abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151338944
Ik woon in een gehorig appartementenblok. Dus mijn buren zouden in principe kunnen horen als ik seks heb. Soms schiet dat wel eens door m'n hoofd. Zolang ik ze me maar niet iedere nacht uit hun slaap houd, denk ik dat het qua overlast wel meevalt.
pi_151339027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Elisabeth92 het volgende:
Met mn vorige vriend op allerlei plaatsen gedaan waar regelmatig mensen bij waren. Een keer terwijl zijn broer naast ons sliep op de grond. Kleedhokjes bij zwembaden en ineens een stel kinderen wat loopt te gluren. En een keer hebben de buren geklaagd bij de moeder van die vriend... of de ramen zomers wel dicht mochten met dat lawaai van ons.

Allemaal wel spannend al vind ik een ander horen dan weer ranzig
Snap het ergens wel, maar het is ook behoorlijk hypocriet :)
pi_151339373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met mensen die naast hun ouders of wie dan ook neuken? :')!
Je kan toch rekening houden met dat andere mensen daar niet mee geconfronteerd willen worden.

Ga dan in een andere kamer zitten raggen. :r
Niet iedereen woont in een villa ofzo. Als je 17 bent en je woont nog bij je ouders, dan zit er soms maar een paar centimeter muur tussen. Beetje rekening houden met elkaar mag best, maar iemand veroordelen tot de garage is ook zo wat...
pi_151339643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:30 schreef jaha het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in een villa ofzo. Als je 17 bent en je woont nog bij je ouders, dan zit er soms maar een paar centimeter muur tussen. Beetje rekening houden met elkaar mag best, maar iemand veroordelen tot de garage is ook zo wat...
Ik bedoel ernaast. In 1 ruimte.
pi_151369774
Ik heb ook ooit eens seks gehad in een tent waar ook een vriendin van me lag te slapen. Tijdens zo'n feestvakantie op Terschelling. Zij lag al te slapen toen ik met een jongen onze tent in stapte. Verder dan het betere hand- en mondwerk zijn we niet gegaan, maar dat vond ik al spannend genoeg. Ze heeft er nooit iets over gezegd dus ik denk dat ze niks gemerkt heeft...

Dat was ook de enige keer dat ik seks heb gehad in een ruimte waar ook anderen waren. Wel seks gehad bij andere mensen thuis, na een feestje bijvoorbeeld, maar dan waren we gewoon met z'n tweeën in een kamer.
pi_151878842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
The fuck is mis met mensen die naast hun ouders of wie dan ook neuken? :')!
Je kan toch rekening houden met dat andere mensen daar niet mee geconfronteerd willen worden.

Ga dan in een andere kamer zitten raggen. :r
Dus dit...ik vind het echt aso en onrespectvol. Je wilt andere mensen niet horen. Ik zou me kapotschamen als anderen in dezelfde kamer liggen en je zouden horen. Of je doet maar zachtjes. Bah bah :r
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_151881851
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef standbyme het volgende:
M'n vriend en ik hebben zo vaak seks gehad en dat z'n moeder de volgende ochtend zei of het misschien wat zachter kon :'). Soms horen we haar ook de trap op komen en dan vindt hij het geil om toch nog zachtjes door te gaan :p

En een keer kwam ze logeren bij ons (we wonen samen) en ze sliep in dezelfde kamer op 't luchtbed en ik was zo ontzettend geil, we hadden toen maar seks gehad toen ze nog geen één meter verderop lag te slapen en damn, dat was echt fijne seks. Wel moest het echt superrrr zacht, maar het was wel echt lekker. :9
Ik kan geen erectie krijgen als mijn moeder een meter verderop ligt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 30 april 2015 @ 13:08:33 #83
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_152150012
hangt er enorm vanaf wie die "andere mensen" zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_152150108
Ik zou het never doen...
Veels te bang dat anderen het horen
Ben 12, heb pfeiffer, hou van voetbal en love my konijntjes!
pi_152150437
Ik zie dat best veel mensen het doen, ik vind het geen probleem zolang anderen er geen last van hebben. Als ik merk dat mensen het doen en ik heb er last van, vind ik het asociaal. Vooral als er nog kinderen zijn en die horen het.

Aan de andere kant denk ik shit happens. je bent jong en wilt genieten. Dus ik spreek mezelf zwaar tegen, maar ik wil het liever niet horen, maar als ik het hoor vind ik het alleen storend als ik wil slapen of me concentreer op me werk. Anders boeit het me niet.
Ben 12, heb pfeiffer, hou van voetbal en love my konijntjes!
pi_152167436
Rationeel zeg ik niet doen, in het moment zelf zal het me echt een reet roesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')