Dus je hebt het ook nooit bij je ouders gedaan ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:01 schreef Robuust-koekje het volgende:
Nee, ik heb niet de behoefte om andere te horen als ze "bezig" zijn, ik ga ervan uit dat het wederzijds ook wel zo zal zijn
dat lijkt me het ergste, je ouders horen dat je bezig bentquote:Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je hebt het ook nooit bij je ouders gedaan ofzo?
Dat zou ik dus ook nooit doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat lijkt me het ergste, je ouders horen dat je bezig bent![]()
Je kan ook zachtjes doen natuurlijk? Boven op je kamer?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat lijkt me het ergste, je ouders horen dat je bezig bent![]()
Als dat in het bijzijn van anderen telt, heb het ook een keer op een festival in een tent gedaan. Daar is dat sowieso wel de orde van de dag, je hoort elke nacht wel in minstens 3 tenten om je heen dat er geneukt wordt, na een paar dagen klinkt het net zo normaal als het tjirpen van vogelsquote:Op maandag 2 maart 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb het wel eens op een camping gedaan in een tent. Gewoon beetje muziek aangezet en gaan, hadden wij niet echt problemen mee. Totdat wat vrienden kwamen "aankloppen" met de vraag of we nog naar de bar kwamen. Zal nooit vergeten hoe we werden aangekeken op het terras.
ik heb het ook vaker met mijn vriend spannende buitenplekken. het is zeker spannend, alleen moet je dan wel zorgen dat je op een plek bent waar je geen bekenden tegen zal komen. en ook vooral geen kinderen. de kick is juist hopen dat je niet gesnapt word. ik heb vaak genoeg gehad dat er een auto aan kwam. of mensen die het door hebben. maar soms moet je daar even schijt aan hebben en gewoon verlegen glimlachen:Pquote:Op maandag 2 maart 2015 16:53 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie van seks, ja dus echt rampetampen, in het bijzijn van andere mensen? Of ze slapen of niet laat ik even achterwege.
Heb het wel eens geprobeerd, maar ben altijd bang dat andere het horen. Dus kan me sowieso niet laten gaan. Mannen lijken er niet zo'n probleem mee te hebben, klopt dat?
En als je dat doet, is het dan nog van belang dat je klaarkomt? Of is het meer voor die spanning?
ik geniet er van als mensen ons zien neuken,zeker in een parenclub!! Maar wat jij bedoeld is natuurlijk in een meer normale omgeving??quote:Op maandag 2 maart 2015 16:53 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie van seks, ja dus echt rampetampen, in het bijzijn van andere mensen? Of ze slapen of niet laat ik even achterwege.
Heb het wel eens geprobeerd, maar ben altijd bang dat andere het horen. Dus kan me sowieso niet laten gaan. Mannen lijken er niet zo'n probleem mee te hebben, klopt dat?
En als je dat doet, is het dan nog van belang dat je klaarkomt? Of is het meer voor die spanning?
Ik doe het er niet om hoor, maar de situatie heeft zich gewoon meermaals voorgedaan.quote:
Ik zie rare dingen voor me.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
geen moeite mee
andere mensen zijn vaak angstig als ze zien hoe groot mijn knots is en hoe hard ik er mee overweg ga
Ik heb een keer seks gehad in de slaapcoupé van de nachttrein Zürich-Amsterdam. Eerlijk gezegd, was ik nergens echt bang voor. Het meisje was erg geil - ze vroeg aan mij of ze bij mij in bed mocht liggen. Ik heb wel zo zachtjes mogelijk gedaan, en volgens mij heeft alleen haar vriendin er wat van meegekregen. Die keek met grote ogen naar wat er gebeurde. Nou ja, moet zij weten. Kan me er verder niet druk over maken...quote:Op maandag 2 maart 2015 16:53 schreef Tamashii het volgende:
Ach, ik heb toen ik 15 was een vriendinnetje gehad, en als haar ouders er echt achter zouden komen wat wij deden had ik niet meer geleefd. Mijn eigen ouders zouden ongetwijfeld hun schouders hebben opgehaald en gedacht: tieners, hormonen, prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:51 schreef v93 het volgende:
Lijkt me juist erg spannend, behalve wanneer het je/haar ouders zijn
Watquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef standbyme het volgende:
M'n vriend en ik hebben zo vaak seks gehad en dat z'n moeder de volgende ochtend zei of het misschien wat zachter kon. Soms horen we haar ook de trap op komen en dan vindt hij het geil om toch nog zachtjes door te gaan :p
En een keer kwam ze logeren bij ons (we wonen samen) en ze sliep in dezelfde kamer op 't luchtbed en ik was zo ontzettend geil, we hadden toen maar seks gehad toen ze nog geen één meter verderop lag te slapen en damn, dat was echt fijne seks. Wel moest het echt superrrr zacht, maar het was wel echt lekker.
Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:56 schreef yosander het volgende:
Tja, studentenhuis. Dan doe je er niet meer zo moeilijk over
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik dacht dat de topicopener echt bedoelde dat je seks hebt met iemand terwijl er andere mensen in dezelfde ruimte zijn, trouwens. In dezelfde kamer dus.
Ooh ja, begrijpelijk, ik heb wel eens bij vriendinnen geslapen idd en dan werd ik 's nachts wel eens wakker van niet toffe geluiden. Heel kut om te horen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ohnouja, gezien er tussen mijn bed en het bed van een huisgenoot slechts een gipswand zit, lijkt het qua geluid alsof je in één en dezelfde kamer zit
Lesbiënnesquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ooh ja, begrijpelijk, ik heb wel eens bij vriendinnen geslapen idd en dan werd ik 's nachts wel eens wakker van niet toffe geluiden. Heel kut om te horen.
Waarom niet gewoon meedoen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef Myrr het volgende:
Tsja, als hier iemand blijft pitten dan neuken wij ook gewoon. Wel wat stiller natuurlijk. Verder paraclub.
En ook wel een keer gehad na het stappen dat ik met een meisje mee ging waar ik wel eens mee kletste, en we met zijn vieren in haar slaapkamer zaten en zij gewoon met 1 van die gasten begon te neuken terwijl wij er gewoon naast zaten. Met het licht aan, klaarwakker, gewon yolo.Dat ging wel even ver…
Die kamer was echt 10 m2, we zaten letterlijk naast het bed gewoon met ze te kletsen en zij onder de deken volle missionaris en gesprek met ons voeren. Na een half uurtje maar gewoon naar huis gegaan.
In vakantiehuisjes en bij ouders telt eigenlijk niet eens meevaak zat bij m'n schoonmoeder dat het hele huis vol was en wij gewoon lagen te neuken op bed.
het is maar sex, het is niet alsof je keihard met je mond zit te smakken of aan het bellen bent in een stiltecoupé.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het een beetje asociaal en ongepast als je het echt openlijk in het bijzijn van andere mensen doet.
vriendinnen die het met elkaar doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ooh nee, gewoon vriendinnen. En ik vind het niet chill om door seksgeluiden wakker te worden.
Maar ze deden het wel met elkaar? Of met hun vriendje?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ooh nee, gewoon vriendinnen. En ik vind het niet chill om door seksgeluiden wakker te worden.
Oooh nee ik bedoel met jongens na het uitgaan of vriendjes inderdaad. Ik dacht dat ik wel duidelijk was, maar blijkbaar ben ik dat heel vaak niet op internetquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar ze deden het wel met elkaar? Of met hun vriendje?
oh lol ik dacht dat ze het met elkaar deden aangezien je het alleen over vriendinnen had.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oooh nee ik bedoel met jongens na het uitgaan of vriendjes inderdaad. Ik dacht dat ik wel duidelijk was, maar blijkbaar ben ik dat heel vaak niet op internet
Had ik ook eenkeer toen ik op het balkon stond, toen hoorde ik buurmeisje keihard kreunen en zuchtenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:30 schreef Karina het volgende:
Lijkt me heel ongemakkelijk. Mede doordat ik de buurjongen vroeger weleens 'tekeer' hoorde gaan met zijn vriendin als in de zomer de balkondeur openstond. Plaatsvervangende schaamte![]()
Denk wel dat iemand er iets over gezegd heeft want na 2 keer of zo was het opeens afgelopen met de herrie.
Tsja, ik heb er geen probleem mee. Hangt natuurlijk wel een beetje van de situatie af. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een parenclub, of midden in de AH. Dat laatste lijkt mij niets en ik denk ook niet dat het winkelend publiek er meteen op zit te wachten...quote:Op maandag 2 maart 2015 16:53 schreef Tamashii het volgende:
Hm, nee, hij heeft een gewone (misschien zelfs eerder slechte) relatie met z'n moeder. Alleen we waren allebei zo geil, ik was net klaar met m'n maandelijkse feest en juist dat weekend kwam ze langs.. We konden echt niet meer volhouden :pquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:53 schreef GeeTeeOo het volgende:
[..]
WatIk zou er niet aan moeten denken om een chick te krikken terwijl m'n moeder er naast ligt.
Maargoed misschien heeft jou vriend een ander soort relatie met z'n moeder.
Ach, dat overleef je ook wel...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:41 schreef Nico987 het volgende:
Ik vind het wel geil om betrapt te kunnen worden. Maar wil niet betrapt worden.
Tsja, dat heb ik nog wel gedaan tijdens een concert van U2, maar eigenlijk telt dat niet, omdat geen hond het dan opvalt...quote:Op zondag 22 maart 2015 11:54 schreef Redster1984 het volgende:
ex vriendin ooit gevingerd 's nachts in de woonkamer waar wij en nog wat anderen lagen te slapen.
Hij maakte niet even gebruik vd situatie?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:35 schreef reeybehn het volgende:
Vliegtuigstond wel een man raar te kijken toen ie na ons de wc in ging
Snap het ergens wel, maar het is ook behoorlijk hypocrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Elisabeth92 het volgende:
Met mn vorige vriend op allerlei plaatsen gedaan waar regelmatig mensen bij waren. Een keer terwijl zijn broer naast ons sliep op de grond. Kleedhokjes bij zwembaden en ineens een stel kinderen wat loopt te gluren. En een keer hebben de buren geklaagd bij de moeder van die vriend... of de ramen zomers wel dicht mochten met dat lawaai van ons.
Allemaal wel spannend al vind ik een ander horen dan weer ranzig
Niet iedereen woont in een villa ofzo. Als je 17 bent en je woont nog bij je ouders, dan zit er soms maar een paar centimeter muur tussen. Beetje rekening houden met elkaar mag best, maar iemand veroordelen tot de garage is ook zo wat...quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met mensen die naast hun ouders of wie dan ook neuken?!
Je kan toch rekening houden met dat andere mensen daar niet mee geconfronteerd willen worden.
Ga dan in een andere kamer zitten raggen.
Ik bedoel ernaast. In 1 ruimte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:30 schreef jaha het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een villa ofzo. Als je 17 bent en je woont nog bij je ouders, dan zit er soms maar een paar centimeter muur tussen. Beetje rekening houden met elkaar mag best, maar iemand veroordelen tot de garage is ook zo wat...
Dus dit...ik vind het echt aso en onrespectvol. Je wilt andere mensen niet horen. Ik zou me kapotschamen als anderen in dezelfde kamer liggen en je zouden horen. Of je doet maar zachtjes. Bah bahquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met mensen die naast hun ouders of wie dan ook neuken?!
Je kan toch rekening houden met dat andere mensen daar niet mee geconfronteerd willen worden.
Ga dan in een andere kamer zitten raggen.
Ik kan geen erectie krijgen als mijn moeder een meter verderop ligt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef standbyme het volgende:
M'n vriend en ik hebben zo vaak seks gehad en dat z'n moeder de volgende ochtend zei of het misschien wat zachter kon. Soms horen we haar ook de trap op komen en dan vindt hij het geil om toch nog zachtjes door te gaan :p
En een keer kwam ze logeren bij ons (we wonen samen) en ze sliep in dezelfde kamer op 't luchtbed en ik was zo ontzettend geil, we hadden toen maar seks gehad toen ze nog geen één meter verderop lag te slapen en damn, dat was echt fijne seks. Wel moest het echt superrrr zacht, maar het was wel echt lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |