ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdrevenquote:
Ben je voor de toekomst wel van het probleem af.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdreven
eerst testen op je Skodaquote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kwam alleen uit bij een bedrijf in Woerden dat complete wasstraten levert, vond ik een tikje overdreven
Hebben ze daar geen leenfiets/Saab?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht, maandag is meestal mijn weekend dagMaar morgen de Fabia naar de garage, dus twee keer 4 kilometer lopen
de leenfietsen waren opquote:Op maandag 16 maart 2015 17:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen leenfiets/Saab?
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs gaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je voor de toekomst wel van het probleem af.
Nog meer /fail dusquote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
McAfee brengt stemadvies uit, die vind dat ik niet naar die site hoef.
de jumboquote:Op maandag 16 maart 2015 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs ga
Is het vreemd dat ik werkelijk 0,0 idee heb?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het goed is heb jij nu door bij wie in Woerden ik langs ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |