Had ik ook.moeten doen. Was matig niveau en weinig spektakel.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Kies altijd voor de BL. Ajax-PSV zie ik de samenvatting wel van.
Ook intikkertjes tellenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En weer van die kutgoaltjes. Naja makkelijk inschieten.
Daarom doet iedereen dat ook. Allemaal 30 doelpunten.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En weer van die kutgoaltjes. Naja makkelijk inschieten.
Zegt toch niemand. Maar hoeveel technisch knappe goals zaten er tussen die dertien de laatste acht wedstrijden?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom doet iedereen dat ook. Allemaal 30 doelpunten.
Hij profiteert optimaal van het probleem wat wolfsburg tegenstanders hebben. Teveel spelers dubbel moeten bewaken. Erg gevaarlijk dit seizoen en ze spelen heel ver van de eigen goal. Knap hoor!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zegt toch niemand. Maar hoeveel technisch knappe goals zaten er tussen die dertien de laatste acht wedstrijden?
Zat een hele mooie bij tegen Bayern en vooral de voorzet die hij verlengt tegen Leverkusen was erg fraai. Maar goed, Van Nistelrooy is er ook groot mee geworden. Je moet het maar doen.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zegt toch niemand. Maar hoeveel technisch knappe goals zaten er tussen die dertien de laatste acht wedstrijden?
Ik vind jou een goeie user.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Grifte het volgende:
Vanavond om 20:30 Dynamo Dresden - Borussia Dortmund live op ARD, DFB Bokal.
Zal wel een schitterend sfeertje worden (met de gezellige extreem-rechtse jongens van Dynamo), hopelijk ook nog wat spektakel qua voetbal.
[ afbeelding ]
Als beide beker finalisten al Europees hebben is plek 7 Europa Cup kwalificatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jou een goeie user.
Algemene vraag is plaats 7 ook geen EL plek als de beker winnaar al Europees heeft?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:10 schreef XL het volgende:
[..]
Als beide beker finalisten al Europees hebben is plek 7 Europa Cup kwalificatie.
Ja was vorig jaar ook zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jou een goeie user.
Algemene vraag is plaats 7 ook geen EL plek als de beker winnaar al Europees heeft?
japiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
DFB POKAL mid-week
Wie was die Eintracht fan hier?
Ik denk dat je daar echt moet oppassen aangezien Feyenoord een soort van Dortmund Light is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef XL het volgende:
Dortmund fans passen zich aan de ossi aso's aan en knallen er lekker op los
Dynamo Dresdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef XL het volgende:
Dortmund fans passen zich aan de ossi aso's aan en knallen er lekker op los
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar echt moet oppassen aangezien Feyenoord een soort van Dortmund Light is.
Wil je zeggen dat Dresden aso's zijn? Dat is bekend, samen met Keulen het grootste uitschot in Duitsland.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar echt moet oppassen aangezien Feyenoord een soort van Dortmund Light is.
Keulen jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:51 schreef XL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Dresden aso's zijn? Dat is bekend, samen met Keulen het grootste uitschot in Duitsland.
Dortmund is braaf en sympathiek. Zeker voor een volksclub.
Hansa Rostock?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:51 schreef XL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Dresden aso's zijn? Dat is bekend, samen met Keulen het grootste uitschot in Duitsland.
Dortmund is braaf en sympathiek. Zeker voor een volksclub.
Ik was wel onder de indruk bij Union Berlinquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hansa Rostock?
Dortmund zitten ook wel genoeg idioten tussen, al valt het inderdaad wel mee vergeleken met andere clubs.
Je hoort trouwens wel steeds massaal gezang, maar omdat het zo monotoon is + dat getrommel maakt het zo weinig indruk. De Engelse beleving, met de afwisseling van stilte en massaal geluid lijkt mij ook op spelers meer indruk maken. Vind ik altijd zo jammer bij Duitse wedstrijden, al moet ik eerlijk bekennen dat ik pas binnenkort zelf eens een wedstrijd daar meepik, en dan echt objectief kan oordelen.
Engelse beleving? Premier league stadions zijn stiller dan een bibliotheek man.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hansa Rostock?
Dortmund zitten ook wel genoeg idioten tussen, al valt het inderdaad wel mee vergeleken met andere clubs.
Je hoort trouwens wel steeds massaal gezang, maar omdat het zo monotoon is + dat getrommel maakt het zo weinig indruk. De Engelse beleving, met de afwisseling van stilte en massaal geluid lijkt mij ook op spelers meer indruk maken. Vind ik altijd zo jammer bij Duitse wedstrijden, al moet ik eerlijk bekennen dat ik pas binnenkort zelf eens een wedstrijd daar meepik, en dan echt objectief kan oordelen.
Union Berlin lijkt me ook wel erg tof, vreselijk balen dat ik twee jaar geleden de dag voor Union Berlin - Celtic net terug ging na vakantie daar. Heb Olympiastadion wel bezocht (zonder wedstrijd), erg imposant, mede door/ondanks de sintelbaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was wel onder de indruk bij Union Berlin
Ik geef je groot gelijk dat de PL geen reet meer aan is op supportersvlak, ik had het daarom ook meer over het concept 'Engelse beleving' als tegenovergestelde van de laten we het zeggen 'ultra-sfeer'. Bij derby's in lagere Engelse divisies is het anders nog wel geweldig genieten hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:57 schreef XL het volgende:
[..]
Engelse beleving? Premier league stadions zijn stiller dan een bibliotheek man.
Waar ga je heen in de bundesliga?
Dat fc twente gevoel is onterecht. Als de duitsers meer moeite zouden doen om het fatsoenlijk op tv over te brengen had je een heel andere indruk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Union Berlin lijkt me ook wel erg tof, vreselijk balen dat ik twee jaar geleden de dag voor Union Berlin - Celtic net terug ging na vakantie daar. Heb Olympiastadion wel bezocht (zonder wedstrijd), erg imposant, mede door/ondanks de sintelbaan.
Maar krijg toch te vaak een 'FC Twente-gevoel' bij de sfeer die op TV doorkomt, veel getrommel en simpele neurieliedjes zonder echte passie of uniekheid. Terwijl het qua spandoeken, pyro en sjaals er altijd tof uit ziet, en er zijn nog heel wat mooie Duitse stadions over om te bezoeken
[..]
Ik geef je groot gelijk dat de PL geen reet meer aan is op supportersvlak, ik had het daarom ook meer over het concept 'Engelse beleving' als tegenovergestelde van de laten we het zeggen 'ultra-sfeer'. Bij derby's in lagere Engelse divisies is het anders nog wel geweldig genieten hoor.
Ga niet naar Bundesliga, maar pak waarschijnlijk KFC Uerdingen mee. [ afbeelding ]
Van plan wat dagen naar het Ruhrgebied te gaan, dus afhankelijk van het speelschema (nog geen idee wanneer ik heen ga), pak ik ook Rot-Weiss Oberhausen of iets in Wuppertal / Essen mee
Is dat echt de moeite waard ja? Woon er namelijk maar een kilometer of 15 vandaan..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:11 schreef XL het volgende:
[..]
kfc uerdingen is gaaf, goed te vergelijken met engelse lagere liga's maar natuurlijk geen vol stadion ofzo. Ik woon er vlakbij, was er een paar keer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Is dat echt de moeite waard ja? Woon er namelijk maar een kilometer of 15 vandaan..
14-03 KFC Uerdingen - Alemannia Aachenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:18 schreef XL het volgende:
Als ze een keer tegen aachen, essen, viktoria köln of een andere afgegleden traditionsverein spelen is het zeker aan te raden.
Bochum is niet de regioquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
14-03 KFC Uerdingen - Alemannia Aachen
18-04 KFC Uerdingen - Rot-Weiss Oberhausen
Die twee zijn wel leuk dan, wat betreft dit seizoen. Al komt 28-03 tegen Bochum II mij waarschijnlijk beter uit, maar zal wel weinig volk op af komen tegen een 'II' elftal, zelfs al komt het uit de regio?
Bochum II heb je geen uitsupporters, wellicht een verdwaalde.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
14-03 KFC Uerdingen - Alemannia Aachen
18-04 KFC Uerdingen - Rot-Weiss Oberhausen
Die twee zijn wel leuk dan, wat betreft dit seizoen. Al komt 28-03 tegen Bochum II mij waarschijnlijk beter uit, maar zal wel weinig volk op af komen tegen een 'II' elftal, zelfs al komt het uit de regio?
Een paar moeders...quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bochum II heb je geen uitsupporters, wellicht een verdwaalde.
Tegen Aachen en Oberhausen gaat het goed druk worden verwacht ik. Ben drie jaar geleden bij Uerdingen geweest, prachtig stadion is dat zeg.
Wuppertaler SV is ook een aanrader, net als Oberhausen. Jammer dat alle drie deze clubs zo laag spelen.
Wil zelf nog eens naar Westfalia Herne.
Wat is mis met de Kickers ? Zoals je weet ben ik ook BMG, maar Kickers Offenbach.... leuke club!quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef XL het volgende:
Vanavond 20:15 live bij ARDKickers Offenbach
tegen
Borussia
Eigenlijk niks, maar vanavond zijn ze tegenstander... dusquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is mis met de Kickers ? Zoals je weet ben ik ook BMG, maar Kickers Offenbach.... leuke club!
Ben in 2013 in de DFB Pokal in hun nieuwe stadion geweest
Mooi affiche, zet hem weer op vanavondquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef XL het volgende:
Vanavond 20:15 live bij ARDKickers Offenbach
tegen
Borussia
Dat is wel tof in Duitsland inderdaad, zie je in Engeland ook wel veel, van die affiches op TV van thuisclub uit de lagere divisies tegen een eersteklasser. In Nederland worden Feyenoord, PSV en Ajax altijd uitgezonden, ongeacht de tegenstanderquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ook gaaf dat ARD deze wedstrijd pakt en niet FC Bayern tegen Braunschweig. Is natuurlijk omdat kikkers offenbach vaak stunt in de beker en 2 mooie clubs veel anekdotes aan de commentator bieden.
De leukste (top)club van Duitsland heeft gisteren al gespeeld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
Best stil hier... wacht maar tot Robbengod. Nu naar ONZE Louis kijken
Stadion zit vol en lekker sfeertje. Offenbach speelt ook erg goed....quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is wel tof in Duitsland inderdaad, zie je in Engeland ook wel veel, van die affiches op TV van thuisclub uit de lagere divisies tegen een eersteklasser. In Nederland worden Feyenoord, PSV en Ajax altijd uitgezonden, ongeacht de tegenstander![]()
Al heb je in de lagere divisies in Engeland/Duitsland dan ook wel veel grotere clubs zitten, bij een Bradford City - Sunderland trek je zo 25k man, nou ja een equivalent Sparta - Utrecht spreekt veel minder tot de verbeelding van de fans.
Hij gaat dit aanbod vanavond met z'n hoertje overleggen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Van der Vaart kan 4,3 miljoen gaan verdienen in Kansas.. Zijn die Amerikanen gek ofzo.. zoveel is hij toch allang niet meer waard..
Inderdaad, hoop het ook, maar ben er bang voor. Slechte resultaten de laatste weken, net als ieder jaar na de winterstop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef hafcfan het volgende:
Munster staat er ook wel goed voor in de 3e liga zie ik nu. Hopelijk promoveren ze.
Unibet > Totoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:22 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
In een verveelde bui Toto account aangemaakt, 10 euro gezet op Schalke. En ga het gewoon verdubbelen met een quotering van 2.18. Makkelijk verdienen zo.
Ze keren bij Unibet wel meer uit kwam ik achter nadat ik al account aangemaakt had, maar voor deze wedstrijd had weinig verschil uitgemaakt. 2,18 tegen 2,50 ofso.quote:
Scheelt je toch weer 3,20 op een tientje inzetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ze keren bij Unibet wel meer uit kwam ik achter nadat ik al account aangemaakt had, maar voor deze wedstrijd had weinig verschil uitgemaakt. 2,18 tegen 2,50 ofso.
Dat is best veel hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ze keren bij Unibet wel meer uit kwam ik achter nadat ik al account aangemaakt had, maar voor deze wedstrijd had weinig verschil uitgemaakt. 2,18 tegen 2,50 ofso.
Ja dat klopt, maar kan ik niet veel noemen. Volgende keer gewoon Unibet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Scheelt je toch weer 3,20 op een tientje inzet
Je hoeft er ook niet wakker Van te liggen maar je zou alleen al voor Unibet moeten kiezen vanwege de ongelooflijk vele bet-mogelijkheden in vergelijking met Totoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:45 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
3,20 naja, ik lig er niet wakker van.
Vrij simpel gegeven wel ja, andersom was hij niet gegevenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:48 schreef Wicky15 het volgende:
Flikker toch op met gevaarlijk spel. Belachelijke penalty.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij gaat toch zo laag koppen. Moet Marcelo toekijken ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrij simpel gegeven wel ja, andersom was hij niet gegeven
De scheids is omgekochtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Dat was natuurlijk een penalty voor de echte kenners hier.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Dat was natuurlijk een penalty voor de echte kenners hier.
Jij hebt duidelijk de vorige gele kaart niet gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef Sked het volgende:
Ribery weer niet bang om een koekie uit te delen
Gelukkig niet geluisterdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:33 schreef KingRoland het volgende:
Als jullie gewoon inzetten op Robben to score
Als als alsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja leuk, als hij dat wel had gedaan was je stil
Wanneer?quote:
Dan ben je vast geen fan van Bayer Leverkussen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een warm gevoel bij voetbalclub Unterhaching.
Vizekusen bedoel je?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen fan van Bayer Leverkussen.
SpVgg Unterhaching, met beroemde spelers als Oberleitner, Breitenreiter, Stremmel en Streitz.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een warm gevoel bij voetbalclub Unterhaching. Geen idee waarom. De naam klinkt gewoon zo heerlijk fout Duits. UNTERHACHING! UND SCHNELL!
quote:
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
Bayern München fanboys hier.!!!!!!!!
Treurnis.
Dat geldt toch voor alle clubs in Duitsland?quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:37 schreef XL het volgende:
Zoals groningen alle goede spelers aan ajax moet afstaan moet schalke dat aan München???
Wolfsburg niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle clubs in Duitsland?
Hoffenheim en wolfsburg mogen de bayern restjes kopen. Luis Gustavo, Olic, Braafheid etcquote:
Zit niet meer in de bak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:53 schreef Iwanius het volgende:
Ach het maakt voor de komende landstitel toch niet meer uit want die kan FC Bayern allang niet meer ontgaan.![]()
Wel apart trouwens: Meest succesvolste voetbalperiode van deze club in de 21st eeuw en hun oud-voorzitter (Ulli) die altijd hiernaar streefde (Bayern dominantie zoals in de jaren 70) zit in de bak.![]()
Je hebt gelijk lees ik. Ik dacht dat hij sinds paar maanden vrij was.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deels nog wel. Overdag mag hij weg, maar hij moet nog steeds wel overnachten in de gevangenis.
Zag trouwens een foto van hem en hij is imo een beetje oud geworden.
[ afbeelding ]
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Mhikitaryan nou geblesseerd?
Ze leren ook niet he ? Elk seizoen zijn er bepalende spelers die 1 of meerdere keren zware blessures oplopen , kan geen toeval zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godgloeiende, t*r*ng t*f*s z**i
Je zou het bijna gaan denken jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze leren ook niet he ? Elk seizoen zijn er bepalende spelers die 1 of meerdere keren zware blessures oplopen , kan geen toeval zijn
Ook altijd dezelfden (Reus , Gundogan, Subotic, Piszcek etc)quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken ja. Doodzonde!
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:34 schreef TvhN het volgende:
0-0 gebleven. Europees voetbal halen (via de competitie) wordt wel erg lastig..
Wat is hij getekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:00 schreef Kingstown het volgende:
Deels nog wel. Overdag mag hij weg, maar hij moet nog steeds wel overnachten in de gevangenis.
Zag trouwens een foto van hem en hij is imo een beetje oud geworden.
Juist omdat het een publiek figuur is en er dus enorm veel aandacht voor is wordt het vonnis tot op de millimeter secuur uitgevoerd en vooral volgens de officiële regels om alle schijn van voortrekken van een bekend persoon tegen te gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef Iwanius het volgende:
Wat is hij getekend.
Maar als hij al deels vrij is waarom dan zo moeilijk doen en hem niet gewoon helemaal vrij laten en eventueel een extra boete laten betalen en dan klaar. Dit geeft ook geen goed signaal naar anderen af als je het vonnis zo halfslachtig uitvoert.
Het geeft ook geen goed signaal als rijken hun straf af kunnen kopen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is hij getekend.
Maar als hij al deels vrij is waarom dan zo moeilijk doen en hem niet gewoon helemaal vrij laten en eventueel een extra boete laten betalen en dan klaar. Dit geeft ook geen goed signaal naar anderen af als je het vonnis zo halfslachtig uitvoert.
1-3quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund speelt weer als een natte krant
Wordt lastig man!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel tegen 10 man inmiddels, maar goed voor ze. Hopen dat ze via een godswonder nog EL halen.
6 punten achter op Augsburg, het kan nog. Maar wordt inderdaad heel lastig. Dortmund hoort toch wel een beetje in Europa.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt lastig man!
Moet er niet aan denken, volgend seizoen geen europees voetbal voor Dortmund
Augsburg gaat wel punten verspelen bij Freiburg vandaag. Hebben het lastig daarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
6 punten achter op Augsburg, het kan nog. Maar wordt inderdaad heel lastig. Dortmund hoort toch wel een beetje in Europa.
Dat zou mooi zijn. Laat Dortmund maar EL spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Augsburg gaat wel punten verspelen bij Freiburg vandaag. Hebben het lastig daar.
Ze gaan in ieder geval niet degraderen, daar ben ik al blij zat meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Laat Dortmund maar EL spelen.
Tja, soms moet de gifbeker even helemaal leeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaan in ieder geval niet degraderen, daar ben ik al blij zat mee.
Nu de voorhoede versterken, dan komt het wel goed komend seizoen. En aub niet zo belachelijk veel blessures meer. Walgelijk was dat.
Das kut voor Stuttgart, winnen ze eindelijk eens wint Freiburg ook. Hoe hatelijk is datquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das kut voor Stuttgart, winnen ze eindelijk eens wint Freiburg ook. Hoe hatelijk is dat
Forza Dortmund!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op naar 4 april
Dortmund - Bayern Munchen
Bij verlies van Paderborn geen laatste meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das kut voor Stuttgart, winnen ze eindelijk eens wint Freiburg ook. Hoe hatelijk is dat
Heel slecht ingekocht dit jaar. Als je grote aankopen Immobile en Ramos op de bank zitten, dan klopt er iets niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dortmund speelt weer als een natte krant
True!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel slecht ingekocht dit jaar. Als je grote aankopen Immobile en Ramos op de bank zitten, dan klopt er iets niet.
Kampl die ze in de winterstop hebben gehaald zit ondertussen ook al op de bank.
Het zal vandaag bij 17 blijven....quote:Op zondag 22 maart 2015 17:42 schreef KingRoland het volgende:
Meier heeft 19 goals, Robben 17 goals.
Hij werd wel goed aangepakt zeg. Best zielig als je echt zo een speler hardnekkig moet aanpakkenquote:
Het Nederlands elftal boeit me niet echt.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:00 schreef KingRoland het volgende:
Hij werd wel goed aangepakt zeg. Best zielig als je echt zo een speler hardnekkig moet aanpakkenmaarja hopen dat het niet al te erg is want Oranje heeft hem wel nodig.
Komt misschien wel goed hopelijk. Bidden vanavondquote:Op zondag 22 maart 2015 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Waar woont de speler die Robben onderuit haalde? Ik zet alvast heel veel geld op m'n ov chipkaart.
Ze staan 10 punten voor dat kun je idd geen domineren noemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn de mensen die zeggen dat Bayern de Bundesliga domineert?![]()
Nou... voorlopig staat FC Bayern net zo als PSV fier aan kop in hun competitie en kunnen ze zich zo een uitglijder wel veroorloven.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn de mensen die zeggen dat Bayern de Bundesliga domineert?zo zie je maar weer.
Oké Robben geblesseerd maar alsnog een team dat THUIS in München wint zegt toch heel wat
Ok..quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben de glijmiddel al klaar liggen.
De glijmiddel?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen topshow. Roland en ik hebben de glijmiddel al klaar liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 17:18:28Aufstellung FCB/Line up:Neuer - Alonso, Dante, Benatia, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger |^M.Hörwick reageer retweet
twitter:BVB twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 17:15:59BVB: Weidenfeller - Sokratis, Subotic, Hummels, Schmelzer - Gündogan, Bender - Kuba, Reus, Kampl - Aubameyang #bvbfcb reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Klopt, die maakt gehakt van Dortmund.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat King Robben er niet bij is. Die schittert altijd tegen Dortmund
Davy en ik nemen hem niet serieus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Pfaff... is ook gewoon een totale idioot hè HAHAHA
Alleen GGMM neemt Jean-Marie Pfaff serieusquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik nemen hem niet serieus.
Wat een wansmaak heeft die jongen toch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen GGMM neemt Jean-Marie Pfaff serieus
Verbaasd me nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen GGMM neemt Jean-Marie Pfaff serieus
Hoeveel krijg je van Eurosport 2?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga deze wedstrijd niet via Sport 1 kijken dit keer maar via Eurosport 2. Vindt die zender net iets prettiger. Ook de voorstukjes nu vind ik fijn.
Watquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je van Eurosport 2?
Ik heb al weggezapt , complete dorpsmongool die Belgquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pfaff wilt daar alleen maar over zichzelf praten![]()
Die is echt niet goed bij zijn hoofdquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb al weggezapt , complete dorpsmongool die Belg
PreudHomme was beter maar dat weigert die toe te gevenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is echt niet goed bij zijn hoofd
Waarom ze Belgen uitnodigen bij Sport1 is me ook een raadselquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PreudHomme was beter maar dat weigert die toe te geven
Dat volk zegt ook nooit wat ze echt van iets vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ze Belgen uitnodigen bij Sport1 is me ook een raadsel
Van dat Vlaams alleen krijg ik al kromme tenen
Ik kijk ook altijd via ES2.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga deze wedstrijd niet via Sport 1 kijken dit keer maar via Eurosport 2. Vindt die zender net iets prettiger. Ook de voorstukjes nu vind ik fijn.
Echt ik hou van die zenderquote:
Plus dat je dan de info krijgt van de mensen die er echt iets van weten ipv gasten die de BL alleen maar zijdelings volgen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt ik hou van die zender. De ruime samenvattingen iedere zaterdag tussen de wedstrijd van 15.30 en die van 18.30 in zijn tof
Eensquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus dat je dan de info krijgt van de mensen die er echt iets van weten ipv gasten die de BL alleen maar zijdelings volgen.
Iedere keer dat ik daar geweest ben, zongen ze het. Met 81.500 man. Machtig mooi manquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin om dat daar te doen
Doe eens een UI manquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik daar geweest ben, zongen ze het. Met 81.500 man. Machtig mooi man![]()
Of een UI van je poesquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed idee. Morgen ga ik fixen!
Thanks poesmattie
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zitten ze te kloten met die camera man
Geen idee waarom Götze niet speelt in zijn plek, weet jij dat? Jij volgt Bayern meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
bernat kan liever even zijn mondje houden want voetballend gezien kan hij er ook niets van.
Een paar stagiares mogen deze wedstrijd filmenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zitten ze te kloten met die camera man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |