Upload anders de gif op imgur en link terug met de gifv, dat ondersteunt FOK nog wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar helaas heeft FOK! geen Webm ondersteuning.
neh, te veel moeitequote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Upload anders de gif op imgur en link terug met de gifv, dat ondersteunt FOK nog wel.
Waarom zou het een virus zijn? Er word zover ik weet nergens echt een reden gegeven hoe iedereen verdwenen is?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:51 schreef HPLC het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het virus, had op z'n minst een paar lichamen verwacht. Of liet het virus iedereen verdwijnen?
Dat weet ik niet meer, te lang geledenquote:Op maandag 7 december 2015 23:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom zou het een virus zijn? Er word zover ik weet nergens echt een reden gegeven hoe iedereen verdwenen is?
Hier op terugkomend: ze hebben het er af en toe over, het wordt gezegd en daarna volgend onderwerp. Hoef eigenlijk ook niet echt details te weten, dat doen ze maar in TWDquote:Op maandag 7 december 2015 23:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom zou het een virus zijn? Er word zover ik weet nergens echt een reden gegeven hoe iedereen verdwenen is?
ehh vandaag is aangekondigd dat de serie gecanceld isquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog geen bericht over een mogelijke seizoen 5, maar god...dat hoop ik wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |