nee ik mis de nodige essentiële ondrdelenquote:
ja en klasse A op mijn rijbewijsquote:
Denk het niet.. misschien effe een opwarmrondje op Anne d'r brommert om de olie warm te rijden, kan die plaats gaan maken voor een frisse lading.quote:
dat lijkt me allerminst verstandigquote:
toch niet zo 'n...quote:Op zondag 15 maart 2015 09:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga een trike verhuurder/bouwer blij maken, telt dat?
quote:Op zondag 15 maart 2015 07:38 schreef Paladijn het volgende:
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Het is vroeg.
zo'n wat?quote:
autocrossquote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er weleens een kenteken laten uitschrijven nav thuissloop? Wat zijn een beetje goede redenen dat ie niet bij een RDW-erkend bedrijf gesloopt kan worden?
spullen van de klant kun je ook gewoon vies inleveren natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand hier bekend in regio Woerden? zoek een wasstraat daar (in de buurt)
https://www.google.nl/map(...)48,13z/data=!3m1!4b1quote:Op zondag 15 maart 2015 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand hier bekend in regio Woerden? zoek een wasstraat daar (in de buurt)
goedemorgenquote:
Nee, geen optie, die worden afgetankt en schoon ingeleverdquote:Op maandag 16 maart 2015 05:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
spullen van de klant kun je ook gewoon vies inleveren natuurlijk![]()
Tevens:
Mogguh![]()
.
heldquote:Op maandag 16 maart 2015 07:18 schreef lipje het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)48,13z/data=!3m1!4b1
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdrevenquote:
Ben je voor de toekomst wel van het probleem af.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdreven
eerst testen op je Skodaquote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdreven
Hebben ze daar geen leenfiets/Saab?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht, maandag is meestal mijn weekend dagMaar morgen de Fabia naar de garage, dus twee keer 4 kilometer lopen
de leenfietsen waren opquote:Op maandag 16 maart 2015 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen leenfiets/Saab?
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs gaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je voor de toekomst wel van het probleem af.
Nog meer /fail dusquote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
McAfee brengt stemadvies uit, die vind dat ik niet naar die site hoef.
de jumboquote:Op maandag 16 maart 2015 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs ga
Is het vreemd dat ik werkelijk 0,0 idee heb?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |