandag 2 maart 2015 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik woon trouwens voor 3 maanden tijdelijk in Breda en nu moet ik voor Brabant gaan stemmen
Maarja burgerplicht jwz
Opmerkelijk dat je gelijk onder je tafel gaat zoeken. Daar vertoeft hij vaak?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar hij zit hier niet in de kast en ook niet onder de tafel verstopt dus ik weet het niet
Meestal onder het bureau, maar ik was bang dat hij misschien verdwaald wasquote:Op maandag 2 maart 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je gelijk onder je tafel gaat zoeken. Daar vertoeft hij vaak?
Beter verhaal dan dat sp mens, bedrijven creëren waarde waardoor er ook meer geld uiteindelijk beschikbaar komt voor zorg etc.quote:
en overbodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
de provincies zijn gewoon heel erg saai
Ze kijken niet eens naar elkaarquote:
Daarom is de insteek ook volslagen belachelijk. Erger nog dan met 1ste kamer leden.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Een debat lijkt me ook lastig als alle deelnemers uit verschillende provincies komen
Dit. Een gebrek aan visie.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze kijken niet eens naar elkaarMaarja ze zijn niet eens directe concurrenten
Beetje het onderwerp aan hun eigen belangen koppelen.
Inderdaad. Lekker een beetje globaal praten maar de standpunten zijn voor iedereen in het kringetje anders omdat de specifieke issue's anders zijn. Vrij overbodig dit geheel dus.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Een debat lijkt me ook lastig als alle deelnemers uit verschillende provincies komen
Voor iedereen!quote:
Gewoon bij de lokale omroepenquote:Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef Yreal het volgende:
De enige manier om dit goed te doen is 12 debatten...
Zo moeilijk is t niet idd.quote:
Ik weet zeker dat als je al een week droog staat je haar gewoon zou geven.quote:
Ik sta al wat langer dan een week droog en ik zou er toch echt niet overheen gaanquote:Op maandag 2 maart 2015 20:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je al een week droog staat je haar gewoon zou geven.
De derde onderkin van Eliasquote:Op maandag 2 maart 2015 20:42 schreef BlackNero het volgende:
85% van de ondervraagden:''Wat is een bestuurslaag?''.
Identiteit is prima toch, moet iedereen lekker zelf weten. Dit gaat over de politieke bestuurslaag, waarvan ik nog niet helemaal overtuigd ben dat ze nog veel bestaansrecht heeft..quote:Op maandag 2 maart 2015 20:42 schreef Yreal het volgende:
Zeker allemaal van die kut friezen, zeeuwen, limburgers en groningers die nog vasthouden aan hun eigen identiteit...
nee, maar daar kom je dan aan. gezever...quote:Op maandag 2 maart 2015 20:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Identiteit is prima toch, moet iedereen lekker zelf weten. Dit gaat over de politieke bestuurslaag, waarvan ik nog niet helemaal overtuigd ben dat ze nog veel bestaansrecht heeft..
Dat is eigenlijk de vraag hé?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
Alsof een bestuurder zijn eigen baantje onnodig gaat verklaren
In de rij bij de pinautomaat.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Als je het over 'de burgerij' hebt, waag ik al te betwijfelen of je er dicht bij staat
quote:Op maandag 2 maart 2015 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Als je het over 'de burgerij' hebt, waag ik al te betwijfelen of je er dicht bij staat
Is lokaal anders wel een groot issue met miljoenenschade als gevolg, bedrijven die het de kop kan kosten.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Muizenproblematiek
Tot nu toe nog geen debat geweest
Dat.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker een beetje globaal praten maar de standpunten zijn voor iedereen in het kringetje anders omdat de specifieke issue's anders zijn. Vrij overbodig dit geheel dus.
Maar daar hebben ze het toch (nog) niet over gehad?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Is lokaal anders wel een groot issue met miljoenenschade als gevolg, bedrijven die het de kop kan kosten.
Maar het niet interessant is voor het hele land snap ik wel.
Het is alleen benoemd, verder geen discussie over geweest nee.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze het toch (nog) niet over gehad?
Volgens mij heeft de FNP wel het grootste aandeel daarin van alle lokale partijen.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:53 schreef arjan1112 het volgende:
Ja om een zetel in de eerste kamer te krijgen voor die Fries moet ie 30% van de stemmen halen o.i.d
Is Dione de Graaf er ja?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:55 schreef BlackNero het volgende:
Dit is geen debat toch? Dit is gewoon om de beurt pitchen!
En Dyone de Graaf?
Maar wel van Stax toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
Wordt nog niet echt warm van dit gelul.
Ze ziet er uit als een meisje van 15.quote:
Ik luister tussen het ''leren'' door, had er nog niet gezien.quote:
Wat een heerlijk wijf is dat.quote:
Zo'n Duitse outfit zou 'm anders prima staan, hij heeft er het Arische figuur voor..quote:Op maandag 2 maart 2015 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Die PVV-knakker wil het bekende riedeltje opdreunen.
Wat een anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ben benieuwd wat straks trending isquote:De afgelopen jaren werd er bij uitslagenavonden veelvuldig getwitterd over #hermandeschermman. Nu is natuurlijk de vraag of Dionne net zo veel besproken zal zijn en welke hashtag twitterend Nederland zal kiezen. Wij zetten in op #staxmetdeverkiezingsclimax of #dionnewieheeftergewonnen.
Maar landelijke politici doen hetzelfdequote:Op maandag 2 maart 2015 21:04 schreef Perrin het volgende:
Ze komen allemaal op me over alsof ze weinig nuttigers voor hun provincies hebben gedaan dan oeverloos ouwehoeren.
Iets met haar jurk hoop ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat straks trending is
Ik hoor wel een oplossing, dus dat ligt aan jou. Ik wil het wel even voor je samenvatten als het te lastig isquote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
PVV had oplossingen hé? Ik hoor niks geen oplossingen maar weer eenrichtingsverkeer
Maar die hebben vaak wél serieuze verantwoordelijkheden.. En ze voeren het politieke debat op de plek waar het hoort, dat hoeft in de provincie niet nog eens overgedaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar landelijke politici doen hetzelfde
De opcenten in het asfalt pompen, prima consequente oplossingquote:Op maandag 2 maart 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoor wel een oplossing, dus dat ligt aan jou. Ik wil het wel even voor je samenvatten als het te lastig is
Ongelukken op de provinciale weg oplossen:quote:Op maandag 2 maart 2015 21:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De opcenten in het asfalt pompen, prima consequente oplossing
MINDER, MINDER, MINDERquote:Op maandag 2 maart 2015 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Willen jullie meer, of minder windmolens
Ik snap het ook niet zo. Misschien als je huis minder waard wordt maar verder, boeiend.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moet je je zorgen maken om windmolens?
Ik vind het alleen wat overbodig, daar moet je niet zoveel geld in pompen als overheid, maar hoe kan je je daar nou zórgen om maken
logisch gevolg. Smalle wegen , gelijkvloerse kruisingen met hogere snelheid.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongelukken op de provinciale weg oplossen:
Flitsen op de snelweg is niet zoveel nodig. Focus de controle meer op de provinciale wegen, op bijvoorbeeld risicokruisingen.
Lijkt mij een redelijke oplossing
Ja, die begreep ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het alleen wat overbodig, daar moet je niet zoveel geld in pompen als overheid, maar hoe kan je je daar nou zórgen om maken
Zou ik ook niet weten. Wel zou ik eerder alle daken volplempen met zonnepanelen en windparken in zee plempen. Weinig landschapsvervuiling en toch profiteren, een transitie instellen van gaswinning uut Grunn naar andere manier van energie opwekken.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
En vooral fijne S-bochten.....quote:Op maandag 2 maart 2015 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
logisch gevolg. Smalle wegen , gelijkvloerse kruisingen met hogere snelheid.
Nou ja, ik denk dat sowieso een flink gedeelte van de bevolking zich overal zorgen om maakt als je het ze vraagt. Sowieso standaard 5-10 procent. 'Maakt u zich zorgen om mieren in uw tuin?' Ik durf te wedden dat die standaard gehaald wordt als je het gaat peilenquote:
Je wilt ze niet in je achtertuin hebben, de slagschaduw is al vervelend, en dan hebben we het nog niet over de herrie.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat sowieso een flink gedeelte van de bevolking zich overal zorgen om maakt als je het ze vraagt. Sowieso standaard 5-10 procent. 'Maakt u zich zorgen om mieren in uw tuin?' Ik durf te wedden dat die standaard gehaald wordt als je het gaat peilen
Meer.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Willen jullie meer, of minder windmolens
Ik zou nooit SGP stemmen, maar ik vind de christenunie een prima partij.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
Toch wel verstandige lui bij CU/SGP. Maar ik deel hun levensovertuiging niet, jammer.
Wel jammer dat die PVV man dan niet inkopt: dan gaan we dat regelen!quote:
En er zitten bij die clubs verrassend veel professionele, gedreven politici.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou nooit SGP stemmen, maar ik vind de christenunie een prima partij.
De christelijke waarden zijn voor 95% mijn waarden en, denk ik, toch nog steeds wel de geldende norm in Nederland. Alleen hoe ze tegen homoseksualiteit aankijken vind ik principieel onjuist, verder prima partijtje.
Het mooie van een partij als de CU vind ik dat ze als een van de weinige partijen vasthouden aan hun waarde, omdat ze voortkomen uit hun levensovertuiging. Vrijwel alle andere partijen laten hun standpunten onmiddelijk vallen als ze denken dat ze met een ander standpunt meer stemmen kunnen winnen.
Ik vind het ook allemaal niet zo tof. Dat soort bedrijven zou je privaat moeten laten regelen. Lekker produceren wat het goedkoopst is en de overheid moet zich daar niet mee bemoeien.quote:
Ach, Van der Staaij en Van der Vlies zijn toch wel baas hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou nooit SGP stemmen, maar ik vind de christenunie een prima partij.
De christelijke waarden zijn voor 95% mijn waarden en, denk ik, toch nog steeds wel de geldende norm in Nederland. Alleen hoe ze tegen homoseksualiteit aankijken vind ik principieel onjuist, verder prima partijtje.
Het mooie van een partij als de CU vind ik dat ze als een van de weinige partijen vasthouden aan hun waarde, omdat ze voortkomen uit hun levensovertuiging. Vrijwel alle andere partijen laten hun standpunten onmiddelijk vallen als ze denken dat ze met een ander standpunt meer stemmen kunnen winnen.
Niks mis met niet stemmenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:25 schreef Perrin het volgende:
Ik had niet moeten kijken, nu ga ik met nog meer tegenzin stemmen
Ja erg jammer, maar zelfs als ik gelovig was zou ik niet op de CU of SGP stemmen, gewoon omdat ik vind dat religie niets in de politiek te zoeken heeft, maar soms heb ik het gevoel dat de SGP een van de weinige partijen is die nog keurige politici levert.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
Toch wel verstandige lui bij CU/SGP. Maar ik deel hun levensovertuiging niet, jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |