Jullie zitten dan ook veel zuidelijker!quote:
ik stond ruim 2 uur een stuk na die brug, ging naar huis en ineens kwamen jullie er nog aanquote:
hanna zit in een t shirt buiten en ik was met korte broek in de tuin?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie zitten dan ook veel zuidelijker!
Het is hier 12 graden
Ja de groep is nogal verspreidquote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik stond ruim 2 uur een stuk na die brug, ging naar huis en ineens kwamen jullie er nog aan![]()
ff naar de doka om de fotos te ontwikkelen.
Tenzij we hem nu vol posten?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet mijn belofte nu al breken, ben een week in het buitenland met weinig internet en geen laptop dus nieuwe op maken wordt em niet dadelijk
Boehoequote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
gaat in een razend tempo, dat volposten...
deze post is zinloosquote:
Niet.quote:
Wij gaan trouwens ook naar Spanje, midden septemberquote:Op zondag 8 maart 2015 17:09 schreef Paladijn het volgende:
Maar in het kader van OT:
Verder voelt Richard Hammond de nieuwste Mazda MX-5 aan de tand in het altijd zonnige Spanje. - vanavond om 21:00
Pfff, dat is wel erg lang geleden... ivm. gedoe rond je huis destijds?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij gaan trouwens ook naar Spanje, midden september.
Eindelijk geboekt. Na 5 jaar niet op vakantie geweest. Super veel zin in!
Eerst baan kwijt geraakt, toen het huis in Weeze inderdaad, daarna veel verhuisd (kost ook altijd geld), daarna weer mijn baan kwijt geraakt en toen ons huidige huis gekocht.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel erg lang geleden... ivm. gedoe rond je huis destijds?
Genoeg te doen in Spanje rond die tijd en met fatsoenlijke temperaturen. Wij gaan waarschijnlijk ergens voor de zomer een weekje Portugal doen
Ik ga deze zomer ook weer op vakantie. Waarnaar toe, dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Eindje rijden met de Benz; nooit ergquote:Op zondag 8 maart 2015 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
serieus, ik ben enkele keren in spanje geweest. Maar ik zou nooit meer met de auto gaan laatste keer daar een countryman gehuurd voor 8 dagen voor 200 euro oidquote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eindje rijden met de Benz; nooit erg
Waarom zou je nooit meer met de auto gaan dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:01 schreef densmee het volgende:
[..]
serieus, ik ben enkele keren in spanje geweest. Maar ik zou nooit meer met de auto gaan laatste keer daar een countryman gehuurd voor 8 dagen voor 200 euro oid
14 uur stampen of 2 uurtjes vliegen voor 100 euro ppquote:Op zondag 8 maart 2015 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom zou je nooit meer met de auto gaan dan?
Wij gaan rustig aan in 3 dagen (2 overnachtingen tussendoor) die kant op rijden langs een leuke route, veel stoppen, fotootje maken, happie eten, hotelletjes pakken. De reis heen en terug zijn deel van de vakantie, anders hadden we wel 10 dagen all-in ergens met onze voetjes in de zee of een zwembad gaan hangen.. We houden allebei van rijden en wat zien onderweg.. vliegen is too easy..quote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef densmee het volgende:
[..]
14 uur stampen of 2 uurtjes vliegen voor 100 euro pp
dan is het iets anders, laatste keer dat ik in spanje was, had ik ook maar 6 vakantiedagen en 2 weekend dagen dus daarom vliegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan rustig aan in 3 dagen (2 overnachtingen tussendoor) die kant op rijden langs een leuke route, veel stoppen, fotootje maken, happie eten, hotelletjes pakken. De reis heen en terug zijn deel van de vakantie, anders hadden we wel 10 dagen all-in ergens met onze voetjes in de zee of een zwembad gaan hangen.. We houden allebei van rijden en wat zien onderweg.. vliegen is too easy..
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef densmee het volgende:
En ik heb een schurft hekel aan Frankrijk en zeker aan Fransen
Heb weinig met ze te maken hoop ik.. wellicht in het hotel, maar da's maar één nachtje dan, en ik hoef alleen maar eten douchen en slapen, dus lekker boeiend.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:34 schreef densmee het volgende:
En ik heb een schurft hekel aan Frankrijk en zeker aan Fransen
en de tank weer volgooienquote:Op maandag 9 maart 2015 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb weinig met ze te maken hoop ik.. wellicht in het hotel, maar da's maar één nachtje dan, en ik hoef alleen maar eten douchen en slapen, dus lekker boeiend.
Wa zeedegij?quote:
Bij de Jumbo CP zegels gespaard toevalligquote:Op zondag 8 maart 2015 19:30 schreef lipje het volgende:
Ik wil binnenkort met de kinderen een lang weekend weg
Valt meequote:
quote:
De ken toch nooitquote:Op maandag 9 maart 2015 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi stukje vaderland, wat ik je brom!
nee ik kom niet bij de jumboquote:Op maandag 9 maart 2015 10:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij de Jumbo CP zegels gespaard toevallig?
nee, heit is vader, heite is een uitspraak van verbazing en instemmingquote:Op maandag 9 maart 2015 19:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
De ken toch nooit
Moai = Mooi
stikje = stukje
heitelân = vaderland
heite = wat ik je brom vader;)
Tot hij de rekening krijgtquote:
ah als het daar nu een beetje lente weer is zit je goedquote:
10 graden, nog niet erg lekker vind ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
ah als het daar nu een beetje lente weer is zit je goed![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Net de ontwerpen voor de bestickering van de Fabia binnen gekregen, wordt mooi
Matoranje met een mooie Griffioen op de C-stijl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Matoranje met een mooie Griffioen op de C-stijl?
wordt je boekencollectie toch nog geld waardquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:19 schreef Paladijn het volgende:
.
Discworldschrijver Terry Pratchett overleden
Komt van twitter account Jermerydarksonquote:
Dat wel iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:48 schreef Anne het volgende:
Maakt me niet uit waar ie vandaan komt, ik vind hem grappig.
Hier wel, gewoon op TV.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:44 schreef lipje het volgende:
De herhalingen op Veronica zend men vandaag ook niet uit?
Gelukkig niet
lekker sproeipoepenquote:
nee ik mis de nodige essentiële ondrdelenquote:
ja en klasse A op mijn rijbewijsquote:
Denk het niet.. misschien effe een opwarmrondje op Anne d'r brommert om de olie warm te rijden, kan die plaats gaan maken voor een frisse lading.quote:
dat lijkt me allerminst verstandigquote:
toch niet zo 'n...quote:Op zondag 15 maart 2015 09:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga een trike verhuurder/bouwer blij maken, telt dat?
quote:Op zondag 15 maart 2015 07:38 schreef Paladijn het volgende:
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Het is vroeg.
zo'n wat?quote:
autocrossquote:Op zondag 15 maart 2015 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er weleens een kenteken laten uitschrijven nav thuissloop? Wat zijn een beetje goede redenen dat ie niet bij een RDW-erkend bedrijf gesloopt kan worden?
spullen van de klant kun je ook gewoon vies inleveren natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand hier bekend in regio Woerden? zoek een wasstraat daar (in de buurt)
https://www.google.nl/map(...)48,13z/data=!3m1!4b1quote:Op zondag 15 maart 2015 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand hier bekend in regio Woerden? zoek een wasstraat daar (in de buurt)
goedemorgenquote:
Nee, geen optie, die worden afgetankt en schoon ingeleverdquote:Op maandag 16 maart 2015 05:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
spullen van de klant kun je ook gewoon vies inleveren natuurlijk![]()
Tevens:
Mogguh![]()
.
heldquote:Op maandag 16 maart 2015 07:18 schreef lipje het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)48,13z/data=!3m1!4b1
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdrevenquote:
Ben je voor de toekomst wel van het probleem af.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdreven
eerst testen op je Skodaquote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdreven
Hebben ze daar geen leenfiets/Saab?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht, maandag is meestal mijn weekend dagMaar morgen de Fabia naar de garage, dus twee keer 4 kilometer lopen
de leenfietsen waren opquote:Op maandag 16 maart 2015 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen leenfiets/Saab?
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs gaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je voor de toekomst wel van het probleem af.
Nog meer /fail dusquote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
McAfee brengt stemadvies uit, die vind dat ik niet naar die site hoef.
de jumboquote:Op maandag 16 maart 2015 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs ga
Is het vreemd dat ik werkelijk 0,0 idee heb?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |