Snap het ergens wel, maar het is ook behoorlijk hypocrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Elisabeth92 het volgende:
Met mn vorige vriend op allerlei plaatsen gedaan waar regelmatig mensen bij waren. Een keer terwijl zijn broer naast ons sliep op de grond. Kleedhokjes bij zwembaden en ineens een stel kinderen wat loopt te gluren. En een keer hebben de buren geklaagd bij de moeder van die vriend... of de ramen zomers wel dicht mochten met dat lawaai van ons.
Allemaal wel spannend al vind ik een ander horen dan weer ranzig
Niet iedereen woont in een villa ofzo. Als je 17 bent en je woont nog bij je ouders, dan zit er soms maar een paar centimeter muur tussen. Beetje rekening houden met elkaar mag best, maar iemand veroordelen tot de garage is ook zo wat...quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met mensen die naast hun ouders of wie dan ook neuken?!
Je kan toch rekening houden met dat andere mensen daar niet mee geconfronteerd willen worden.
Ga dan in een andere kamer zitten raggen.
Ik bedoel ernaast. In 1 ruimte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:30 schreef jaha het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een villa ofzo. Als je 17 bent en je woont nog bij je ouders, dan zit er soms maar een paar centimeter muur tussen. Beetje rekening houden met elkaar mag best, maar iemand veroordelen tot de garage is ook zo wat...
Dus dit...ik vind het echt aso en onrespectvol. Je wilt andere mensen niet horen. Ik zou me kapotschamen als anderen in dezelfde kamer liggen en je zouden horen. Of je doet maar zachtjes. Bah bahquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met mensen die naast hun ouders of wie dan ook neuken?!
Je kan toch rekening houden met dat andere mensen daar niet mee geconfronteerd willen worden.
Ga dan in een andere kamer zitten raggen.
Ik kan geen erectie krijgen als mijn moeder een meter verderop ligt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef standbyme het volgende:
M'n vriend en ik hebben zo vaak seks gehad en dat z'n moeder de volgende ochtend zei of het misschien wat zachter kon. Soms horen we haar ook de trap op komen en dan vindt hij het geil om toch nog zachtjes door te gaan :p
En een keer kwam ze logeren bij ons (we wonen samen) en ze sliep in dezelfde kamer op 't luchtbed en ik was zo ontzettend geil, we hadden toen maar seks gehad toen ze nog geen één meter verderop lag te slapen en damn, dat was echt fijne seks. Wel moest het echt superrrr zacht, maar het was wel echt lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |