Kan wel toch?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef BrandX het volgende:
knappe jongen/meid die dat weet te quoten en dan nog serieus weet te beantwoorden in maar twee minuutjes tijd
Ik zal vraag 5 maar even voor iedereen beantwoorden: ja, bij https en mobiele telefonie wordt cryptografie toegepast, beide zullen (vrijwel) dagelijks gebruikt worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef missinda het volgende:
Hee. Ik zoek mensen van ongeveer 16-18 jaar die even 7 vragen willen beantwoorden.
Kost maar een paar minuten.:) Ik zou heel dankbaar zijn.
Voor school moeten we een 2d game gaan maken. Om wat meer te begrijpen van onze doelgroep wil ik je een paar vragen stellen. Ik vraag 2 minuutjes van je tijd en zou er heel erg mee geholpen zijn (niks verplicht natuurlijk)
1. Hoe ziet een leuke doordeweekse dag voor jou er uit? (sport, uitgaan? school?)
Dus; Hoe houd jij jezelf bezig?
2. Als je gamed, wat voor games vind je leuk?
3. Zijn er 2d games die je leuk vind, zo ja welke?
4. Zoek je wel eens je eigen grenzen op, zo ja in welk opzicht?
5. Maak je in het dagelijks leven wel eens gebruik van cryptografie? (cryptografie is het versleutelen van data, code ergens opzetten, beveiligen.. etc.) Zo ja met wat?
6. Wat vind je van het feit dat we steeds meer data moeten beveiligen om onze privacy te behouden?
7. Weet je nog iets te vertellen over jezelf wat echt bij jouw leeftijd hoort en veel gedaan wordt of een hype/bezigheid is?
Dankjewel als je het ingevuld hebt.
Ik niet. Een dag na mijn achtste verjaardag hebben mijn ouders mij 45 jaar oud verklaard en zo geschiedde.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:03 schreef snellehenk het volgende:
Ik ben wel ongeveer 16, 17 en 18 geweest, is dat ook goed?
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik niet. Een dag na mijn achtste verjaardag hebben mijn ouders mij 45 jaar oud verklaard en zo geschiedde.
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik niet. Een dag na mijn achtste verjaardag hebben mijn ouders mij 45 jaar oud verklaard en zo geschiedde.
Vraag 7 is wat dat betreft wel een pareltje.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:36 schreef Zolder het volgende:
Goed onderzoek dit moet wel een game worden die heeel goed aansluit op de doelgroep
Graag gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:51 schreef missinda het volgende:
Een paar jaar jonger of ouder kan nog wel. Heel erg dankjewel aan degene die het hebben beantwoord!
Heel blij mee!
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:43 schreef derozebadeend het volgende:
1. Hoe ziet een leuke doordeweekse dag voor jou er uit? (sport, uitgaan? school?)
Dus; Hoe houd jij jezelf bezig?
Ik ga naar school en ben meestal uur of 3 thuis. Ga dan naar vrienden toe om bijvoorbeeld lekker te gaan vissen met een biertje.
2. Als je gamed, wat voor games vind je leuk?
ik speel vooral schietspellen zoals call of duty.
3. Zijn er 2d games die je leuk vind, zo ja welke?
jazeker, bubble trouble vind ik leuk.
4. Zoek je wel eens je eigen grenzen op, zo ja in welk opzicht?
ja, ik probeer vaak als ik ergens tegen op zie, maar het is iets wat ik nog nooit gedaan heb, het toch te doen.
5. Maak je in het dagelijks leven wel eens gebruik van cryptografie? (cryptografie is het versleutelen van data, code ergens opzetten, beveiligen.. etc.) Zo ja met wat?
nee.
6. Wat vind je van het feit dat we steeds meer data moeten beveiligen om onze privacy te behouden?
niet goed, maar het is blijkbaar nodig.
7. Weet je nog iets te vertellen over jezelf wat echt bij jouw leeftijd hoort en veel gedaan wordt of een hype/bezigheid is?
Ik ben 18 jaar, De ''hype'' binnen mijn vriendengroep is toch vel naar muziekfestivals gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |