Omdat "democratie" sowieso een farce is.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist.
Waarom is deze man nog minister?
Zondequote:Op maandag 2 maart 2015 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat "democratie" sowieso een farce is.
En ministers hebben al helemaal geen democratisch mandaat, alleen het parlement heeft dat nog een beetje. Maar door het gebrek aan dualisme is dat ook nauwelijks aanwezig.
Ik weet nog dat ik voor het eerst mocht stemmen. Was blij verrast toen ik op de VVD website toen allemaal nuchtere standpunten zag, ook ten opzichte van wietgebruik.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De vvd gaat gewoon telkens een klein stapje verder. Geef het een paar jaar en je wordt opgesloten als je geblowd hebt.
Flessen wijn van 127 euro...quote:Op maandag 2 maart 2015 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Wat is er in dit land toch aan de hand? Ik weet niet wat die gasten in Den Haag roken of slikken, maar ik hoef het niet in ieder geval.
Je moest eens weten hoe hard die gasten schijt hebben aan feiten. In een zaak (en dan gaat het hier om kleine vergrijpen als boetes) beginnen ze al met het aandragen van meningen zonder enige onderbouwing. Ze kunnen lullen als brugman, tot je met feiten aan komt zetten en dan krijg je vaak "ja maar....ik vind blablabla". Je moet van goede huize komen om je door die stakkers niet onder de tafel te laten lullen, ze doen er echt alles aan om een (onterechte) veroordeling eruit te krijgen. Gelukkig zijn vele rechters nog best nuchter en kijken zij naar de feiten, maar daar is zo te zien ook langzamerhand een einde voor aan het komen.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Huh, post weg. Opnieuw dan maar:
[..]
Heilige neuk. Zijn dit serieus de woorden van een hoofdofficier van Justitie? Want het raakt kant noch wal...
Ten eerste is het niet aan de overheid om te voorkomen dat mensen lamlendig worden. Ten tweede ondermijnt wietgebruik de samenleving niet, en de ondermijnende functie van wietteelt verdwijnt zodra er legale alternatieven zijn. Ten derde is het niet aan de overheid om te voorkomend at mensen hun eigen gezondheid verneuken. En wetten tegen meeroken etc. zijn er al...
Die man moet zich serieus gaan schamen voor deze brol.
70% van het politiebudget gaat op aan de jacht op plantjes en lampjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:11 schreef Ringo het volgende:
Het Monster van Teeven. Dit is geen politiek, dit is terreur.
Heb je daar een linkje voor? Lijkt me wat veel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
70% van het politiebudget gaat op aan de jacht op plantjes en lampjes.
Mij ook, alhoewel als de heli erbij geteld is misschien wel niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje voor? Lijkt me wat veel?
Eens, maar dan ook echt. Weet niet wat ik meemaak de afgelopen 10 a 15 jaar, en het wordt bijna met de dag debieler.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Ringo het volgende:
Deze politici, deze huichelachtige wetsverkrachters, ze zijn een schande voor ons land. Pek en veren, diep diep diep in de put ermee.
http://sargasso.nl/over-vijftig-jaar-zijn-alle-drugs-legaal/quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje voor? Lijkt me wat veel?
Ach, laten we er 66% van maken.quote:De handhaving van drugsverboden kost ons jaarlijks miljarden. Politie en justitie besteden 50 procent van hun tijd aan drugs en voor rechercheurs is dat zelfs 75 procent.
Meer dan alleen plantjes en lampen iig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://sargasso.nl/over-vijftig-jaar-zijn-alle-drugs-legaal/
[..]
Ach, laten we er 66% van maken.
Xtc in de supermarktquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://sargasso.nl/over-vijftig-jaar-zijn-alle-drugs-legaal/
[..]
Ach, laten we er 66% van maken.
Of er is ooit één of andere hippie met zijn vriendin vandoor gegaan. De haat zit nogal diep bij hemquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat Opstelten gigantisch bad is gegaan van die ene joint die hij ooit gerookt heeft.
Vreselijk dat dit land vol zit (blijkbaar) met mensen die andere mensen niks meer gunnen.. maar dat kan niet als een verrassing komen helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |