Past dat wel ja?quote:
Ok Samira.quote:
De dag is nog niet om.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wil mezelf graag een compliment geven dat ik me nog steeds niet voor de trein heb gegooid.
.
quote:Op zondag 1 maart 2015 schreef LTVDK
het volgende:
1,5 jaarMaar dat komt door andere dingen dan inparkeren
Complimenten dat je het toch probeertquote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
mobiel uit een gesloten topic quoten is kut
#frustraties
Wat een vooruitstrevende vraag.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
Gaan we dit het hele topic doen, complimenten?
Sorryquote:
Onder of boven?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je er een doekje onder leggen.
Jij hebt boven al een doekje.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan boven er ook een doekje onder leggen hoor.
Al staat die van vandaag je best goedquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al staat die van vandaag je best goed.
#complimentendag
Ik vind jou ook niet de allervervelendste modquote:Op zondag 1 maart 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
LTKKL is nog erger dan Elflettering qua gare posts.
Dat is wel een complimentje waard.
Verontrustend, dit bericht. Een post van Specularium met eenquote:Op zondag 1 maart 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wil mezelf graag een compliment geven dat ik me nog steeds niet voor de trein heb gegooid.
.
Ik lees dit ook gewoon hequote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet de allervervelendste mod.
Tyfusweer, kan niet eens fatsoenlijk even buiten een sigaretje rokenquote:
Buiten rokenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tyfusweer, kan niet eens fatsoenlijk even buiten een sigaretje roken
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van wie moet jij buiten staan dan?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardig van je Timmmmmmmmmmmmm.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind nepturks snor mooi gekamd vandaag #complimentendag
Van mezelfquote:Op zondag 1 maart 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van wie moet jij buiten staan dan?
Van roken ga je dood, dus ik zou er gewoon binnen eentje opsteken als je niet naar buiten kanquote:Op zondag 1 maart 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel naar buiten, alleen word ik dan nat.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van roken ga je dood, dus ik zou er gewoon binnen eentje opsteken als je niet naar buiten kan
boven of onder?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga wel naar buiten, alleen word ik dan nat.
Voornamelijk boven, ik vind het nogal oncomfortabel om op mijn kop te gaan staan om te roken.quote:
In de keuken rook ik juist zelden en in de slaapkamer niet, verder overal. Nou ja ook niet op de wc of in de badkamer dat slaat nergens op.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij mij wordt er alleen in de keuken gerookt.
Ja of buiten dus.
Als timmmmm zou roken zou die het wel in de badkamer doen terwijl hij in bad zitquote:Op zondag 1 maart 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In de keuken rook ik juist zelden en in de slaapkamer niet, verder overal. Nou ja ook niet op de wc of in de badkamer dat slaat nergens op.
Ik heb geen bad maar als ik er eentje had zou ik dat misschien ook wel doen ja. Al vind ik in bad zitten eigenlijk verder geen reet aan.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als timmmmm zou roken zou die het wel in de badkamer doen terwijl hij in bad zit.
Uiteraard. Alles is te combineren met badderenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als timmmmm zou roken zou die het wel in de badkamer doen terwijl hij in bad zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |