ik nietquote:Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik mis dat soort gare programma's 's avonds laat.
ik kijk altijd naar CCquote:Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel joh dat was lachenNu is er 's nachts geen moer.
ik kan nog altijd genieten van Married with Childrenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms gisteren was er dacht ik ToshO dat vind ik niks aan.
Dat is de Bob Saggat van deze tijdquote:Op zondag 1 maart 2015 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms gisteren was er dacht ik ToshO dat vind ik niks aan.
Dat is wel leuk ja en als er South Park is kijk ik ook gewoon weer al heb ik ze al 100x gezien.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kan nog altijd genieten van Married with Children
Ja mijn zoon......dat krijg je met zo'n kruis.quote:
Die zuigt hem helemaal leeg inderdaad dus zodoende.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat Ellemieke Vermolen met de docu over de kok te maken heeft. Is zij met hem getrouwd of zo?
Ah ik ben niet zo op de hoogte van showbizznieuwtjes/stellen.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zuigt hem helemaal leeg inderdaad dus zodoende.
Hou een ander voor de gek.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik ben niet zo op de hoogte van showbizznieuwtjes/stellen.
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zuigt hem helemaal leeg inderdaad dus zodoende.
Als ze het goed doet niet.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu wordt hij niet meer gecontroleerd he.
Hij heeft niks anders waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt, deze jongen is passe. Laat het gaan.
Spike zit daar niet meer in. Toch?quote:
Kijk eens goed.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spike zit daar niet meer in. Toch?
Jawelquote:Op maandag 2 maart 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat hij daar als een individu zat.quote:
Jawel. Maar heeft ook een eigen bandje.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook allemaal verstandelijk beperkten.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jawel. Maar heeft ook een eigen bandje.
Was duidelijk niet de eerste keer dat hij die maaktequote:
Bij de dopingartsquote:
Zoveel geluk zullen we wel niet hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
Misschien overlijdt Spike nog wel deze uitzending.
Echt?quote:
Neequote:
Onder of boven?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Zij ziet er nog goed uit. Al heeft ze wel wat met haar lippen gedaan?
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:21 schreef Evertjan het volgende:
kan nooit zo lekker was als een patat mayo en een berehap sate van Harry's Hapkar om de hoek
Alle chef koks zijn rare snuiters.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef OProg het volgende:
Passie is knap. Maar is natuurlijk ook gewoon een beetje een rare snuiter.
een beetje? lijkt wel een autistquote:Op maandag 2 maart 2015 19:28 schreef OProg het volgende:
Passie is knap. Maar is natuurlijk ook gewoon een beetje een rare snuiter.
Lag aan het lichtquote:Op maandag 2 maart 2015 19:30 schreef Kroelo het volgende:
iemand met zo'n gebotoxed hoofd kan ik moeilijk serieus nemen
quote:
Mwah, hij is best okquote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Graham Norton moeten ze van een grote hoogte in een leeg bad flikkeren.
Nou, nou, nou. Dat vind ik nogal wat.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een rare post zeg. Ik overweeg een TR.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
madquote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou nou.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Over TR's gesproken..quote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een rare post zeg. Ik overweeg een TR.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over TR's gesproken..
Ik heb van GGMM gehoord dat jij tijdens verlieswedstrijden van PSV vroeger alle reacties TR'de waarin om PSV gelachen werd.
Ja haar stem, de rest is gewoon dertien in een dozijnquote:
En zo te zien ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef Pandaplint het volgende:
Zo te horen heeft mevrouw zojuist een geitje opgegeten.
Rare stem juist. Net alsof ze vals zong.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja haar stem, de rest is gewoon dertien in een dozijn
Ja, ik kan me voorstellen dat het je niet bevalt. Ik vind het wat hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Rare stem juist. Net alsof ze vals zong.
Vorig jaar?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger dacht ik dat Nielson een neger was.
#vroeger
"Who loves magic???"quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof hij zometeen een goochelact gaat opvoeren
Die ene wassen hun haren niet en de andere hun kleren niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is het verschil tussen Alternative en Rock?
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Dit liedje van Nielson vind ik eigenlijk best leuk.
Weinig. Alternative wordt vaak een beetje gezien als het huis van de independents, maar indie rock is gewoon een verzamelnaam voor britpop over het algemeen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is het verschil tussen Alternative en Rock?
Die vind ik dan nog wel leuk, ondanks Spike.quote:
Volgens mij is bijna alles pop, is toch een afkorting van 'populaire muziek'?quote:
Vind ook weinig mis met Di-rect van tegenwoordig.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel leuk, ondanks Spike.
Oh, oftewel 10 genres.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna alles pop, is toch een afkorting van 'populaire muziek'?
Pop is in principe een verzamelnaam voor alle muziek die geen klassiek of jazz is en uit west-europa of amerika komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna alles pop, is toch een afkorting van 'populaire muziek'?
In principe is metal en hardcore zelfs 'pop'. Maar met pop wordt meestal skyradiomeuk aangevuld met R&B, lichte dance met zang en pianorock bedoeld.quote:
Het is net een kinderfeestje. Iedereen wint.quote:
En katholiek.quote:
Elkaar lekker onderhouden.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leuke is dat rappers altijd andere rappers aanprijzen. Alsof die geen andere muziek luisteren.
Echte gangsters.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leuke is dat Hagenezen altijd andere Hagenezen aanprijzen. Alsof die geen andere muziek luisteren.
Alleen de jongens van Opgezwolle zijn niet zo closeminded.quote:
Goeie.quote:
Op plaat wel leuk ja, live compleet op afgeknapt.quote:
Ik vond ze live wel goedquote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op plaat wel leuk ja, live compleet op afgeknapt.
Het kwam er allemaal traag uit voor mijn gevoel, hij kwam een beetje als een knurftje over, na een kwartier weggelopen omdat het me gewoon echt ergerde. Dat was voor het eerst dat ik bij een band was weggelopen die ik zelf bij anderen had aangeprezen.quote:
Dance Hall?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Oh dit vind ik wel leuk.
Hoe heet dit genre ook alweer Mexicano? Kan niet op de naam komenGeen reggae maar....
reggeaton ofzoiets?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Oh dit vind ik wel leuk.
Hoe heet dit genre ook alweer Mexicano? Kan niet op de naam komenGeen reggae maar....
Dancehall of Dub.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Oh dit vind ik wel leuk.
Reggaeton?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
Oh dit vind ik wel leuk.
Nee joh dat is na mijn tijdquote:Op maandag 2 maart 2015 19:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar ging jij vroeger op los in de clubs en dancings?
De dancehall is vijf jaar te laat voor jou denk ik. Dat was 1985 ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dat is na mijn tijdIn mijn tijd was het disco/soul/funk.
Ga ik even doen, ik hoor het eigenlijk zelden terwijl ik het wel erg leuk vind.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik even doen, ik hoor het eigenlijk zelden terwijl ik het wel erg leuk vind.
Heb al wat gevonden
De rest gaat over boeken aids.quote:Moord op Boris Nemtsov: Jelle Brandt Corstius
Afgelopen vrijdag werd de Russische politicus en Poetin-criticus Boris Nemtsov in Moskou vermoord. Nemtsov, die in de jaren negentig vicepremier was van Rusland, deed onderzoek naar corruptie in Rusland, zoals de Olympische Spelen in Sotsji. In de moordzaak zijn nog geen verdachten opgepakt. Heeft het Kremlin met de moord te maken? Was het iemand uit zijn eigen kring? Nemtsov was niet de eerste criticus die om het leven werd gebracht; de afgelopen jaren zijn er meer tegenstanders van Poetin vermoord. Jelle Brandt Corstius was onlangs nog in Rusland. Is Rusland erg veranderd de afgelopen jaren? Is de steun voor Poetin groter geworden?
Da's een beste befbezem!quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:41 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen sherry op de foto.
Dit.quote:
Hij is goedquote:
Yep. Klopt helemaal natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |