Komt misschien wel goed hopelijk. Bidden vanavondquote:Op zondag 22 maart 2015 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Waar woont de speler die Robben onderuit haalde? Ik zet alvast heel veel geld op m'n ov chipkaart.
Ze staan 10 punten voor dat kun je idd geen domineren noemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn de mensen die zeggen dat Bayern de Bundesliga domineert?![]()
Nou... voorlopig staat FC Bayern net zo als PSV fier aan kop in hun competitie en kunnen ze zich zo een uitglijder wel veroorloven.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn de mensen die zeggen dat Bayern de Bundesliga domineert?zo zie je maar weer.
Oké Robben geblesseerd maar alsnog een team dat THUIS in München wint zegt toch heel wat
Ok..quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben de glijmiddel al klaar liggen.
De glijmiddel?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zometeen topshow. Roland en ik hebben de glijmiddel al klaar liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:FCBayern twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 17:18:28Aufstellung FCB/Line up:Neuer - Alonso, Dante, Benatia, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger |^M.Hörwick reageer retweet
twitter:BVB twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 17:15:59BVB: Weidenfeller - Sokratis, Subotic, Hummels, Schmelzer - Gündogan, Bender - Kuba, Reus, Kampl - Aubameyang #bvbfcb reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Klopt, die maakt gehakt van Dortmund.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat King Robben er niet bij is. Die schittert altijd tegen Dortmund
Davy en ik nemen hem niet serieus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Pfaff... is ook gewoon een totale idioot hè HAHAHA
Alleen GGMM neemt Jean-Marie Pfaff serieusquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en ik nemen hem niet serieus.
Wat een wansmaak heeft die jongen toch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen GGMM neemt Jean-Marie Pfaff serieus
Verbaasd me nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen GGMM neemt Jean-Marie Pfaff serieus
Hoeveel krijg je van Eurosport 2?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga deze wedstrijd niet via Sport 1 kijken dit keer maar via Eurosport 2. Vindt die zender net iets prettiger. Ook de voorstukjes nu vind ik fijn.
Watquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je van Eurosport 2?
Ik heb al weggezapt , complete dorpsmongool die Belgquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pfaff wilt daar alleen maar over zichzelf praten![]()
Die is echt niet goed bij zijn hoofdquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb al weggezapt , complete dorpsmongool die Belg
PreudHomme was beter maar dat weigert die toe te gevenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is echt niet goed bij zijn hoofd
Waarom ze Belgen uitnodigen bij Sport1 is me ook een raadselquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PreudHomme was beter maar dat weigert die toe te geven
Dat volk zegt ook nooit wat ze echt van iets vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ze Belgen uitnodigen bij Sport1 is me ook een raadsel
Van dat Vlaams alleen krijg ik al kromme tenen
Ik kijk ook altijd via ES2.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga deze wedstrijd niet via Sport 1 kijken dit keer maar via Eurosport 2. Vindt die zender net iets prettiger. Ook de voorstukjes nu vind ik fijn.
Echt ik hou van die zenderquote:
Plus dat je dan de info krijgt van de mensen die er echt iets van weten ipv gasten die de BL alleen maar zijdelings volgen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt ik hou van die zender. De ruime samenvattingen iedere zaterdag tussen de wedstrijd van 15.30 en die van 18.30 in zijn tof
Eensquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus dat je dan de info krijgt van de mensen die er echt iets van weten ipv gasten die de BL alleen maar zijdelings volgen.
Iedere keer dat ik daar geweest ben, zongen ze het. Met 81.500 man. Machtig mooi manquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin om dat daar te doen
Doe eens een UI manquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik daar geweest ben, zongen ze het. Met 81.500 man. Machtig mooi man![]()
Of een UI van je poesquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed idee. Morgen ga ik fixen!
Thanks poesmattie
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zitten ze te kloten met die camera man
Geen idee waarom Götze niet speelt in zijn plek, weet jij dat? Jij volgt Bayern meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:37 schreef KingRoland het volgende:
bernat kan liever even zijn mondje houden want voetballend gezien kan hij er ook niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |