abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2015 @ 04:24:14 #101
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150238853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 02:55 schreef JustinCase het volgende:

[..]

God Kristus, je hebt gelijk. Wat een RK kutstad! Nou, dan waren ze zeker weten inderdaad onder begeleiding.
Kan echt niet anders, je logica is snoeihard. En we weten nu ook van wie: Johannes de dope-dealer Doper.
Dankzij hem (of zijn dope) maakte Lisanne die perfecte foto's.
En natuurlijk dankzij de (nogal beroerd door die Johannes beschermde Kris. die er vlekkeloos (figuurlijk dan) op te zien i]s.
De bescherming van st. J. de D. geldt alleen binnen de gemeentegrenzen van Boquete. El Pianista valt daar helaas net buiten.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:14:13 #102
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150238931
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:46 schreef agter het volgende:
De grote vraag is: kloppen de foto-tijden?
Goede vraag, waar ik ook niet het eenduidige antwoord op heb. De tijden zijn zeker niet onlogisch en ik ga er maar van uit dat ze kloppen.. Hadden we bijvoorbeeld alleen maar al de originele iPhone foto van Kris op de Mirador, om de tijd daar te verifieren.

Een raadsel waar die vandaan komt. Een heikel punt is, dat wij te maken hebben met verkleiningen van originelen, waar ook enkele datavelden uit missen. En als je een geheugenkaart in Windows leest, wordt de byte order van alle EXIF data door elkaar gehusseld, wat de schuld is van Microsoft en Motorola. Hierdoor kunnen mogelijk data in de war raken.
pi_150239355
quote:
12s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, als je de route op de kaart bekijkt, is het ook helemaal niet moeilijk; 1 weg naar boven en bij de Start Klim staan er duidelijke pijlen. Uit de fototijden blijkt ook dat Kris en Lisanne niet verdwaald zijn naar de Mirador.

Ik snap best dat je deze pleasant day hike zonder gids loopt.
Als man geen probleem misschien maar voor vrouwen ligt het anders. Ik heb het ook niet in de eerste plaats over de moeilijkheidsgraad.
pi_150239372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:54 schreef gynaika het volgende:

[..]

Als man geen probleem misschien maar voor vrouwen ligt het anders. Ik heb het ook niet in de eerste plaats over de moeilijkheidsgraad.
Bang om alleen te gaan? Lijkt me stug.

Waarom trouwens geen foto van Kris en Lisanne samen op de Mirador, het hoogste waar Lisanne ooit geweest is? Als er een derde mee was zou je die toch verwachten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:02:12 #105
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239409
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom trouwens geen foto van Kris en Lisanne samen op de Mirador, het hoogste waar Lisanne ooit geweest is? Als er een derde mee was zou je die toch verwachten?
hetzelfde antwoord maar weer, misschien is die er wel. Maar is dat een gewiste foto. Of is die foto door de 3e gemaakt met zijn of haar eigen camera of telefoon *mijn camera maakt prachtige fotos laat mij maar' of 'ik app het je straks wel door'.
pi_150239428
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

hetzelfde antwoord maar weer, misschien is die er wel. Maar is dat een gewiste foto. Of is die foto door de 3e gemaakt met zijn of haar eigen camera of telefoon *mijn camera maakt prachtige fotos laat mij maar' of 'ik app het je straks wel door'.
Er zijn geen foto's gewist op de Mirador.

En nee; Lisanne en Kris hadden 3 (!) camera's bij zich en maar sporadisch whatsapp (alleen met wifi).

Niet logisch dus.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 3 maart 2015 @ 08:07:12 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239455
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn geen foto's gewist op de Mirador.

En nee; Lisanne en Kris hadden 3 (!) camera's bij zich en maar sporadisch whatsapp (alleen met wifi).

Niet logisch dus.
Misschien is de waarheid ook niet logisch. Meest logische was geweest als ze gewoon savonds waren thuisgekomen. Jouw argumenten, dat zij er 3 bij zich hadden en dat ze sporadisch appten doen niets af aan wat ik opperde, dat kan nog steeds, dat de 3e zei hey ik heb een vette camera, laat mij maar. En als je naar logica zoekt: logisch toch, dat degene die de foto neemt dat met zn eigen camera doet. En dat appje komt wel binnen zodra ze weer op de wifi zitten van de taalschool.
pi_150239495
Nee dat is niet logisch als ze een camera in hun hand hebben (!) en je maar moet afwachten of die foto wel geappt wordt.

Er is geen enkele aanwijzing voor derden en veel ertegen. Dat negeren jij en anderen omdat je een religieus scenario in je hoodd hebt; er MOET sprake zijn van een misdrijf.

Een coherent scenario geef je echter niet, het is al letterlijk 7 maanden hetzelfde geschreeuw zonder onderbouwing.

dinsdag 3 maart 2015 @ 08:17:08 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239538
quote:
18s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:11 schreef El_Matador het volgende:
Nee dat is niet logisch als ze een camera in hun hand hebben (!) en je maar moet afwachten of die foto wel geappt wordt.

Er is geen enkele aanwijzing voor derden en veel ertegen. Dat negeren jij en anderen omdat je een religieus scenario in je hoodd hebt; er MOET sprake zijn van een misdrijf.

Een coherent scenario geef je echter niet, het is al letterlijk 7 maanden hetzelfde geschreeuw zonder onderbouwing.
Rustig maar, ik heb alleen maar een andere gedachtengang :D

Ik ben niet overtuigd van een 3e, maar zou wel heel goed mogelijk zijn. Of die derde dan alleen wat aanwijzingen heeft gegeven of van begin tot het eind erbij was....tja... Kan allemaal. Ik hou de optie in elk geval helemaal open.
Dus je zit ernaast, al schreeuwend over dat er volgens mij sprake moet zijn van een misdrijf.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:18:02 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239542
En juist wel logisch, als de 3e persoon zelf ook een camera in zn hand heeft.
pi_150239569
Een derde vóór de 1e quebrada lijkt me zo goed als uitgesloten.

Anders hadden pa en ma Kremers ook allang aan de bel getrokken daarover.

Na/bij de 1e quebrada is prima mogelijk maar niets wijst op een derde partij ervoor.

En als je zelf foto's van elkaar gaat maken met zowel een camera als iPhone ga je niet een ander een foto met zijn telefoon laten maken.

Daarbij; waarom zou die derde die spullen niet lekker makkelijk meejatten?

dinsdag 3 maart 2015 @ 08:25:26 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239608
Misschien heeft die 3e een camera om zijn nek hangen ipv telefoon in zijn handen.
Dat laatste kan natuurlijk verschillende redenen hebben, wie weet was het een ongeluk en wilde die 3e daar niets mee te maken hebben (uit angst van opzet beschuldigd te worden) en dus ook geen spullen dat naar hem of haar kan leiden. Zoiets.
pi_150239642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:25 schreef Marrije het volgende:
Misschien heeft die 3e een camera om zijn nek hangen ipv telefoon in zijn handen.
Dat laatste kan natuurlijk verschillende redenen hebben, wie weet was het een ongeluk en wilde die 3e daar niets mee te maken hebben (uit angst van opzet beschuldigd te worden) en dus ook geen spullen dat naar hem of haar kan leiden. Zoiets.
Nee, Kris en Lisanne waren erg op zichzelf en maakten flink wat foto's. Een derde die een foto van ze samen maakt mijn zijn telefoon of camera doorbreekt die trend.

Spullen verpats je gelijk, komt niemand achter.

Ik vind het wel stuitend dat je die ouders voor domme sukkels uitmaakt. Ze hebben 35 foto's (+ iPhone, + Samsung?) waar geen spoor van een derde opstaat -anders was dat zeker gemeld in een van de vele interviews- maar jij weet het beter?

pi_150239682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 02:39 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Kun jij dan eens uitleggen, wat die dronken arbeiders, de perfecte foto's en jouw idee dat K & wel onder begeleiding moeten hebben gelopen, dan wèl met elkaar te maken hebben?

Waardeer toch eens, dat ik nog enige logica in jouw plempsels probeer te vinden, in plaats van zeggen dat ik het uit zijn verband ruk. Als er een verband is, geef jij dat verdomd slecht aan.
Lees goed: IK heb het nooit over dronken arbeiders gehad. Je gooit postings van verschillende users door elkaar heen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:38:27 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239722
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, Kris en Lisanne waren erg op zichzelf en maakten flink wat foto's. Een derde die een foto van ze samen maakt mijn zijn telefoon of camera doorbreekt die trend.

Spullen verpats je gelijk, komt niemand achter.

Ik vind het wel stuitend dat je die ouders voor domme sukkels uitmaakt. Ze hebben 35 foto's (+ iPhone, + Samsung?) waar geen spoor van een derde opstaat -anders was dat zeker gemeld in een van de vele interviews- maar jij weet het beter?
Ja nee, een trend doorbreken dat is niet logisch... Dus kan het niet. Dat is makkelijk.

Komt niemand achter? Als diegene die het heeft gekocht zn mond opentrekt wel.

Zolang er ook nog fotos verwijderd zijn waarvan we niet kunnen achterhalen wat erop stond kan ik dat zeker niet uitsluiten inderdaad.
pi_150239790
Die foto's zijn NIET verwijderd rond de Mirador. Die complete serie bestaat nog. Alleen minstens 1 maar mogelijk meer foto's zijn gewist tussen 1 april 13:54 en 8 april ~01:00.

Je hebt echt geen flauw benul hoe die kanalen werken he? Een heler stelt echt geen vragen over de herkomst van een smartfoon en die ligt 3 dagen later bij een nieuwe klant in huis.

dinsdag 3 maart 2015 @ 08:54:31 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150239908
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:44 schreef El_Matador het volgende:
Die foto's zijn NIET verwijderd rond de Mirador. Die complete serie bestaat nog. Alleen minstens 1 maar mogelijk meer foto's zijn gewist tussen 1 april 13:54 en 8 april ~01:00.

Je hebt echt geen flauw benul hoe die kanalen werken he? Een heler stelt echt geen vragen over de herkomst van een smartfoon en die ligt 3 dagen later bij een nieuwe klant in huis.
goh ervaringsdeskundige?

Binnen een uur zijn die dingen op afstand al onbruikbaar te maken.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:56:39 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150239931
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zegt ze nergens, je legt mensen hier weer woorden in de mond. Niet fair
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:58:26 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150239942
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:44 schreef El_Matador het volgende:

Ja, precies. Ik zeg ook niet dat er fotos verwijderd zijn rond de mirador, ik opperde het en toen zei jij dat het niet kan. Daarna hadden we het over fotos wat zou kunnen wijzen op een derde die verwijderd kunnen zijn, wie weet wel fotos na de mirador. Ik begrijp niet waarom je zo tegen me schreeuwt.

En waarom je nou voor de zoveelste keer al zo neerbuigend doet begrijp ik eigenlijk ook niet. Ik denk alleen maar anders he. Zodra degene die het koopt wel zijn mond opentrekt omdat ie een object van de fotos herkent dan is de verkoper snel achterhaald. Volgens mij kan dat. Volgens jou niet? Ook goed. Wat jij wilt. En ik denk er het mijne van. Maar dat gesneer, dat hoeft om mij niet.
pi_150239999
quote:
11s.gif [b]Op dinsdag 3 maart 2015 08:44 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/213345]El_Matador Een heler stelt echt geen vragen over de herkomst van een smartfoon en die ligt 3 dagen later bij een nieuwe klant in huis.
In huis in de Vinex-wijk.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150240250
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:06 schreef agter het volgende:

[..]

Een gids die niet op de foto wil, die geen foto van hun beiden wil maken...tja.. Geen idee in hoeverre de voelsprieten ontwikkeld waren.
Als ik naar mijn eigen fotoserie kijk, is er maar één plek waar ik samen met mijn reisgenoot op sta: een paardenritje. Terwijl er zowel in Panama stad als Bocas een heleboel mooie plekken waren geweest om sámen op te gaan. Maar als je daar niet zo veel waarde aan hecht hoef je niet per se foto's. Het is daarom denk ik van belang te weten hoe het eerdere fotogedrag was: staan ze daar wél regelmatig samen op de foto?
pi_150240314
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als we de ons bekende foto’s van Bocas bekijken, zien we dat zij altijd in gezelschap van anderen waren. Waarom dan wel samen juist die Pianista-trip maken?
pi_150240354
quote:
18s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:11 schreef El_Matador het volgende:

Wat bedoel je exact met een “religieus scenario”?
pi_150240360
Omdat ie zo last-minute gedaan is?
En mijn ervaring is dat je in Bocas makkelijker dergelijke contacten legt dan in Panama City of Boquete.
pi_150240383
in jan 2014 maakte rcastillo_m een een foto

wat is dat voor een boorinstallatie ?

genomen op deze plek

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')