Dat is aflevering 1 en 2.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
Duurt elke aflevering +/- 20 of 40 minuten?
Gisteren zouden namelijk afl. 1 en 2 uitgezonden moeten zijn, maar ik kan alleen s01e01 vinden die 43:34 minuten duurt.
Ik denk dat ik binnen een maand al zelfmoord heb gepleegd.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:07 schreef wc-eend het volgende:
Leuke serie, ook an sich wel goed weergeven wat het alleen zijn met je gaat doen...
Vergeet ook niet: Ha, ik heb alle staten van de VS gehad, dus dan zal er ergens anders ook wel niemand zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:15 schreef JDx het volgende:
Ik vond het leuk, maar toch ergerde ik me aan veel dingen, ook waren veel dingen leuk gedaan.
Ten eerst had ik gehoopt dat hij wat langer alleen bleef en wat meer gekke dingen uit ging halen, misschien proberen te vliegen, meer mooie auto's zoeken. Of whatever z'n hobby is.
Ten tweede, waarom daar, waarom niet ergens waar planten beter groeien zonder stromend water, waarom niet wissen van huis na een paar weken rotzooi maken, teveel vragen...
Ten derde vond ik het mooi dat dat semi-lekkere wijf een droom was, dat was te toevallig geweest, dus wel mooi dat er dan een irritant wijf voor terug komt, maar parkeren op de parkeerplaats en stoppen voor een stop sign ging me weer te ver. Al had ze wel een goed punt met would you burn a church?
Daarom zei ik waarom niet proberen te vliegen, of met een boot naar eilanden? Wel weer realistisch dat hij DVD's kocht, want er is natuurlijk geen stroom en geen internet. En dat hij toen met een diesel aggregaat films ging kijken haha.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergeet ook niet: Ha, ik heb alle staten van de VS gehad, dus dan zal er ergens anders ook wel niemand zijn
Het welbekende zoutzuur virus, nee geintje, geen ideequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:51 schreef HPLC het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het virus, had op z'n minst een paar lichamen verwacht. Of liet het virus iedereen verdwijnen?
Ik zou het opzich rete eng vinden als ik de enige ben in de wereld om dan een hele oceaan over te vliegenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarom zei ik waarom niet proberen te vliegen, of met een boot naar eilanden? Wel weer realistisch dat hij DVD's kocht, want er is natuurlijk geen stroom en geen internet. En dat hij toen met een diesel aggregaat films ging kijken haha.
Wel weer lame dat hij een jaar na het virus nog een hele supermarkt leeg haalde, meeste zal toch zwaar verrot zijn? Maar aangezien de komische insteek en dat het een 20 minuten serie is zal het niet al te serieus zijn.
Het blikvoer en de chips die hij pakte verrot niet zo snel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarom zei ik waarom niet proberen te vliegen, of met een boot naar eilanden? Wel weer realistisch dat hij DVD's kocht, want er is natuurlijk geen stroom en geen internet. En dat hij toen met een diesel aggregaat films ging kijken haha.
Wel weer lame dat hij een jaar na het virus nog een hele supermarkt leeg haalde, meeste zal toch zwaar verrot zijn? Maar aangezien de komische insteek en dat het een 20 minuten serie is zal het niet al te serieus zijn.
Had toch wel even de vleesafdeling willen zienquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:54 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het blikvoer en de chips die hij pakte verrot niet zo snel.
Met dat wijf valt weinig te lachen, irritant figuur. Ik vind het idee super, de personages minder.quote:
Ik vind het juist grappig, die rare typetjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Met dat wijf valt weinig te lachen, irritant figuur. Ik vind het idee super, de personages minder.
Dat ja. Ben ook bepaald geen fan van Will Forte.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Met dat wijf valt weinig te lachen, irritant figuur. Ik vind het idee super, de personages minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:42 schreef Nemephis het volgende:
Gisteren deel 3 gezienHij wilde sex, want hij is super horny, daarvoor moest ie trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:42 schreef Nemephis het volgende:
Gisteren deel 3 gezienOmdat hij wil neuken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben na aflevering 1 afgehaakt. Te irritant.
Vind haar niet heel bijzonder eigenlijk, maar als het de laatste vrouw op aarde is zou ik niet klagen haha, beter dan dat irritante kind, die is echt niet uit te staan met haar regeltjesquote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef HPLC het volgende:
Gisteren 3 en 4 gezien, vond het toch nog wel leuk. Leuke vrouw ook eigenlijk
Nou ja, bijzonder, is gewoon leuk om te zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Vind haar niet heel bijzonder eigenlijk, maar als het de laatste vrouw op aarde is zou ik niet klagen haha, beter dan dat irritante kind, die is echt niet uit te staan met haar regeltjes
Ik vond het soms wel grappig, vooral met die post-itsquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef Vitwiz het volgende:
Het niveau is inderdaad gruwelijk hard omlaag gegaan. Het is gewoon super irritant dat blijven proberen om die blonde in bed te krijgen.
Ik kijk ook nog, vond het idee erg leuk maar ondertussen is hij niet de enige maar sowieso de vierde.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het soms wel grappig, vooral met die post-its
Ik blijf wel verder kijken, waarschijnlijk de enige hier op FOK!
Al die dingen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog, vond het idee erg leuk maar ondertussen is hij niet de enige maar sowieso de vierde.
De serie was zoveel meer geweest als we hadden gezien hoe hij meer door die staten zou crossen en shit uithalen enzo. Inbreken bij het witte huis etc.
Ook jammer dat je nergens lijken/skeletten ziet.
Het had zoveel potentie.
Hmm? Ik vind hem best leuk. Dattie zo gefocussed was op die blonde en z'n best deed om dat niet te laten blijken :dquote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:17 schreef Jeroen38 het volgende:
Hoofdrolspeler die compleet unlikeable is..tja..
En dan verliest van een fattiequote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hmm? Ik vind hem best leuk. Dattie zo gefocussed was op die blonde en z'n best deed om dat niet te laten blijken :d
quote:'The Last Man on Earth' Renewed by FOX for Second Season
13quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk, vind het eigenlijk wel grappig. Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen eigenlijk?
Phil of Tandy?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:20 schreef Vitwiz het volgende:
Als ik Phil was had ik allang ergens anders heen verhuisd. Zijn blijkbaar toch nog genoeg mensen op de wereld. Stelletje droeftoeters allemaal.
Huh, das al vlugquote:Op woensdag 23 september 2015 12:02 schreef RacerDKB het volgende:
Zondag begint seizoen twee al weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef Drankster het volgende:
Seizoen 2 is wel sterker dan 1 imo, die chicken salmonella joke.Je hebt Gfycat, die hebben ook webm ipv gif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://gfycat.com/OddballSaneGoatWhen all else fails, you always have delusion.
Klopt maar helaas heeft FOK! geen Webm ondersteuning.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je hebt Gfycat, die hebben ook webm ipv gif:
http://gfycat.com/OddballSaneGoat
Upload anders de gif op imgur en link terug met de gifv, dat ondersteunt FOK nog wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar helaas heeft FOK! geen Webm ondersteuning.
neh, te veel moeitequote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Upload anders de gif op imgur en link terug met de gifv, dat ondersteunt FOK nog wel.
Waarom zou het een virus zijn? Er word zover ik weet nergens echt een reden gegeven hoe iedereen verdwenen is?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:51 schreef HPLC het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het virus, had op z'n minst een paar lichamen verwacht. Of liet het virus iedereen verdwijnen?
Dat weet ik niet meer, te lang geledenquote:Op maandag 7 december 2015 23:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom zou het een virus zijn? Er word zover ik weet nergens echt een reden gegeven hoe iedereen verdwenen is?
Hier op terugkomend: ze hebben het er af en toe over, het wordt gezegd en daarna volgend onderwerp. Hoef eigenlijk ook niet echt details te weten, dat doen ze maar in TWDquote:Op maandag 7 december 2015 23:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom zou het een virus zijn? Er word zover ik weet nergens echt een reden gegeven hoe iedereen verdwenen is?
ehh vandaag is aangekondigd dat de serie gecanceld isquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog geen bericht over een mogelijke seizoen 5, maar god...dat hoop ik wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |