quote:
Oh daarom is ze zo een gezellig mens ookquote:
met haar dieren, iedereen weet dat je veel liefde van dieren krijgt. maar die liefde is wel op een ander level dan van kinderenquote:
Volgens mij wel. Zoals ze het voorstelde.. 'of mens erger je niet..'quote:Op zondag 1 maart 2015 20:42 schreef JACM het volgende:
Mens erger je niet bij Theois dat een hint van haar?
Je weet dat die vrouw niet bij je wil zijn, dan hangt er in de avond nog cameralui om je heen, ik heb weer medelijdenquote:
Kledingstuk uit telkens als er een pion geslagen is?quote:
Van haar ex, vrouw, en die heeft ze gekregen toen ze met een man wasquote:Op zondag 1 maart 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
Waar komen Berties kinderen toch vandaan!! Van een man of vrouw?
Haar ex was niet altijd pot geweest en had gewoon kinderen uit een ander huwelijk. Bertie heeft die geadopteerd.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
Haar ex Anouschka had uit een eerdere relatie met een man twee kinderen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik moest keihard lachenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
ik had wel verwacht dat Koeman en Nancy een lekker potje OnlineSoccerManager aan t doen zouden zijn.
Yes, me too! In de minderheid welquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
ik had wel verwacht dat Koeman en Nancy een lekker potje OnlineSoccerManager aan t doen zouden zijn.
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
vond ik ook al ja, zeker met haar haren los
schijnt wel dat ze maar 80% schoonmaken, en dat ook maar meh. Alsnog, je hebt geen pollenstof ofzo ronddwalen.quote:
quote:
quote:
ja inderdaad. Ze moet haar haren mooi los doenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
vond ik ook al ja, zeker met haar haren los
Dat, allebei ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:46 schreef Starlie het volgende:
Op de lange termijn past Rianne denk ik beter bij Jan maar hij zal wel voor Marieke gaan.
quote:
Voor tussendoor is het wel fijnquote:Op zondag 1 maart 2015 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
schijnt wel dat ze maar 80% schoonmaken, en dat ook maar meh. Alsnog, je hebt geen pollenstof ofzo ronddwalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |