Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Toch even doorgeklikt , het leek mij wel bij Krabby passenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 02-03-2015 om 10:06:20Rutten verlengt zijn contract met één seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Tja. Waar kennen we dat van.quote:''We waren en zijn tevreden over Fred. De club wilde met hem verder, maar we hebben uiteraard te respecteren dat hij dat niet wil'', vertelt de technisch directeur op de clubwebsite. ''Het is in elk geval goed dat er duidelijkheid is over de toekomst. Wij hebben nu ruim de tijd om na te denken over zijn opvolging.''
Laten we eerlijk zijn, Feyenoord heeft ook niks in Europa te zoeken. En als ze eenmaal Europees spelen kunnen de supporters zich weer niet gedragen.quote:
Ik denk dat het meer te maken heeft met de visie van de directie. Koeman had daar ook kritiek op. Iets met topsportklimaat etc.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe denken wij hier over het verschil in inzicht over het te volgen beleid in de toekomst tussen Feyenoord en Rutten?
Zou dat puur financiële redenen hebben (gebrek aan financiële mogelijkheden) of ook andere redenen als gebrek aan ambitie of gewoon een verschillende voetbalvisie? Of misschien wel een gebrek aan vertrouwen (van Rutten in Feyenoord in dit geval).
Ik denk dat Rutten vooral niet kan omgaan met een gelimiteerd transferbudget.
Dat laatste. Is geloof ook niet de eerste keer dat dat soort irritaties bij Rutten naar boven spelen (met andere clubs dan).quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe denken wij hier over het verschil in inzicht over het te volgen beleid in de toekomst tussen Feyenoord en Rutten?
Zou dat puur financiële redenen hebben (gebrek aan financiële mogelijkheden) of ook andere redenen als gebrek aan ambitie of gewoon een verschillende voetbalvisie? Of misschien wel een gebrek aan vertrouwen (van Rutten in Feyenoord in dit geval).
Ik denk vooral dat Rutten niet kon omgaan met een aanbieding vanuit Enschede.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan hij mooi eens op spraakles.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Rutten niet kon omgaan met een aanbieding vanuit Enschede.
Denk een combinatie van factoren. Feyenoord wil of kan niet investeren in nieuwe spelers en het.klikt niet echt tussen hem en Gio + Van Gastel..en hij zal wel een aanbieding hebben uit Duitslandquote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar praten ze allemaal zo raar joh.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kan hij mooi eens op spraakles.
En Colaaaa, nee het gaat meer om zijn Squote:Op maandag 2 maart 2015 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar praten ze allemaal zo raar joh.
Spelers kooooooooopen.
Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).quote:Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kan hij mooi eens op spraakles.
Past sowieso totaal niet bij Feyenoord al heeft hij het 1 seizoenshelft geweldig gedaan.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En Colaaaa, nee het gaat meer om zijn S
Laten we het hopen, duurbetaalde water naar de zee drager.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet hebben kunnen doorpakken op het goede spel van oktober/november. Zou me overigens niet verbazen als hij El Ahmadi meeneemt. (En ook probeert Chery naar Enschede te krijgen).
Ik heb het ook nooit wat gevonden, het is te hopen dat de spelers blijven vechten voor Europees..quote:Op maandag 2 maart 2015 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Past sowieso totaal niet bij Feyenoord al heeft hij het 1 seizoenshelft geweldig gedaan.
Ben wel bang dat alles nu als een kaartenhuis in elkaar tieft en we Europees mislopen
Eerste seizoenshelft gewoon erg goed hoor. De laatste paar wedstrijden deelt hij in de malaise. Net zoals Clasie bijvoorbeeld, die was gister echt bizar slecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het hopen, duurbetaalde water naar de zee drager.
Vind hem ook goed hoor maar 2 duurbetaalde controleurs is wel wat veel van het goede als je op andere posities zo tekort komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft gewoon erg goed hoor. De laatste paar wedstrijden deelt hij in de malaise. Net zoals Clasie bijvoorbeeld, die was gister echt bizar slecht.
Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind hem ook goed hoor maar 2 duurbetaalde controleurs is wel wat veel van het goede als je op andere posities zo tekort komt.
Speelde in Rome erg goed. Daar gaan we nog wel wat aan verdienen. Ik maak me meer zorgen om Boëtius.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Clasie had je vorig seizoen moeten verkopen aan Porto, dat geld krijg je nooit weer voor zo'n overschatte speler.
Ik vermoed dat de financiële mogelijkheden nog slechter zijn als wij verwachten.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |