abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150207733
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar dat hoeft niet zo bij Rimke gegaan te zijn.

[..]

Ook een veehouderij heeft last van pieken, vooral in de zomer, gras maaien, ploegen, mest injecteren, etc.
De meeste veehouders ploegen niet, grasland hoeft niet ieder jaar 'om.' Maaien is niet echt een piek, dat hoort in de zomer bij de dagelijkse werkzaamheden. Mest injecteren,maaien, enz. doet een boer in zijn uppie op de trekker. Geen ploeg mensen dan op het land. Hooguit bij het inkuilen, maar dat doet in veel gevallen een loonbedrijf.
pi_150207872
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
Wat heb ik mij weer geërgerd aan die Theo. Wat een enorm slappe zak :')
Kan me niet voorstellen dat een vrouw daar op zit te wachten
Helemaal mee eens! Kan me ook goed voorstellen dat Nancy zo twijfelt (of eigenlijk niet, ik was allang weggeweest). Ze wil het vast een kans geven en hij is ook aardig en lief, daar kan je niks van zeggen. Maar je wordt knettergek van zo iemand waar niks in zit.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:02:59 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150207909
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar die kan ze wel beginnen
Ja, zo lust ik er nog wel een paar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150207912
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:54 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

De meeste veehouders ploegen niet, grasland hoeft niet ieder jaar 'om.' Maaien is niet echt een piek, dat hoort in de zomer bij de dagelijkse werkzaamheden. Mest injecteren,maaien, enz. doet een boer in zijn uppie op de trekker. Geen ploeg mensen dan op het land. Hooguit bij het inkuilen, maar dat doet in veel gevallen een loonbedrijf.
En dat is en blijft per veehouderij verschillend. Niet iedere veehouder laat alles uitbesteden, daarnaast heb ik niet over het ploegen van het grasland, maar het ploegen van een maisveld. Ploegen is zeker wel een piek, je mais moet voor een bepaalde periode gezaaid worden, voor die tijd moet je akker geïnjecteerd en geploegd zijn, en vaak is dat lastig als je grond nat is geweest, en dat kan dan ook weer eens in combinatie met het maaien zijn...

Ik denk dat de pieken van een tulpenkweker niet perse hoger zijn, het ligt er maar net aan hoe goed je processen hierop ingeregeld zijn.
BlaBlaBla
pi_150208070
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:03 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

En dat is en blijft per veehouderij verschillend. Niet iedere veehouder laat alles uitbesteden, daarnaast heb ik niet over het ploegen van het grasland, maar het ploegen van een maisveld. Ploegen is zeker wel een piek, je mais moet voor een bepaalde periode gezaaid worden, voor die tijd moet je akker geïnjecteerd en geploegd zijn, en vaak is dat lastig als je grond nat is geweest, en dat kan dan ook weer eens in combinatie met het maaien zijn...

Ik denk dat de pieken van een tulpenkweker niet perse hoger zijn, het ligt er maar net aan hoe goed je processen hierop ingeregeld zijn.
Je hebt duidelijk weinig kennis van zaken... ik wel... >:)
Mijn echtgenoot heeft onlangs nog geploegd, tjongjonge wat een piek.. kan hij toch echt in zijn eentje op de trekker af. Ja, natuurlijk moet het droog genoeg zijn en mag je lang niet altijd je mest injecteren.
Waar het mij om gaat is dat tulpenboeren bij een aantal werkzaamheden een aardig ploegje mensen aan het werk hebben. De boer kan dan zijn aandacht bij het werk en het personeel houden als zijn partner voor het natje en het droogje zorgt.
En nee, ik ben geen 'tulpenboerin' en evenmin veehouderij-vrouw.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:16:29 #56
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_150208230
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 00:51 schreef Haunter het volgende:

Bertie. Mijn god. Wat een suffe bedoeling. Volgens mij moet die gewoon lekker met d'r hondje alleen blijven en elke avond met een ander soort afhaalvoer op d'r schoot op de bank hangen. Esther vind ik eng en doet zo geforceerd haar best. Waar iedereen daar volledig doorheen prikt, heeft Bertie een plank voor d'r kop en trapt ze er helemaal in. Katherine kan volgens mij veel interessantere vrouwen krijgen dan Bertie. Ik hoop stiekem voor Bertie dat haar keuze op Katherine valt. Dan komt het misschien wel goed met haar. Of niet. :O
Ik ben heel erg pessimistisch over de kansen van Bertie met een van deze dames. Esther komt inderdaad erg geforceerd over en ze wil te graag. Die gaat zichzelf nog wel even tegenkomen. Katherine lijkt me een aardige dame, maar hoeveel geduld heeft ze met Bertie?
pi_150208304
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik ben heel erg pessimistisch over de kansen van Bertie met een van deze dames. Esther komt inderdaad erg geforceerd over en ze wil te graag. Die gaat zichzelf nog wel even tegenkomen. Katherine lijkt me een aardige dame, maar hoeveel geduld heeft ze met Bertie?
Ik krijg een beetje de indruk dat Bertie zich ergert aan Katherine. Voor mijn gevoel ligt Esther voor.
Maar denk dat ze aan het eind met lege handen staat.
pi_150208425
Esther kreeg toch een kus in de tracktor?
  maandag 2 maart 2015 @ 11:25:18 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_150208449
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Katherine lijkt me een aardige dame, maar hoeveel geduld heeft ze met Bertie?
Ik denk dat Katherine wel beter kan krijgen dan Bertie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_150208523
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:24 schreef Loekie1 het volgende:
Esther kreeg toch een kus in de tracktor?
Nee dat leek zo volgens mij, Bertie keek toen over haar schouder of het ploegen goed ging.
pi_150208567
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:25 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik denk dat Katherine wel beter kan krijgen dan Bertie
Ik vind Katherine ook te gezellig voor Bertie.
En dat beseft ze pas als ze het erf afrijdt :7
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_150208647
Effe de topics teruggelezen, paar typische fok! reacties vielen mijn op waar ik het mee oneens ben.

-Nancy die behoorlijk afgekraakt wordt, terwijl ze volgens mij best een lieve vrouw is. Ze wil gewoon Theo niet kwetsen en kan moeilijk nee zeggen. Bovendien voelt ze zich een beetje schuldig en is ze bang dat zij het allemaal verpest heeft als Theo alleen achter blijft.

-Rianne, die er niet knap uit zou zien. Ik vind haar er prima uit zien, mooie ogen, leuke glimlach, mooi lichaam, niks mis mee.

-Rimke die niet zoende voor de camera, alsof je daar zin in hebt terwijl er 4 miljoen mensen kijken. Logisch dat ze even wacht tot de camera weg is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_150208879
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:

-Nancy die behoorlijk afgekraakt wordt, terwijl ze volgens mij best een lieve vrouw is. Ze wil gewoon Theo niet kwetsen en kan moeilijk nee zeggen. Bovendien voelt ze zich een beetje schuldig en is ze bang dat zij het allemaal verpest heeft als Theo alleen achter blijft.

En dan heb je Yvon in je nek. Die zegt dat het geen huwelijk is en dat het allemaal geen kwaad kan.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_150208897

[ Bericht 100% gewijzigd door Donnie-Brasco op 02-03-2015 11:43:41 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:50:24 #65
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_150209094
quote:
Effe de topics teruggelezen, paar typische fok! reacties vielen mijn op waar ik het mee oneens ben.

-Rianne, die er niet knap uit zou zien. Ik vind haar er prima uit zien, mooie ogen, leuke glimlach, mooi lichaam, niks mis mee.

Bedankt voor de uitleg in het eerste geval. Ik begrijp normaal gesproken niet veel van vrouwen, laat staan in het geval van Nancy. Over Rianne zijn de meningen niet zo verdeeld. De meerderheid vind haar niet knap en een aantal mensen wel. Smaken verschillen dus. ;)
  maandag 2 maart 2015 @ 11:58:49 #66
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_150209351
quote:
Brrr, wat een kille (woontijdschriften)bedoening..
Stop the world, I want to get out.
pi_150210528
Het is duidelijk dat Geert voor die Brabantse Hetty kiest. Ze proberen ons zo op het verkeerde been te zetten. Met Jan en popie jopie Tom en hoorde je vooral de dames die het niet werden.

Was wel blij dat Jan niet voor die ene ging.Marieke Moet zeggen dat ik er ingetrapt was ja. Vond dat Marieke zo agressief deed en ja hoor ze had spijt niet nog agressiever te zijn geweest. :') . Ze leek Esther wel. :X

Esther. Ik erger me rot aan die chick maar erger me aan al die 3 dames.
Esther omdat ze een obsessie heeft en waarom lijkt ze bijna dood te gaan? Half lijk.

Katherine: Ga weg. Je bent veel te leuk voor boring Gertie.

Gertie die de gore moed heeft om zich te ergeren aan Katherine.. Ze zou op haar knieën moeten zo dankbaar zou ze moeten zijn dat zo een leuke vrouw interesse in haar saaie rot kop had..

En waarom heeft dat mens nooit eten in huis?

Ik vind Theo leuk maar dat ja, ja ja de hele tijd maar ik vind dat Yvon het voor hem verpest heeft. Hij moest van haar meer gaan vragen en dat ging hem niet goed af waardoor de mooie Nancy op hem afknapte. Bedankt Yvon. :{w
pi_150210707
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef itsme het volgende:

Ik vind Theo leuk maar dat ja, ja ja de hele tijd maar ik vind dat Yvon het voor hem verpest heeft. Hij moest van haar meer gaan vragen en dat ging hem niet goed af waardoor de mooie Nancy op hem afknapte. Bedankt Yvon. :{w
Je kunt moeilijk een vrouw versieren als je alleen maar ja ja ja kunt zeggen, het is naar mijn idee gewoon Theo's eigen fout.

Maar met Theo kan het nog wel goed komen als hij gewoon verder gaat met daten, het is een mooi leer momentje voor hem.
٩๏̯͡๏)۶
pi_150210827
quote:
11s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk een vrouw versieren als je alleen maar ja ja ja kunt zeggen, het is naar mijn idee gewoon Theo's eigen fout.

Maar met Theo kan het nog wel goed komen als hij gewoon verder gaat met daten, het is een mooi leer momentje voor hem.
Ja helaas zijn vrouwen raar en willen ze toch wel een man die weet wat hij kan en die een beetje dominant is. Dat is Theo als hij werkt daar op het land maar niet in enig ander aspect. Ik hoop dat je gelijk hebt want ik mag die man wel. Maar sommige mensen hebben niet veel pit van nature. Hij is een beetje goeige vent. He hoe schrijf je goei-jige? :')
  maandag 2 maart 2015 @ 12:51:21 #70
72388 JACM
Gierend Leer
pi_150211093
Marieke op Radio2 :)
¯_(ツ)_/¯
  maandag 2 maart 2015 @ 12:58:21 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_150211342
quote:
Precies...en tel daar dan ook nog eens de druk vanuit Yvon bij op 'omdat het gewoon maar een weekendje weg is' en het feit dat ze Theo waarschijnlijk prima mag, omdat het een goedzak is, en 'm dus inderdaad niet wil kwetsen...tja, ik snap haar wel...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_150211486
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef itsme het volgende:
Het is duidelijk dat Geert voor die Brabantse Hetty kiest. Ze proberen ons zo op het verkeerde been te zetten. Met Jan en popie jopie Tom en hoorde je vooral de dames die het niet werden.

Was wel blij dat Jan niet voor die ene ging.Marieke Moet zeggen dat ik er ingetrapt was ja. Vond dat Marieke zo agressief deed en ja hoor ze had spijt niet nog agressiever te zijn geweest. :') . Ze leek Esther wel. :X

Esther. Ik erger me rot aan die chick maar erger me aan al die 3 dames.
Esther omdat ze een obsessie heeft en waarom lijkt ze bijna dood te gaan? Half lijk.

Katherine: Ga weg. Je bent veel te leuk voor boring Gertie.

Gertie die de gore moed heeft om zich te ergeren aan Katherine.. Ze zou op haar knieën moeten zo dankbaar zou ze moeten zijn dat zo een leuke vrouw interesse in haar saaie rot kop had..

En waarom heeft dat mens nooit eten in huis?

Maak van Gertie maar Bertie *O*
Ik snap bij veel boeren niet dat ze niet beter voorbereid zijn, ze geven zich op en weten dat ze dan een aantal dagen gasten krijgen.
Bertie heeft geen eten en totaal geen idee wat ze met haar gasten aan moet.
In het vorig seizoen dat die Canadees geen ontbijt in huis, hij wist toch dat die meiden kwamen?
Tenenkrommende tv bij Theo..
Ze zijn bijna allemaal niet voorbereid om gesprekken te gaan voeren, gastheer/vrouw te zijn. Kan het BZV-team de boeren niet wat beter coachen daarin?
pi_150211549
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Snoopyfrl het volgende:

Ze zijn bijna allemaal niet voorbereid om gesprekken te gaan voeren, gastheer/vrouw te zijn. Kan het BZV-team de boeren niet wat beter coachen daarin?
Die ongemakkelijke situaties zijn juist een van de redenen dat het programma zo populair is.
pi_150211682
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef Tempora het volgende:

[..]

Die ongemakkelijke situaties zijn juist een van de redenen dat het programma zo populair is.
Ongemakkelijke situaties blijven wel doordat de boeren sociaal onhandig zijn.
Maar zoals bij Bertie is toch echt niet leuk meer om naar te kijken.
Bertie vind ik trouwens toch heel anders over komen dan in haar voorstel-video.
Dat is nou echt wat je noemt een 'lompe boer' :'(
pi_150211703

[ Bericht 100% gewijzigd door Snoopyfrl op 02-03-2015 13:10:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')